تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
آسیا, دبی

رستوران دینر این د اسکای دبی | Dinner in the sky 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

رستوران دینر این د اسکای دبی

در این مقاله از معرفی جاهای دیدنی دبی یکی از جاذبه های بسیار زیبای دبی یعنی رستوران دینر این د اسکای را به شما معرفی خواهیم کرد که یکی از رستوران های بسیار زیبا، دیدنی و محبوب میان گردشگران است. این رستوران به رستوران معلق دبی معروف است. در ادامه با تاپ تراول همراه باشید تا درباره این رستوران معلق بیشتر بدانید.

دینر این د اسکای یکی از رستوران عجیب و منحصر به فرد جهان است که شما در آن لذت غذا خوردن در آسمان را در رستورانی معلق در حین تماشای چشم انداز دبی تجربه می کند. رستوران شام در آسمان روی سکویی باز و معلق قرار گرفته است که توسط جرثقیل و کابل در بالا قرار گرفته و به حالت تعلیق نگاه داشته شده است.

رستوران دینر این د اسکای دبی
رستوران دینر این د اسکای دبی

برای ورود به رستوران دینر این د اسکای هیچ پلکانی و دری وجود ندارد، بلکه یک صفحه ی مجهز و بزرگ به همراه صندلی های چرمی و یک میز به دنبالش روی شما وجود دارد. شما می بایست بروی صندلی خود بنشینید و کمربند خود را ببندید. لحظاتی بعد جرثقیل برجی شما را از روی زمین بلند می کند، تا ارتفاع ۵۰ متری بالا می برد و شما را در آسمان معلق نگه می دارد.

دینر این اسکای یکی از خارق العاده ترین رستوران ها از نگاه مجله ی فوربز است و این فرصت برای شما وجود دارد تا فرصت تماشای مناظر و آسمان خراش های دبی را در حین صرف غذا داشته باشید. شایان ذکر است که این رستوران دارای ظرفیت ۲۲ نفره است و محیط آن کوچک می باشد. در صورتی که اهل ماجراجویی و کشف مکان های هیجان انگیز هستید، پیشنهاد می شود رستوران دینر اسکای را در سفر به دبی از دست ندهید.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

رستوران دینر این د اسکای دبی

قابل ذکر است که در منوی رستوران برای سه قول ی ناهار، عصرانه و شام غذا سرو خواهد شد. در منوی ناهار و شام انواع غذاهای بین المللی از جمله غذاهای ایتالیایی، فرانسوی و حتی چینی وجود دارد  در منوی عصرانه نیز گزینه هایی چون نوشیدنی های گرم، کیک و شیرینی به چشم می خورد. هزینه ی صرف غذا در حدود ۶۹۹ درهم در امارات برای هر قول در نظر گرفته گردیده است.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *