تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

بهترین رستوران های آنتالیا

در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری تاپ تراول شما را با بهترین رستوران های آنتالیا آشنا خواهیم کرد . آنتالیا از شهرهای مهم و توریستی کشور ترکیه است. این شهر که به عنوان مرکز گردشگری و تفریحی در ترکیه محسوب می‌گردد دارای جاذبه‌های فراوان می‌باشد. در این شهر بلوارهای زیبا با درختان نخل و لنگرگاه‌ها خود نمائی می‌کند. در این شهر و در بخش قدیمی و تماشائی آن منطقه قلعه‌ ایچی (درون قلعه) قرار دارد. بافت خاص منطقه که شامل خیابانهای کم عرض و پیچ در پیچ بوده به همراه خانه‌ های قدیمی که توسط دیوارهای قدیمی محصور شده، بسیار جلب توجه می‌کند.که رستوران های زیبا و عالی دارد که باید به همه آن ها حتما سر بزنید و از غذا های خوشمزه آن لذت ببرید.

 

 

آشنایی با بهترین رستوران‌ های آنتالیا
رستوران های آنتالیا

در سفر به کشوری نا آشنا آگاه بودن به انواع رستوران‌ ها و منو‌های آن‌ ها سفر را راحت‌ تر و لذت‌ بخش‌ تر می‌کند. با توجه به معرفی بهترین رستوران‌ های آنتالیا در مقاله‌ ای دیگر، در این مقاله به معرفی رستوران‌ های ارزان و رستوران‌ های دریایی این شهر می‌پردازیم.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

رستوران‌های ارزان آنتالیا

رستوران پاناروما (Panaroma)

پاناروما رستورانی دنج و دوست‌داشتنی، با فضایی صمیمی است که مشتریان بسیاری دارد. همچنین برخورد کارکنان و صاحب رستوران بسیار گرم و دوستانه است. منوی این رستوران شامل غذاهای ترکی و مدیترانه‌ای، با کیفیت بالا است و افراد می‌توانند وعده‌های صبحانه، میان‌وعده، ناهار و شام را در این رستوران صرف کنند. از امکانات پاناروما می‌توان به رزرو میز و نشستن در فضای باز اشاره کرد.

ساعت کار: هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب.

آشنایی با بهترین رستوران‌ های آنتالیا
رستوران های آنتالیا

رستوران کن کن (Can Can)

اگر به دنبال رستوران غذاهای حلال در آنتالیا می‌گردید به رستوران کن کن بروید. این رستوران دارای فضایی دلپذیر، سرویس‌دهی خوب، کارکنان صمیمی و غذایی عالی است. منوی رستوران شامل غذاهای ترکی و غذاهای حلال است. افراد می‌توانند وعده‌های صبحانه، ناهار، شام و آخر شب را در کن کن صرف کنند.

امکانات: تحویل درب منزل، بیرون بر، صرف غذا در فضای باز.

آشنایی با بهترین رستوران‌ های آنتالیا
رستوران های آنتالیا

رستوران فسیلتی (Fisilti)

برای تجربه غذاهای محلی و خانگی ترکی می‌توانید به رستوران غذای خانگی فسیلتی بروید. با وجود اینکه پیدا کردن رستوران شاید کمی گیج‌کننده باشد اما به  طی مسیرش می‌ارزد. این جا مکانی کوچک، دنج و ساده است که غذاهایی خوشمزه و ارزان را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. علاوه بر کارکنان مودب، هر سه آشپز رستوران فسیلتی خانم‌های خوش‌برخورد و صمیمی هستند.

منوی رستوران شامل غذاهای محلی ترکی، مدیترانه‌ای و یونانی است. البته این منو هر روز تغییر می‌کند. افراد می‌توانند وعده‌های ناهار و شام را در این رستوران صرف کنند.

امکانات: نشستن در مکان و بیرون بر.

آشنایی با بهترین رستوران‌ های آنتالیا
رستوران های آنتالیا

رستوران مایدانوز کوفته (Maydanoz Kofte)

یکی از رستوران‌های خوب و پرطرفدار با غذاهای سالم، رستوران میادانوز کوفته است که فضایی دلنشین، سرویس‌دهی قابل قبول و کارکنانی مودب دارد. منوی رستوران شامل غذاهای ترکی و کباب بوده و  افراد می‌توانند وعده‌های ناهار و شام را در این رستوران صرف کنند.

امکانات: تحویل درب منزل، بیرون‌بر، رزرو میز، نشستن در فضای باز، پارکینگ، تلویزیون، صندلی‌های بلند، دسترسی به ویلچیر، قبول مستر کارت یا ویزا، پرداخت الکترونیک و اینترنت بی سیم.

ساعت کار: هر روز از ساعت ۱۱:۳۰ صبح تا ۱۰:۳۰ شب.

آشنایی با بهترین رستوران‌ های آنتالیا
رستوران های آنتالیا

بستنی دوکانی (Dondurma Dukkani)

درست است که این مکان از بحث ما (معرفی رستوران) خارج است اما به دلیل استقبال زیاد و نظرات مثبت مردم درباره این بستنی‌فروشی در TripAdvisorو قیمت‌های مناسب به معرفی آن پرداختیم. این بستنی‌فروشی فقط و فقط از میوه‌های طبیعی (بدون اسانس یا مواد شیمیایی) و شیر تازه استفاده می کند.

آشنایی با بهترین رستوران‌ های آنتالیا
رستوران های آنتالیا

رستوران پییازیچی مصطفی

از دیگر رستوران‌ها با غذای عالی، سرویس‌دهی خوب رستوران پییازیچی مصطفی است که در آن غذاهای مدیترانه‌ای سرو می‌شود.

آشنایی با بهترین رستوران‌ های آنتالیا
رستوران های آنتالیا

 

رستوران تیریتچیزاده (Tiritcizade Restoran)

در این رستوران زیبا می‌توانید طعم انواع کباب و غذاهای ترکی را تجربه کنید.

امکانات: تحویل درب منزل، بیرون بر، رزرو میز، پارکینگ، ویلچیر، صندلی‌های بلند، قبول مسترکارت و ویزا و اینترنت بی سیم.

ساعت کار: هر روز از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۰:۳۰ شب.

آشنایی با بهترین رستوران‌ های آنتالیا
رستوران های آنتالیا

رستوران‌های دریایی
رستوران پیسکاتوره (Pescatore)

این رستوران با فضایی دلنشین و کارکنانی مودب یکی از بهترین انتخاب‌ها برای افرادی است که به غذاهای دریایی علاقه دارند. منوی این رستوران تنها شامل غذاهای دریایی است.

امکانات: موسیقی زنده، نشستن در فضای باز، میز دو نفره.

ساعت کار: هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۲ بامداد.

لارا بالیک اوی (Lara Balik Evi)

لارا بالیک اوی از دیگر رستوران‌های عالی است که ممکن است قیمت‌های آن اندکی بالا باشند. کیفیت غذاها، فضای رستوران، و سرویس‌دهی بسیار خوب هستند. منوی رستوران شامل غذاهای دریایی، مدیترانه‌ای، ترکی،‌ سوپ و غذاهای حلال است. افراد می‌توانند برای صرف صبحانه، ناهار، شام و آخر شب به این رستوران مراجعه کنند.

امکانات: رزرو میز، صرف غذا در فضای باز، پارکینگ، تلویزیون، صندلی‌های بلند، دسترسی به ویلچیر، اینترنت بی سیم.

ساعت کار: هر روز از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب.

آشنایی با بهترین رستوران‌ های آنتالیا
رستوران های آنتالیا

آینالی (Aynali)

رستوران آینالی علاوه  بر غذاهای عالی و با کیفیت دارای منظره‌ای بسیار زیبا از بندر است. علاوه بر غذاهای دریایی، مدیترانه‌ای و ترکی، از منوی کافه آن می‌توانید قهوه‌های خوشمزه با قیمت مناسب سفارش دهید. افراد می‌توانند وعده‌های ناهار، میان وعده، شام و آخر وقت را در این رستوران صرف کنند.

امکانات: رزرو میز، صرف غذا در فضای باز، دسترسی به ویلچیر، صندلی بلند، اینترنت بی سیم.

آشنایی با بهترین رستوران‌ های آنتالیا
رستوران های آنتالیا

سرپمه بالیکیوی (Serpme Balikevi)

این رستوران دنج با فضایی بسیار دلپذیر غذاهای دریایی بسیار باکفیت و خوشمزه ای را سرو می‌کنند. برخی نظرات کاربران حاکی از آن است که برخلاف غذاهای بسیار عالی اما سرویس‌دهی کمی ضعیف است. منوی رستوران شامل غذاهای دریایی، مدیترانه‌ای و ترکی است. افراد می‌توانند وعده‌های ناهار و شام را در این رستوران میل کنند.

امکانات: رزرو میز

ساعت کار: هر روز از ساعت ۹ صبح تا ۲ بامداد.

آشنایی با بهترین رستوران‌ های آنتالیا
رستوران های آنتالیا

آدار بالک اوی (Adar Ballk Evi)

آدار بالک را به خاطر غذاهای دریایی بسیار خوشمزه، نمای بسیار زیبا و فضایی گرم می‌شناسند. منوی رستوران شامل غذاهای دریایی، مدیترانه‌ای، ترکی و کبابی است. افراد می‌توانند وعده‌های ناهار و شام را در این مکان صرف کنند.

امکانات: رزرو میز، اتاق کودک.

آشنایی با بهترین رستوران‌ های آنتالیا
رستوران های آنتالیا

چف فش هاوس (Chef Fish House)

این رستوران یکی از بهترین رستوران‌‌های دریایی با قیمت مناسب است. سرویس‌دهی، فضای رستوران و کیفیت غذاها همگی قابل قبول هستند. منوی چف فش هاوس شامل غذاهای دریایی، مدیترانه‌ای و ترکی بوده و افراد می‌توانند وعده‌های ناهار و شام را در این رستوران میل کنند.

امکانات: نشستن در فضای باز، دسترسی به ویلچیر.

ساعت کار: هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۲ بامداد.

دیدنی های آنتالیا

پارادایس (Paradise)

این رستوران را همزمان به خاطر غذاهای خوشمزه و نمای فوق‌العاده به خاطر می‌آورند. فضای داخل رستوران، سرویس‌دهی و برخورد کارکنان کاملا قابل قبول هستند.

منوی رستوران شامل غذاهای دریایی، مدیترانه‌ای و ترکی بوده و افراد می‌توانند وعده‌های ناهار، شام و آخر شب را در این مکان صرف کنند.

امکانات: رزرو میز، نشستن در فضای باز، تلویزیون.

ساعت کار: هر روز از ساعت ۱۱ صبح تا ۲ بامداد.

رستوران های آنتالیا
رستوران های آنتالیا


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *