تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
ایران, رپورتاژ آگهی, کیش

بهترین دیدنی های جزیره زیبای کیش 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

در این مقاله از مقالات گردشگری وب سایت مجله گردشگری تاپ تراول درباره بهترین دیدنی های جزیره زیبای کیش سخن خواهیم گفت پس اگر قصد سفر به کیش را دارید تا آخر این مقاله با ما همراه باشید تا بیشتر با بهترین دیدنی های کیش آشنا شوید

بازدید از شهر باستانی حریره

شهر باستانی حریره با قدمتی هزار ساله یکی از مهم ترین مناطق در شناخت فرهنگ و تمدن کیش میباشد که بقایا و اثار مهم به جای مانده از این شهر که در زمان خود تمدنی پیشرفته و مهم محسوب میشد در مرکز کیش امروزی قابل بازدید است .بر طبق مطالعات باستان شناسی تمدن این شهر از دوره ساسانیان تا به بعد از اسلام ادامه داشته .در کشفیات باستان شناسی اخیر خانه ها حمام های انها و سیستم اب رسانی و گرم خانه ها ، خانه های اعیان نشین وسایل و مایحتاج مصرفی معیشت مردم و سایر لوازم با ارزش از قبیل سکه ها و … کشف شده .هنوز هم در این منطقه کاوش های باستان شناسی ادامه دارد .شما نیز میتوانید به این منطقه رفته و خود از نزدیک یافته های جالب را واقع در میدان المپیک کیش میدان حریره  کشف و درک کنید .

دیدنی های جزیره زیبای کیش

بولینگ مریم

بولینگ مریم در تور کیش ارزان  از مجموعه اماکن ورزشی ست که به دوستداران ورزش بولینگ پیشنهاد میشود .این مجموعه مدرن و مجهز دارای رستورانی مجلل با ویوی زیبا و کامل در طبقه بالاست . دارای امکاناتی مانند سالن بیلیارد و مجموعه دنیای بازی و مجموعه سالن های بدنساری و استخرو جکوزیست .دسترسی خوبی به اسکله مشهور جزیره دارد و تنها در چند قدمی روبروی مجموعه بولینگ مریم به اسکله خواهید رسید .به علاوه مرکز خرید ونوس یا بازار ونوس نیز در کنار این مجموعه قرار دارد .


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

دیدنی های جزیره زیبای کیش

برنامه های شاد و جنگ های شبانه ی جزیره

به گزارش سفر باتو ، تقریبا تمامی شب ها در کیش برنامه اهی شاد و مفرحی در پارک ها ویا اسکله و اطراف ان برگزار میگردد که همراه با موسیقی های زنده شاد و برنامه های طنز و مفرح میباشد .شما نیز میتوانید در یکی از شب های اقامتتان در این برنامه ها شرکت کنید و شب خود را به شور و هیجان سپری کنید .

هر شب خود را به یک رستوران خوب  میهمان کنید

خوشبختانه رستورانهای سنتی مدرن و بینالمللی زیادی در جای جای کیش تاسیس شده اند که همگی در رقابت برای جلب رضایت مشتریانشان هستند .اکثر رستوران های رو به دریا بوده و شب های خاطره انگیزی را درانجا به همراه صرف بهترین غذاهای جزیره در خاطرات سفرتان ثبت خاوهید کرد خصوصا که اکثریت قریب به اتفاق این مجموعه ها دارای برنامه های موزیک زنده نیز هستند .پیشنهاد ما به شما این است که از رستورانهایی مانند رستوران میرمهنا برای صرف غذاهای ایرانی، عمواکبر برای صرف ماهی و میگو ، مجموعه شاندیز کیش برای صرف انواع کباب ها ی عالی وبا کیفیت ، خانه اسپاگتی جزیره برای تست بهترین اسپاگتی هاو سالادها ، رستوران پایاب برای صرف غذاهای سنتی ایرانی را از دست ندهید

بهترین رستوران های کیش

گشت دور جزیره

اگر حوصله ندارید بدنبال ادرس مکان های گردشگری و مهم کیش بروید میتوانید به راحتی در تور های گشت دور جزیره شرکت کنید تا خیلی راحت از محل اقامتتان شما را سوار کرده و در چند ساعتی شما را به برترین مکان های دیدنی جزیره برده و تقریبا نیم روزی را کاملا مفید گذرانده و در وقتتان نیز صرفه جویی کرده باشید .

گشت در دریا با تور های قایق یا کشتی های تفریحی

اب های کیش دارای طیف وسیعی از ابزیان و موجودات دریایی ست که هر یک در بخش های مخصوص به خود قادر به زندگی هستند .شما میتوانید در تور گشت با کشتی ها و یا قایق ها رزرو و یا از هتلتان اطلاعاتش را بدست اورده و در زمان مشخص به انها ملحق شده و بسته به میل خود در کشتی های اکواریومی و یا قایق های کف شیشه ای به گشت و گذار در اب های نیلگون و شفاف جزیره کیش بپردازید .البته گشت با قایق های کف شیشه ای که اخیرا به تور های دریا گردی اضافه شده تجربه ای نو ومتفاوت تر از کشتی های اکواریومیست و واقعا ارزش امتحان کردنش را دارد .در این قایق ها میتوانید موجودان و ماهی های گوناگون را در زیر پای خود تماشا کنید و از تماشای انها حرکات دسته ماهی ها رقص سفره ماهی ها و. .لذت ببرید . در کشتی های اکواریسومی نیز برنامه های شاد و مفرحی در داخل کشتی برپا میشود که از مزایای ان نسبت به قایق ها میباشد . برای دسترسی حضوری نیز میتوانید این قایق ها وکشتی ها را در کنار اسکله کیش پیدا کنید .

کشتی های تفریحی کیش

پارک ساحلی میرمهنا

پارک ساحلی میرمهنا پارکی نسبتا وسیع در قسمت شمال جزیره قرار دارد و در راستای چند جاذبه گردشگری جزیره واقع شده .یکی از این جاذبه ها اسکله ماهیگیری ست که در وسط پارک انرا به دوقسمت ویا فاز تقسیم کرده، از اینرو هر یک از این قسمت های پارک را به خاطر در برگرفتن جاذبه هایش میشناسند مثلا بازار عرب ها و لاین مخصوص پیاده روی و دوچرخه سواری واقع در فاز یک میباشد و در بخش دوم پارک میتوان در قسمت های مشخصی سوار قایق ها شدو در دریا گشتو گذار کرد .

پارک ساحلی میرمهنا کیش

بازدید از روستای باغو

این محله ی قدیمی از آبادی های جنوبی کیش است که هم اکنون سکنه چندی فقط در ان زندگی میکنند وطبیعت فوق العاده بکر و چشم نوازی دارد .در این روستا انواع درختان بومی گرمسیری میرویند که همگی کهنسال بوده و اکثرا درختان لور هستند . این منطقه خاکی حاصلخیز داشته و کشاورزی وحتی دامداری برخلاف سایر جزایر اطراف ( که اکثرا صیادی پیشه ی اصلی شان است)از مشاغل اهالی به شمار میرود.امروزه پارکی بزرگ برای حفظ خاک و پوشش گیاهی باغو احداث گردیده که تحت عنوان پارک باغو شتاخته میشود و دسترسی خوبی نیز دارد .

دیدنی های جزیره زیبای کیش


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

یک دیدگاه

  1. ناشناس

    امتیاز بازدید کننده: ستاره ها ۴

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *