تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
دیدنی های استانبول, مهاجرت و اقامت, ویزا

آشنایی با نزدیک‌ ترین هتل‌ ها به سفارت کانادا در استانبول 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

کسانی که به دنبال گرفتن ویزای کانادا هستند می‌دانند که برای انجام مراحل اداری و انگشت‌نگاری باید در کشوری مثل ترکیه برای انجام انگشت‌نگاری سر زمانی که سفارت تعیین می‌کند در محل حاضر باشند. به همین خاطر انتخاب یکی از هتل‌ های نزدیک به سفارت کانادا می‌تواند استرس عدم شناخت فضای مقصد و به‌موقع حاضرشدن در سفارت را به طور چشمگیری برای شما کاهش دهد.

ما در اینجا هستیم تا هتل‌ های نزدیک به سفارت کانادا در استانبول را به شما معرفی کنیم.

نزدیک‌ ترین هتل‌ ها به سفارت کانادا در استانبول

آشنایی با هتل‌ های نزدیک به سفارت کانادا در استانبول

باوجوداینکه سیستم حمل‌ و نقل در ترکیه به‌ ویژه شهر استانبول به‌ صورت منظم انجام می‌پذیرد و معمولاً گردشگران برای صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ها از وسایل حمل‌ و نقل عمومی استفاده می‌کنند. علاوه بر این شهر استانبول جز شهرهای پرترافیک محسوب می‌شود و برای اینکه ترافیک شما را غافل‌گیر نکند توصیه ما این است که در زمانی که برای دریافت ویزا و انجام مراحل اداری در سفارت کانادا شهر استانبول را انتخاب کردید محل اقامت خود را طوری انتخاب کنید که از نظر موقعیت مکانی جزء هتل‌ های نزدیک به سفارت کانادا در استانبول محسوب شود.

معرفی نزدیک‌ترین هتل‌ها به سفارت کانادا در استانبول

در ادامه با چند تا از بهترین و نزدیک‌ ترین هتل‌ ها به سفارت کانادا در استانبول آشنا خواهیم شد.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

هتل ۳ ستاره لونت (Levent Hotel)

این هتل سه ستاره در محله‌ای آرام و امن قرار دارد و تقریباً دو دقیقه پیاده تا سفارت کانادا فاصله دارد. اتاق‌های تمیز، صبحانه خوب، دسترسی به وای‌فای رایگان و ورود و خروج آسان آن را به مکانی مناسب برای اقامت تبدیل کرده است. علاوه بر کسانی که می‌خواهند به سفارت کانادا بروند اقامت در این هتل را به سایر گردشگران نیز توصیه می‌کنیم.

هتل ۳ ستاره نوا فلتس (Neva Flats)

هتل ۳ ستاره نوا فلتس به دلیل اینکه فاصله کمی تا وسایل حمل‌ونقل عمومی مثل مترو و تاکسی دارد موردتوجه کسانی که نیاز به سفارت کانادا و نوبت مصاحبه دارند است. این هتل خدمات رفاهی مثل اتاق چمدان، رستوران و کافی‌شاپ، خدمات مربوط ترانسفر فرودگاهی و خیلی خدمات دیگر در این اقامتگاه ارائه می‌شود. هتل نوا فلتس دارای 17 اتاق مجهز به تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای و همچنین امکاناتی مانند یخچال مینی بار و امکانات تهیه قهوه/چای است. یک بیت، دوش و حمام همراه با امکانات رفاهی مانند سشوار و ملحفه حمام نیز در این هتل وجود دارد.

ایستگاه متروی تقسیم با 10 دقیقه پیاده‌روی و ایستگاه اتوبوس عمر هیام در 5 دقیقه پیاده‌روی نزدیک به هتل قرار دارد.

هتل ۴ ستاره کارتون (Cartoon Hotel)

هتل ۴ ستاره کارتون ظرافت و امکانات مدرن امروزی در ترکیه ارائه می‌دهد. همچنین موقعیت مکانی برتر هتل کارتون باعث شده که فقط با چند دقیقه پیاده‌روی به توانید خود را  به میدان تکسیم برسانید و با استفاده از مترو و یا سایر وسایل حمل‌ونقل عمومی در شهر استانبول به سفارت کانادا برسید. در این هتل با خدمات صمیمی و دوستانه از شما پذیرایی خواهد شد و تمام امکاناتی را که برای اقامتی راحت و سازنده نیاز دارید فراهم است.

نزدیک‌ ترین هتل‌ ها به سفارت کانادا در استانبول

هتل ۵ ستاره گرند جواهر (Grand Cevahir Hotel Convention Center)

اگر برای نزدیکی سفارت کانادا علاوه بر راحتی در رفت آمد لوکس و مجلل بودن هتل هم برای شما مهم است هتل گرند جواهر یک انتخاب بی‌نقص برای شما محسوب می‌شود. شما می‌توانید در این هتل از امکانات رفاهی مثل استخر، اینترنت رایگان، رستوران و کافی‌شاپ، صرافی، خدمات لاندری و امکانات بی‌شمار دیگری که برای شما مهیا شده است استفاده کنید.

نحوه دسترسی به هتل گرند جواهر با تاکسی از فرودگاه تا هتل تقریباً 47 کیلومتر است. با حمل‌ونقل عمومی می‌توانید از اینجا به تاکسی یا اتوبوس‌های عمومی منتقل شوید.

هتل 5 ستاره Wyndham grand Istanbul levent

Wyndham Grand Istanbul Levent که در سمت اروپایی شهر باستانی استانبول در یکی از مناطق تجاری پر رونق آن واقع شده است. مهمانان این هتل از امکانات رفاهی مانند پارکینگ سرپوشیده و هلی‌پورت گرفته تا اسپا به مساحت 5500 مترمربع، سالن تناسب‌اندام در فضای باز به مساحت 2400 مترمربع، و همچنین استخرهای سرپوشیده و روباز می‌توانند بهره‌مند شوند.

شما در این هتل از طراحی مجلل و امکانات رفاهی معاصر 389 اتاق و سوئیت که چشم‌اندازهای پانورامایی خیره‌کننده از استانبول را ارائه می‌دهند، می‌توانید لذت ببرید. از 7897 مترمربع فضای ملاقات گرفته تا پنج رستوران متمایز، مسافران تجاری و تفریحی همه چیزهایی را که برای اقامتی بی‌نظیر در استانبول نیاز دارند، را در این هتل پیدا خواهند کرد.

اگر محدودیت بودجه ندارید و قیمت رزرو تور استانبول اهمیت چندانی برایتان ندارد پیشنهاد ما این است که اقامت در هتل لوکس و پنج‌ستاره را تجربه کنید. این هتل علاوه بر مزیت نزدیکی به سفارت کانادا شامل امکانات ویژه‌ای نیز است. به طور مثال در این هتل می‌توانید از وای‌فای پرسرعت رایگان، استخر، رستوران و کافی‌شاپ که در آن انواع غذاهای ترکی طبخ می‌شود را بچشید.

نزدیک‌ ترین هتل‌ ها به سفارت کانادا در استانبول

هتل ۵ ستاره موون پیک (Movenpick Bosphorus Istanbul)

Mövenpick Bosphorus Istanbul، جایی که مدرنیته و انحصار هر فضایی را که با آن روبرو می‌شوید مشخص می‌کند. یکی از بهترین هتل‎های منطقه بشیکتاش شهر استانبول محسوب می‌شود. محله بشیکتاش استانبول را می‌توان در شمال شرقی منطقه بی اوغلو در امتداد تنگه بسفر یافت. اتاق‌ها و سوئیت‌های زیبا و دلپذیر در قلب استانبول واقع شده‌اند و خلوتگاهی آرام از شهر شلوغ را ارائه می‌دهند.

هتل Movenpick İstanbul Bosphorus با چشم‌انداز مسحورکننده بسفر در بشیکتاش از شما پذیرایی می‌کند. می‌توانید از وعده‌های غذایی خود لذت ببرید و چند نوشیدنی در رستوران یا بار هتل که در بالای هتل قرار دارد میل کنید.

همه اتاق‌ها به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که محیطی خاص با رنگ‌ها و طراحی آرامش‌بخش ارائه دهند. برخی از آنها منظره شهر و برخی دیگر منظره بسفر دارند. مساحت آنها بین 30 متر مربع 193 متر مربع است. انواع دسته‌بندی اتاق‌ها حداکثر لوکس و راحتی را برای تمام اقامت‌ها فراهم می‌کند. این هتل از 257 اتاق و 344 تخت تشکیل شده است.

امکانات رفاهی اصلی این هتل شامل نظافت روزانه، رستوران و بار، استخر سرپوشیده، صبحانه در دسترس، مرکز تناسب‌اندام، سونا و اتاق بخار، پارکینگ رایگان، سرویس اتاق 24 ساعته، خدمات اسپا، نگهداری از کودکان است.

جمع‌بندی

بسیاری از افرادی که برای انجام انگشت‌ نگاری در سفارت کانادا شهر استانبول را انتخاب می‌کنند و  برای کاهش دغدغه‌ها و استرس‌های ناشی از دیر رسیدن به سفارت به دنبال محل اقامت نزدیک به سفارت می‌گردند. به همین خاطر ما در این مقاله تلاش کرده‌ایم تا شما را بهترین هتل‌ های نزدیک سفارت کانادا در استانبول آشنا کنیم.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *