تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
استرالیا

ساحل صدف استرالیا | تشکیل شده از میلیاردها صدف 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

ساحل صدف استرالیا

در این مقاله سفری به کشور استرالیا خواهیم داشت و در آن یکی از جاذبه های بسیار زیبای این کشور را به نام ساحل صدف را مورد بررسی قرار خواهیم داد و آن را به شما معرفی خواهیم کرد. در ادامه با تاپ تراول همراه باشید…

ساحل صدف در غرب استرالیا در خلیج کوسه و در نقطه ای به نام لاریدون بایت L’Haridon Bight واقع شده است و یکی از بهترین سواحل صدفی دنیا و خانه بیلیون ها صدف ریز است که حتی تا عمق ۱۰ متر نیز ادامه یافته است.

در این ساحل به جای ماسه صدف خواهید دید. تنها به شن های ساحل اکتفا نکنید، وارد آب شوید و در زیر نور شفاف خورشید و آب زلال مناطق کم عمق نیز در پی صدف های زیبا یا فسیل های سنگی دریایی بگردید. جالبی ماجرا این است که این ساحل ماسه ای قدمتی به اندازه ۴۰۰۰ سال پیش دارد و از آن زمان به طور طبیعی در این ساحل، صدف جمع می گردیده است. نتیجه جمع شدن صدف در طی این همه سال، ۶۰ کیلومتر ساحل طولانی و سفید برفی تشکیل شده از صدف است که در سمتی با آبی دریای بی کران همراه شده و تا عمق ۶ تا ۱۰ متری در اقیانوس فرو می رود.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

ساحل صدف استرالیا

این ساحل بکر و طبیعی به همراه آب های زلال و کریستالی اش گردشگران زیادی را به خود جذب می کند تا شنا کنند، در زیر تابش آفتاب لحظات آرامش قسمتی را بگذارنند و در جایی پر از صدف عکس هایی فراموش نشدنی بیندازند. نکته جالب درباره آب های این ساحل این است که در صورتی که چندان شندر صورتی که ماهری هم نباشید می توانید با خیال راحت به داخل آب بزنید چون میزان شوری آب آنقدر زیاد است که تا حدی روی آب شناور می مانید. این ساحل بیش از ۷۰ کیلومتر طول دارد و عمق این صدف ها در آن از ۳ تا ۱۰ متر است. در این ساحل، صدف ها به شکلی تماشایی و خارق العاده جایگزین ماسه ها و شن ها شده اند و راه رفتن و قدم زدن در آن تجربه ای است که آن را در نقاط کمی از دنیا می توانید امتحان کنید. برای رفتن به این ساحل استثنائی می توانید در شهر دنهام سوار وسایل حمل و نقل عموخواهید شد و پس از ۴۵ دقیقه به  این ساحل تماشایی برسید.

ساحل صدف

اهمیت این ساحل زمانی برایتان بیشتر خواهد شد که بدانید به غیر از این ساحل تنها یک نقطه در دنیا وجود دارد که تا این حد صدف دارد. در صورتی که فکر می کنید که این صدف ها فقط لایه سطحی این ساحل را پوشانده در اشتباهید چون در برخی از بخش های ساحل، عمق لایه های صدفی گاهی به ۱۰ مترهم می رسد.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *