تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
ایران, گلستان

دهکده درازنو کردکوی , روستای بر فراز ابرها در استان گلستان 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

دهکده درازنو کردکوی

در این مقاله از معرفی دیدنی های کردکوی گلستان دهکده درازنو کردکوی را که دارای چشم اندازی زیبا و دیدنی است آشنا خواهیم کرد. پس اگر به دنبال مکان های بکر در شمال ایران میگردید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید

 

محتصری درباره شهرستان کردکوی بدانید :


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

شهرستان کردکوی یکی ازشهرستان های استان گلستان در شمال ایران است. این شهرستان درغرب استان گلستان و در قسمت جنوب شرقی خلیج گرگان قرار گرفته و از طرف شمال به شهرستان بندرترکمن و از جنوب به نواحی جنگلی بخشی از رشته کوه های البرز شرقی و استان سمنان و از غرب به شهرستان بندرگز و از شرق به شهرستان گرگان محدود شده است. این شهرستان  با دارا بودن جاذبه های طبیعی و تاریخی متنوع و قابل توجه یکی از قطب های مهم گردشگری استان گلستان و کشور به شمار می آید، اقلیم های مختلف و تنوع آب و هوایی در هر فصل از ویژگی های بارز این شهرستان  است .

دیدنی های کردکوی

منطقه ییلاقی درازنو

درازنو یکی از دهکده های ییلاقی استان گلستان است که در بلندترین ارتفاعات کردکوی قرار گرفته است . روستای ییلاقی ” درازنو ” در فاصله 40 کیلومتری کردکوی و درکنار قله درازنو واقع شده است. این روستا به دلیل واقع شدن در ارتفاعات البرز، چشم انداز شگفت انگیزی به خلیج گرگان داده است، طوری که بیش از 11 شهر و صدها روستای ولایات گلستان و مازندران از این روستا قابل مشاهده است . وجود دو غار طبیعی به نام های “گنج خانه” و “انبار حسن خان” از جاذبه های منحصر به فرد این روستای درازنو است .

دو مرکز تفرجی درازنو و جهان ‌نما که از نظر تردد و دسترسی در یک مسیر واقع گردیده‌اند از جنگل‌های پهن‌برگ و سوزنی‌برگ برخوردارند. وجود و مشاهده برخی جانوران وحشی و وجود میل رادکان، از دیدنی‌های پیرامون آنست.


مقالات بیشتر بخوانید :


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *