تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
تهرانگردی, معرفی رستوران

کافه و رستوران رست تهران ، یکی از بهترین رستوران های دربند 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

رستوران رست تهران

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ تراول شما را با رستوران رست تهران آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

رستوران رست (Roast Restaurant) یکی از بهترین رستوران های دربند می باشد. از ویژگی های مهم رستوران رست می توان به ویوی شهر تهران از ارتفاع بالای دربند اشاره کرد. معماری این رستوران به شکلی است که فضای رو به شهر رستوران دارای شیشه است که باعث می شود شهر تهران زیر پای شما باشد. اگر بخواهید صبحانه در دربند هم میل کنید می توانید در این رستوران انتخاب غذا بکنید.

رستوران رست تهران

 رستوران رُست، از آن رستوران هایی است که گویا روی کوهپایه‌ها نشستی و داری غذایت را نوش جان میکنی. فضای آن برای نشستن متنوع است، هم فضای بسته دارد، هم فضای نیمه باز که سقف و دیوارهای شیشه‌ای دارد و یا فضای دیگر که فقط دیوارها شیشه ای است.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

فضای کاملاً باز هم در خارج از محوطه داخلی دارد که علاوه بر این که کوه ها را در نزدیک خود داریم، آسمان پاک و صافش لذت بودن در این مکان را دوچندان می کند. مشتریانی که به آنجا رفته اند از منظره عالی آن تعریف زیادی می‌کنند.

رستوران رست تهران

کافه رستوران رست با منویی از انواع غذاهای ایرانی و فرنگی فستیوالی از طعم‌ها را راه‌ انداخته است. اگر می‌خواهید یک برنامه ویژه بچینید حتما روی کافه رستوران رست یه حساب ویژه‌ باز کنید.

این رستوران علاوه بر غذاهای ایرانی و فرنگی، با ارائه انواع نوشیدنی، میان وعده و نوشیدنی گرم و سرد و صبحانه پذیرای مشتریان عزیز می باشد. رستوران رست در ابتدای دربند و در کنار تله سیژ قرار دارد. رستوران در کنار کوه قرار دارد و برای رسیدن به آن بایستی از اسانسور تله سیژ استفاده کنید.

رستوران رست تهران

دسترسی

آدرس: تهران – میدان تجریش – خیابان فنا خسرو – میدان دربند – میدان سربند – آسانسور – طبقه اول

تلفن: 22753980-021


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *