تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
تهرانگردی

مراکز خرید سعادت آباد { ارزان ترین و لوکس ترین بازارها } 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

منطقه سعادت‌ آباد یکی از مناطق مشهور و محله های لوکس تهران محسوب می‌شود. در این ناحیه مراکز خرید بسیاری وجود دارد که افراد می‌توانند علاوه‌بر خرید کردن به تفریح و گردش نیز بپردازند. مراکز خرید سعادت‌ آباد انتخاب خوبی برای پاساژگردی بانوانی است که می‌خواهند بهترین خرید ممکن را داشته باشند. مراکز خرید این منطقه به عنوان لوکس‌ترین مراکز خرید ایران به‌شمار می‌رود که با امکانات بسیاری که دارد افرادی زیادی را از اقشار مختلف جامعه به خود جذب کرده است. در ادامه مطلب شما را با مراکز خرید سعادت‌ آباد آشنا خواهیم کرد تا اطلاعات مفیدی را کسب نمایید.

مراکز خرید سعادت آباد

مراکز خرید سعادت آباد تهران

در تهران مراکز خرید بسیاری وجود دارد که افراد می‌توانند اوقات خوشی را سپری نمایند. اما مراکز خرید سعادت‌ آباد تهران به دلیل باشکوهی و امکانات خوبی که دارد، طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده است. افراد می‌توانند در این مراکز خرید به تفریح و سرگرمی بپردازند و اوقات شیرینی را طی کنند. مراکز خرید سعادت‌ آباد دارای امکاناتی مانند سینما، فودکورت، کافی‌شاپ، رستوران، شهربازی و ورزشی است که جوانان بسیاری قادر هستند از تمام امکانات باتوجه به بودجه‌ای که دارند استفاده کنند.

مراکز خرید سعادت آباد شامل موارد زیر است که به‌طور کامل برای شما شرح خواهیم داد.

  • مرکز خرید اپال
  • مجتمع تجاری رویال
  • مرکز خرید آرن
  • مرکز خرید میلاد نور

مرکز خرید اپال

مرکز خرید اپال در منطقه 2 شهرداری تهران (سعادت‌آباد) واقع شده است. این مرکز در سال 1392 ساخت خود را شروع کرد و سال 1398 افتتاح گردید. مساحت اپال 130 هزار مترمربع است که شامل 7 طبقه در زیرزمین و 14 طبقه در ارتفاع می‌شود. این مرکز خرید دارای 450 واحد غذایی و تجاری بوده که تمام اسکلت ساختمان فلزی و در برابر زلزله مقاوم است. از خصوصیات منحصربه‌فرد این مجموعه باند هلی‌کوپتر است که در ارتفاع 90 متری از سطح زمین قرار دارد. همچنین مجموعه اپال دارای 15 دستگاه آسانسور 18 نفره و 67 دستگاه پله‌برقی زیبا و مدرنی است که افراد را به راحتی و بدون اتلاف وقت جابه‌جا می‌کند.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

مراکز خرید سعادت آباد

امکانات مرکز خرید اپال

از امکانات مرکز خرید اپال می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

اپال مارکت

اپال مارکت یا هایپراستار این مجموعه در طبقه H یا طبقه اول زیرزمین قرار دارد که مساحت آن حدود 6 هزار مترمربع است. در کنار اپال مارکت، موادغذایی، شیرینی‌فروشی، خشک‌شویی و دراگ استور واقع شده است.

اپال هوم

اپال هوم شامل لوازم خانه، مبلمان، دکوراسیون خانه، صنایع‌دستی، لوازم روشنایی، کالا خواب و آشپزخانه است. همچنین در کنار این موارد گل‌فروشی نیز وجود دارد. برای اینکه به اپال هوم برسید لازم است به طبقه همکف مراجعه نمایید.

اپال مد

اپال مد در همکف اصلی این مجموعه و همچنین طبقه اول واقع شده است. در اپال مد می‌توانید به راحتی انواع لوازم آرایش، عطر، کیف و کفش و لباس خریداری نمایید.

اپال کیدز

اپال کیدز مساحتی به میزان 700 مترمربع دارد که سرگرمی خوبی برای کودکان و نوجوانان محسوب می‌شود. در اپال کیدز انواع بازی‌های گروهی، فردی و فکری وجود دارد. لازم به ذکر است که در این مرکز اتاق تولد، آرایشگاه ویژه کودکان، لوازم سیسمونی، لوازم‌التحریر و لباس قرار دارد. اپال کیدز در طبقات A وB واقع شده است.

اپال اسپرت

اپال اسپرت مکان خوبی برای دوستداران اهل ورزش محسوب می‌شود. اگر از افرادی هستید که به ورزش علاقه دارید، می‌توانید از اپال اسپرت انواع لوازم ورزشی و پوشاک را خریداری کنید.

کافه و رستوران اپال

در اپال بهترین فودکورت تهران را می‌توانید پیدا کنید. فودکورت اپال در طبقه 9 و ظرفیت هزار نفر را دارا است. در این مجموعه انواع غذاهای آمریکا لاتین، ایرانی، عربی، پیتزا، ساندویچ، برگر و انواع سالاد و نوشیدنی را می‌توانید امتحان کنید. همچنین در مرکز خرید اپال رستورانی وجود دارد که ویو آن 360 درجه است و به خوبی می‌توانید شهر تهران را مشاهده کنید. این رستوران در طبقه 13 واقع شده است که تمام غذاهای آسیایی، عربی، اروپایی و ایرانی را به خود اختصاص داده است. از کافی‌شاپ‌های این مرکز خرید می‌توان به کافه مورا، کافه اسپیناچ، کافه ویونا و کافه رستوران درچه اشاره کرد که در طبقات مختلف قرار دارند.

شهربازی اپال

شهربازی اپال در طبقه 3 A قرار دارد که با محیط شاد و مهیج خود، فرزندان شما را سرگرم خواهد کرد.

سینما اپال

مرکز خرید اپال دارای سینما بسیار مجهزی است که با 5 سالن و ظرفیت 800 نفری، انواع فیلم‌های ایرانی را برای افراد به نمایش می‌گذارد. در نتیجه اوقات شاد و مفرحی را سپری خواهید کرد.

اپال الکترونیک

اپال الکترونیک دارای محصولات الکترونیک و دیجیتال است که از بزرگ‌ترین مجموعه الکترونیک در شمال شهر تهران محسوب می‌شود. اپال الکترونیک در طبقه 7 واقع شده است که محصولاتی مانند ابزارهای تصویری، لوازم صوتی، بازی‌های کامپیوتری، لوازم جانبی، کامپوتر و تلفن‌های هوشمند به فروش می‌رسد.

اپال بولینگ

اگر به بازی‌های بیلیارد و بولینگ علاقه دارید کافی است وارد طبقه 8 مرکز خرید اپال شوید. در این طبقه سالن‌های بزرگ و کلوپ‌های ورزشی وی‌آپی وجود دارد که افراد می‌توانند تا ساعاتی به سرگرمی مشغول شوند. لذا چندین اتاق برای بازی واقیعت مجازی، بازی‌های کامپیوتری و اتاق فرار نیز در این طبقه برای افراد اختصاص داده شده است.

نانوایی، قنادی و شکلات فروشی

مرکز خرید اپال طبقات مختلفی را برای فروشگاه‌های شیرینی و نان اختصاص داده است که شامل آب‌ناب فروشی، دمنوش، زعفران، سوهان و… است.

مسیر دسترسی به مرکز خرید اپال

اگر با ماشین شخصی هستید و می‌خواهید دسترسی راحتی به مرکز خرید اپال داشته باشید، می‌توانید وارد اتوبان یادگار امام یا هاشمی رفسنجانی شوید. اگر می‌خواهید از مترو استفاده کنید باید خود را به ایستگاه میدان صنعت برسانید.

  • آدرس: سعادت‌آباد، بلوار فرحزادی، میدان کتاب، ابتدا بلوار کوهستان

مجتمع تجاری رویال

مجتمع تجاری رویال در سعادت‌آباد تهران واقع شده است که پروژه ساخت آن سال 1392 شروع و سال 1397 به پایان رسید. مساحت کلی این ساختمان 11000 مترمربع است. این مجتمع تجاری دارای 18 طبقه بوده که واحدهای متنوعی را به خود اختصاص داده است.

مراکز خرید سعادت آباد

امکانات مجتمع تجاری رویال

از امکانات مجتمع تجاری رویال می‌توان به پارکینگ هوشمند، آسانسور جهت جابه‌جایی آسان و حدود چهارهزار پله‌برقی با عرض مناسب اشاره کرد.

از مرکز خرید رویال سعادت آباد چی بخریم؟

به‌دلیل وسعتی که این مرکز تجاری دارد، شاید بخواهید بدانید که چه محصولاتی را به افراد ارائه می‌دهد؟ این مجموعه لوازم کودک، کیف و کفش، پوشاک زنانه و مردانه، لوازم آرایشی بهداشتی، لوازم دکوراسیون داخلی و… را در واحدهای تجاری خود جای داده است. در کنار این موارد اصناف دیگری وجود دارند که محصولات خود را به فروش می‌رسانند.

  • لوازم خانه و آشپزخانه
  • بدلیجات
  • لباس زیر
  • زیورآلات
  • عینک
  • رستوران
  • محصولات غذایی
  • طلا و جواهر
  • پوشاک

برندهای فعال در مجتمع تجاری رویال

برندهای مختلف خارجی در این مجتمع قرار دارند که افراد می‌توانند از آن‌ها خریداری نمایند. یکی از برندها، پوما است. برند پوما دارای انواع محصولات ورزشی است که شما عزیزان می‌توانید کفش‌های ورزشی پوما را از این مجموعه تهیه نمایید. برند دیگر، برند ویکتوریا سکرت است. همان‌طورکه می‌دانید این برند به تولید لباس زیر زنانه، عطر و ادکلن و انواع اکسسوری می‌پردازد. در نتیجه شما می‌توانید بهترین محصولات ویکتوریا سکرت را از مجتمع رویال خریداری کنید. برند نوین چرم نیز دارای واحدهای تجاری در این مرکز است. افراد می‌توانند انواع محصولات نوین چرم را برای گروه‌های سنی متفاوت مانند زنانه و مردانه و بچه‌گانه را تهیه کنند.

فودکورت مجتمع تجاری رویال

مجتمع تجاری رویال فضا بسیار بزرگی را به فودکورت اختصاص داده است. این فودکورت تراس بسیار وسیعی به متراژ 1300 متری دارد که افراد زیادی را به خود جذب کرده است. در منو فودکورت رویال انواع کباب مانند جوجه کباب، کباب ترش، سیب‌زمینی سرخ شده، ته‌چین، مرغ سوخاری، انواع سالاد، انواع برگر، انواع پاستا، انواع پیتزا و انواع سوپ وجود دارد که می‌توانید امتحان کنید.

رستوران های فودکورت مجتمع رویال

فودکورت‌های این مجتمع دارای رستوران‌های مختلفی است که تمام آن‌ها خدمات گوناگونی را به افراد ارائه می‌دهد. فودکورت‌های این مرکز دارای رستوران‌های ایتالیایی، آسیایی و ایرانی است که بهترین کیفیت را به مشتریان عرضه می‌کنند. از رستوران‌های مجتمع تجاری رویال می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • کافی‌شاپ رویال سنتر
  • رستوران بامبو رویال تراس
  • رستوران رویال سعادت‌آباد
  • رستوران بونو سعادت‌آباد

پارک بازی مرکز مجتمع تجاری رویال

اگر کودک دارید و می‌خواهید به این مرکز مراجعه کنید؛ همچنین ناراحت این هستید که به راحتی نتوانید فروشگاه‌ها را ببینید. دیگر نگران نباشید، زیرا مجتمع رویال، پارک بازی برای کودکان اختصاص داده است که از کودک شما مراقبت و نگه‌داری می‌شود. کلاب کیدز داری فضایی سرپوشیده است که امکانات سرگرم‌کننده دارد و کودک شما می‌تواند اوقات خوشی را همراه با ایمنی کامل سپری کند. در نتیجه شما می‌توانید با خیال آسوده از مجتمع رویال دیدن نمایید.

کیوسک بستنی کاردکی

کیوسک بستنی کاردکی از مکان‌های هیجان‌انگیز و جذاب این مجتمع به‌شمار می‌رود. این مکان برای نوجوانان و کودکان و حتی بزرگسالان انواع بستنی‌های متنوع را به شما ارائه می‌دهد. جالب است بدانید که تمام بستنی‌ها طبق سلیقه و ذائقه شما تهیه و آماده می‌شود.

جشنواره های هیجان انگیز مجتمع تجاری رویال

از بهترین ویژگی‌های این مجتمع تجاری برگذاری جشنواره‌های متنوع با مناسبت‌های مختلف است. لازم به ذکر است که این جشنواره‌ها از طرف مدیریت با هدف افزایش فروش واحدهای تجاری، رضایت خاطر مشتریان و افزایش رفاه تدارک دیده شده است. از جشنواره‌های این مجموعه می‌توان به آغاز سال نو میلادی، کریسمس، جشنواره شب یلدا و میلاد رسول اکرم اشاره کرد.

دسترسی به مجتمع تجاری رویال

اگر با ماشین شخصی قصد رفتن به مرکز خرید رویال را دارید کافی است به منطقه سعادت‌آباد، تقاطع بلوار دریا برسید. با مترو نیز اگر ساکن غرب یا شرق تهران هستید باید از خط 7 مترو استفاده نمایید. به این معنی که ساکنین شرق ابتدا وارد خط 2 شوند و ساکنین غرب وارد خط 4 مترو شوند و هر دو خود را به خط 7 مترو برسانند. لذا اگر از ساکنان جنوب تهران هستید، ابتدا وارد خط 1 کهریزک شوید، سپس در ایستگاه محمدیه خط عوض کنید و خود را به خط 7 مترو برسانید.

مرکز خرید آرن

مرکز خرید آرن از مجتمع‌های مدرن و شیک سعادت‌آباد محسوب می‌شود که در سال 1394 افتتاح شد. این مرکز خرید دارای 8 طبقه است که بیشتر از 60 نوع پوشاک و اجناس دیگر را می‌توانید براساس سلیقه و بودجه خود خریداری نمایید.

مراکز خرید سعادت آباد

امکانات رفاهی و تفریحی مجتمع آرن

این مرکز خرید امکانات رفاهی و تفریحی بسیاری دارد که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • سرویس بهداشتی
  • اتاق کودک
  • کتابخانه
  • کارواش
  • آسانسور
  • پارکینگ بزرگ و وسیع
  • اتاق شیر نوزاد
  • نمازخانه

چه برندهایی در مرکز خرید آرن پیدا می شود؟

پاساژ آرن مکان خوبی برای خریدن کالاهای مختلف محسوب می‌شود. در این مرکز تمام کالاها با برندهای مختلف به فروش می‌رسد و شما می‌توانید بهترین را برای خود انتخاب کنید. از برندهای موجود در این مجتمع می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • اسکیچرز
  • گوچی
  • بادی اسپینر
  • ال سی وایکیکی
  • نیوبالانس
  • برند شاهسوند
  • مجموعه فروشگاه‌های ایده
  • مرکز خرید طلافروشی و جواهرفروشی کیا گالری
  • برند عطر و لوازم آرایشی وجوه

کتابخانه ای دنج در هیاهو خریداران

اگر به مطالعه و کتاب علاقه دارید، می‌توانید به پاساژ آرن مراجعه کنید و در محیطی ساکت کتاب موردعلاقه خود را پیدا کنید و هم‌زمان بخوانید. همچنین در گوشه‌ای دنج قهوه بخورید و فارغ هیاهو شهر، وارد دنیای کتاب‌ها شوید.

فروشگاه دکوراسیون و لوازم خانگی در مجتمع آرن

همان‌طورکه گفته شد، مرکز خرید آرن دارای فروشگاه‌های خانگی و دکوراسیون برای منازل است. شما عزیزان می‌توانید در بخش دکوراسیون به خرید انواع تابلوهای دکوراتیو و تابلوهای زینتی مشغول شوید. همچنین تمام وسایل موردنیاز برای خانه را می‌توانید در این مرکز خرید پیدا کنید.

فروشگاه های عطر و ادکلن در مجتمع آرن

اگر عاشق عطر هستید و می‌خواهید یک کلکسیونی از عطرهای بی‌نظیر داشته باشید، حتماً سری به مرکز خرید آرن بزنید. در اینجا می‌توانید انواع عطرهای کمیاب همراه با برندهای متنوع را پیدا کنید. در واقع علاوه‌بر خرید برای خود، می‌توانید برای خانوده و دوستانتان نیز عطری به عنوان هدیه تهیه کنید.

فروشگاه های کیف و کفش در مرکز خرید آرن

اگر به ست کیف و کفش علاقه دارید و می‌خواهید بهترین برند را از این ست داشته باشید بهتر است به مرکز خرید آرن سری بزنید. شما عزیزان می‌توانید انواع کیف و کفش را در این مرکز ببینید و براساس بودجه و سلیقه‌ای که دارید بهترین را برای خود انتخاب نمایید. در نتیجه از داشتن آن‌ها در استایل خود لذت ببرید.

فروشگاه های پوشاک در مرکز خرید آرن

بخش پوشاک مرکز خرید آرن دارای برندهای متفاوت برای هر گروه سنی است. فروشگاه‌های پوشاک آرن بهترین کیفیت را به مشتریان خود ارائه می‌دهند. با قدم در زدن فروشگاه‌ها و دیدن لباس‌های بی‌نظیر می‌توانید گزینه ایده‌آل خود را پیدا کنید و درنتیجه پس از پرو کردن از زیبایی لباس لذت ببرید.

در مرکز خرید آرن نگران کودکانتان نباشید!

جالب است بدانید که مرکز خرید آرن مکانی را برای سرگرم شدن و تفریح کودکان درنظر گرفته است. در نتیجه شما می‌توانید فرزند خود را با خیال آسوده به آنجا سپرده و به خرید کردن مشغول شوید. کودکان می‌توانند در این مکان به بازی مشغول شوند و پرستاران باتجربه از آن‌ها مراقبت می‌کنند. محیط این مکان بازی بسیار امن و مطمئن است و شما خیالتان از هر جهتی راحت است.

فودکورت و کافی شاپ های مرکز خرید آرن

این مرکز خرید علاوه‌بر امکانات تفریحی و خدماتی، دارای فودکورت و کافی‌شاپ نیز است که افراد می‌توانند در طبقه سوم سری به آن بزنند. فودکورت آرن از بزرگ‌ترین فودکورت شهر تهران محسوب می‌شود که افراد بسیاری را به خود جذب کرده است. در موارد زیر می‌توانید لیست رستوران و کافی‌شاپ‌های آرن را مشاهده نمایید.

  • کافه ویونا
  • راشن
  • چاپس گریل
  • رومانا
  • گوگی
  • شنتی
  • چلوکبابی رفتاری
  • لاوانسی

راه دسترسی به مرکز خرید آرن

برای رسیدن و دسترسی به مرکز خرید آرن در هر نقطه‌ تهران می‌توانید سوار مترو شوید و در میدان صنعت تهران پیاده شوید. همچنین علاوه‌بر مترو کافی است سوار تاکسی شده و درست نبش خیابات فخار مقدم به مرکز خرید برسید. با اتوبوس نیز می‌توانید در ایستگاه بلوار فرحزادی، میدان صنعت یا دانشگاه آزاد پیاده شوید.

مرکز خرید میلاد نور

مرکزخرید میلاد نور در سال 1370 ساخت آن شروع شد و سال 1378 افتتاح گردید. فضا داخلی این مرکز خرید، دارای معماری بسیار زیبا همراه با نورپردازی و رنگ‌های متنوع است. در نتیجه فضا بسیار منحصربه‌فردی در این پاساژ وجود دارد. شما عزیزان می‌توانید در مرکز خرید میلاد نور انواع غذاهای مختلف، موبایل، بازی‌های کامپیوتری، آرایشی بهداشتی، لوازم‌التحریر، کتاب، لوازم خانگی و الکترونیکی، انواع کیف و کفش و لباس را پیدا کنید. این مرکز خرید، ساختمانی به متراژ 120هزار مترمربع را دارا است.

 این مکان فروشگاه‌های متنوعی را در خود جای داده است که خریداران می‌توانند وسایل موردنیاز خود را به راحتی پیدا کنند. مرکز خرید میلاد نور از 11 طبقه تشکیل شده است که 6 طبقه بالا همکف، 2 طبقه همکف و همچنین 3 طبقه پارکینگ را به خود اختصاص داده است. در نتیجه این بنا دارای 357 واحد تجاری است.

مراکز خرید سعادت آباد

از پاساژ میلاد نور چه چیزی میشه خرید؟

اگر می‌خواهید بدون اتلاف وقت خرید مناسبی را نسبت به انواع مهمانی‌ها داشته باشید و نیاز به وسایل تزئینی، جواهر و لباس دارید؛ پیشنهاد ما این است که سری به مرکز خرید میلاد نور بزنید. این پاساژ در طبقات مختلفی که دارد تمام نیازهای شما را برآورده می‌کند.

راهنما طبقات مرکز خرید میلاد نور

مرکز خرید میلاد نور دارای 11 طبقه است که مشاغل مختلف و اصناف فعال در هر یک از طبقات فعالیت می‌کنند.

طبقه همکف اول مرکز خرید میلاد نور

در این طبقه بدلیجات، کیف و کفش، لباس مجلسی، عینک فروشی، شال و روسری، بوتیک، عطر و ادکلن، آرایشی و بهداشتی، اسباب بازی، پوشاک مردانه، زنانه و کودکانه عرضه می‌شود.

طبقه همکف دوم مرکز خرید میلاد نور

در این طبقه انواع ساعت، طلا و جواهرات می‌توانید پیدا کنید.

طبقه سوم مرکز خرید میلاد نور

در طبقه سوم علاوه‌بر پوشاک زنانه و مردانه، می‌توانید به خرید دکوراتیو و لوازم تولید نیز مشغول شوید.

طبقه چهارم مرکز خرید میلاد نور

در این طبقه می‌توانید به خرید صنایع‌دستی، تم تولد و عروسک، عطر و ادکلن، زیورآلات، انواع سی‌دی، لوازم جانبی کامپیوتر، اجناس دکوری و تزیینی، انواع فرش، پوشاک کودک، کیف و کفش و پوشاک زنانه و مردانه مشغول شوید.

طبقه پنجم مرکز خرید میلاد نور

در این طبقه شمعدان، سیسمونی، کمد، مبلمان، پرده، مانتو، کالا خواب، لوازم آشپزخانه، اجناس تزیینی و دکوری، لوستر، تابلو و سرویس خواب کودک و نوجوان به فروش می‌رسد.

طبقه ششم مرکز خرید میلاد نور

در این طبقه فودکورت، کافه و رستوران وجود دارد.

چه برند هایی در مرکز خرید میلاد نور وجود دارد؟

از برندهای مرکز خرید میلاد نور می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • نایت
  • تامی
  • دولچه گابانا
  • جردانو
  • تی‌تی
  • فورجینال
  • سها
  • مادرکر
  • دسینی
  • پیرگاردین
  • پوما
  • آدیداس

رستوران ها و کافی شاپ های مرکز خرید میلاد نور

در مرکز خرید میلاد نور انواع رستوران و کافی‌شاپ‌هایی وجود دارد که علاوه‌بر غذاهای ایرانی، غذاهای بین‌المللی نیز ارائه می‌دهند. لذا کافی‌شاپ‌هایی در سراسر مرکز خرید واقع شده‌اند که افراد می‌توانند برای رفع خستگی در محیطی آرام و دنج، از دسر‌های خشمزه و نوشیدنی‌های دلپذیر لذت کافی را ببرند. در موارد زیر لیستی از رستوران و کافی‌شاپ‌های مرکز خرید میلاد نور را می‌توانید مشاهده کنید.

  • فست فود شنتی
  • رستوران دیزی تو
  • رستوران تماشا
  • کافه کاما

دسترسی به مرکز خرید میلاد نور

اگر با ماشین شخصی قصد رفتن به مرکز خرید میلاد نور را دارید کافی است وارد شیخ فضل‌الله شوید و سپس خود را به میدان صنعت برسانید. اگر می‌خواهید از تاکسی یا اتوبوس استفاده کنید ابتدا باید به ایستگاه میدان صنعت برسید و با گرفتن تاکسی به میلاد نور برسید. لازم به ذکر است که با 10 دقیقه پیاده‌روی نیز می‌توانید به این مرکز خرید برسید. توجه داشته باشید که وقتی به میدان صنعت رسیدید، باید از ضلع غربی میدان وارد بلوار فرحزادی شده و در نتیجه با پیاده‌روی به میلاد نور برسید. گفتنی است که هنگام استفاده از مترو باید وارد خط 7 مترو (میدان صنعت) شوید.

  • آدرس: شهرک غرب، بلوار فرحزادی

سخن پایانی

مراکز خرید سعادت‌ آباد به‌دلیل منطقه مرفه‌نشینی که دارد، مراکز خرید مجللی را در خود جای داده است. این مراکز خرید هرکدام به نوبه خود دارای امکانات و خدماتی هستند که تمام افراد می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. مراکز خرید سعادت‌ آباد شامل اپال، میلاد نور، آرن و مجتمع تجاری رویال است. تمام این مراکز خرید به یکدیگر نزدیک هستند و شما کافی هر جای تهران که هستید خود را به میدان صنعت برسانید. مراکز خرید سعادت‌ آباد شما را به راحتی سرگرم خواهد کرد و شما می‌توانید اوقات خوشی را در آنجا سپری کنید.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *