تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
ایران, یزد

دریاچه نمک بهاباد 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

دریاچه نمک بهاباد

در این مقاله از معرفی مکان های دیدنی یزد شما را با دریاچه نمک بهاباد که در دل کویر و 85 کیلومتری شهر بهاباد یزد واقع شده است آشنا خواهیم کرد در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با این دریاچه نمک آشنا شوید

شهرستان بهاباد همراه با جاذبه های تاریخی آن یکى از بخش‌هاى شهرستان بافق است که عنوان آن از دو واژه «به» و «آباد» به معنى «آبادى بهتر یا بهترین آبادی» تشکیل شده است. شهرستان بهاباد یکی از شهرستان‌های استان یزد در مرکز ایران است. مرکز این شهرستان شهر بهاباد می‌باشد.این شهرستان در سال ۱۳۸۸ خورشیدی از شهرستان بافق مستقل شد. نام قدیم این شهر تالی بوده‌است و دارای آبهای زیرزمینی فراوان می‌باشد.بیشتر مردم این شهرستان به کشاورزی و دامپروری مشغول بوده و دین مردم، اسلام (شیعه) می‌باشد. در ادامه مطلب همراه تاپ تراول باشید تا با دریاچه نمک بهاباد بیشتر آشنا شوید.

دریاچه نمک بهاباد

دریاچه نمک در کویر شرق بهاباد از دیدنی های این شهرستان است که توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کند.این دریاچه زیبا در فاصله ۸۵کیلومتری بهاباد و در دل کویر واقع شده و نداشتن راه ماشین رو و دور بودن از مرکز شهرستان موجب شده تا کمتر کسی از وجود آن اطلاع داشته باشد واین پتانسیل زیبا همچنان از نظرها دور بماند.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

جاهای دیدنی بهاباد



   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *