تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
ترکیه, راهنمای سفر, ویزا

آشنایی با سفارتخانه های کانادا در ترکیه ( استانبول و آنکارا ) 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

سفارت کانادا در ترکیه

در این مقاله از بخش راهنمای سفر قصد داریم سفارت کانادا در ترکیه را به شما معرفی کنیم و اطلاعات کامل تماس و حضور در این سفارت را در اختیارتان قرار خواهیم داد. در ادامه با تاپ تراول همراه باشید…

در صورتی که برای انجام امور مربوط به ویزای کانادا مثل انگشت نگاری در پی دریافت اطلاعات کاملی از آدرس و ساعت کاری و تعطیلات سفارت کانادا در ترکیه هستید پیشنهاد می کنیم که در ادامه با تاپ تراول همراه شوید تا از آدرس، ساعات کاری و تاریخ دقیق تعطیلی های سفارت خانه های مذکور مطلع شوید.
متقاضیان محترم ویزای کانادا چه از نوع ویزای مولتی کانادا و چه از انواع دیگر ویزای این کشور، می بایست بعد از طی شدن مراحل اولیه ثبت نام آنلاین، حداکثر ظرف مدت ۳۰ روز به یکی از سفارت های کشور کانادا مراجعه نموده و برای انجام انگشت نگاری و نهایی کردن تقاضای ویزای خود، اقدام نمایند.
بدلیل تعطیلی سفارت کانادا در تهران، این فرایند عموما در سفارت کانادا در ترکیه ، گرجستان، امارات، ارمنستان و باکو انجام می شود. هر چند برای انجام انگشت نگاری سفارت کانادا عموما نیازی به تعیین وقت قبلی نیست و متقاضیان محترم تنها با در دست داشتن نامه انگشت نگاری می توانند برای مثال وارد سفارت کانادا در تفلیس شده و مراحل بعدی را طی نمایند، اطلاع از تاریخ تعطیلات سفارت کانادا در هر یک از این کشورها اما می توانداز بروز ناهماهنگی های احتمالی جلوگیری نماید.
در این صفحه می توانید از آدرس، ساعات کاری و تاریخ دقیق تعطیلی های سفارت خانه های کانادا در کشور ترکیه مطلع شوید.

شرط ورود ما به کشور کانادا دریافت ویزای این کشور است و قدم اول برای اخذ ویزای کانادا گرفتن وقت سفارت کانادا از استانبول است. البته ما می توانیم برای اخذ ویزای کانادا از طریق مراجع صادرکننده ویزای این کشور واقع در شهرهای دیگر نیز اقدام کنیم اما شاید از نظر کوتاهی مسافت بهتر باشد که به یکی از کشورهای همسایه مراجعه کنیم. حالا که حرف مراجع صادرکننده ویزای کانادا به میان آمد ذکر این نکته الزامی است که منظور از مراجع مذکور، نمایندگی های رسمی صدور ویزای کانادا هستند که وک نامیده می شوند. پس برای گرفتن وقت سفارت کانادا از استانبول در اصل باید از وک وقت بگیریم. حالا می خواهیم ببینیم که وک به چه ترتیبی به متقاضیان وقت می دهد.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

سفارت کانادا در ترکیه

وقت سفارت کانادا در ترکیه از استانبول آنلاین:

در صورتی که برای گرفتن وقت سفارت کانادا از استانبول به طور آنلاین عمل کنیم؛ همانطور که از اسم راه هم پیدا است باید درخواست خود مبنی بر اخذ ویزای کانادا را اینترنتی ارائه دهیم؛ بدین صورت که در پایگاه الکترونیکی سفارت کانادا ثبت نام می کنیم و فرم های درخواست ویزای کانادا را پر و ارسال می کنیم. فرم های درخواست ویزای کانادا در خود سایت و تحت عناوین application form و information family قابل تهیه هستند. سپس سایت ما را به صفحه پرداخت هزینه های سفارت (یکی هزینه صدور ویزا و دیگری هزینه انگشت نگاری) راهنمایی می کند. پس از پرداخت موفقیت آمیز هزینه ها، سفارت به مدت سی روز به ما وقت می دهد تا به استانبول رفته و در سفارت حضور پیدا کنیم. اما در صورتی که ما بخواهیم برای گرفتن وقت سفارت کانادا به طور حضوری اقدام کنیم از همان ابتدا باید به سفارت مراجعه کرده و با تکمیل و تحویل دستی application form و information family درخواست خود را ارائه دهیم و هزینه های صدور ویزا و انگشت نگاری را از طریق بانک بپردازیم.

سفارت کانادا در ترکیه
سفارت کانادا در ترکیه

هزینه وقت سفارت کانادا در استانبول

اما پس از پرداخت هزینه ها و حضور یافتن در سفارت بقیه مراحل کار یکسان است. در این مرحله باید برای انجام امور انگشت نگاری اقدام کنیم. خوشبختانه در صورتی که در بین هم سفرانمان افرادی با سن بیش از هشتاد سال یا کمتر از چهارده سال وجود داشته باشد؛ لازم نیست این افراد را همراه خود به سفارت ببریم چون طبق قوانین دولت کانادا از این رده سنی انگشت نگاری نخواهد شد و بالطبع برای این دست از افراد لازم نیست که هزینه انگشت نگاری هم پرداخت کنیم و واریز هزینه صدور ویزا برای آنها کفایت می کند.

خبر خوش دیگری که در رابطه با گرفتن وقت سفارت کانادا از استانبول باید بدهیم این است که سفارت کانادا با متقاضیان ویزای کانادا مصاحبه نمی کند؛ یعنی بعد از انجام انگشت نگاری کار ما به پایان می رسد. البته در این حین باید مدارک موردنیاز برای اخذ ویزای کانادا را نیز به سفارت تحویل دهیم. اینکه به چه مدارکی نیاز خواهیم داشت بر اساس ویزای موردنیاز ما ( ویزای تحصیلی ، ویزای کاری، ویزای توریستی و…) متفاوت است اما در صورتی که بخواهیم بدانیم که کدام مدارک برای اخذ انواع ویزا مشترک هستند باید قسمت بعدی مقاله را نیز مطالعه کنیم.

مدارک موردنیاز برای گرفتن وقت سفارت کانادا از استانبول

• اصل و تصویر مدارک شناسایی (شناسنامه و کارت ملی)
• فرم تکمیل شده درخواست ویزای کانادا (application form و family information که از سایت سفارت یا قسمت صدور ویزای سفارت قابل دریافت هستند)
• اصل و تصویر پاسپورت (اعتبار پاسپورت حداقل باید شش ماه بیشتر از اعتبار ویزای درخواستی باشد)
• تصویر ویزاهای قدیمی (در صورتی که فرد قبل ویزا دریافت نموده است باید تصویر آنها را ارائه دهد)
• معرفی نامه شغلی (کارمندان قسمت های خصوصی باید فیش حقوقی، کارمندان قسمت های دولتی باید حکم کارگزینی، اساتید دانشگاه ها باید کارت بین المللی عضویت در هیئت علمی، دانشجویان باید کارت دانشجویی بین المللی، صاحبان مشاغل آزاد باید پوارد کسب، صاحبان کمپانی های خصوصی باید اسناد ثبت کمپانی و… را به عنوان معرفی نامه شغلی ارائه دهند)
• پرینت گردش حساب بانکی (گردش حساب باید بالا باشد در صورتی که گردش حساب فرد به حد کافی نباشد بهتر است پرینت گردش حسابی یکی از اقوام درجه یک خود که بالا است را تحویل دهد)
• گواهی تمکن مالی (گواهی تمکن مالی باید به تایید بانک رسیده باشد)
• دعوتنامه (ارائه دعوتنامه ، مسیر اخذ ویزا را هموارتر می کند پس در صورتی که هیچیک از اقوام یا دوستان فرد مقیم کانادا نیستند بهتر است که از دوستان مجازی خود درخواست ارسال دعوتنامه کند یا مثلاً در یک همایش ثبتنام کند و از مسئولین برگزارکننده درخواست دعوتنامه کند)
• سند مالکیت خانه، ماشین و… (اسناد مالکیت به نوعی تضمین می کنند که پس از اتمام اعتبار ویزا فرد بخاطر انگیزه های مالی به کشور خود بازخواهد گشت)
• واچر رسمی هتل و واچر بلیط رفت و برگشت هواپیما
• بیمه نامه مسافرتی (بیمه نامه مسافرتی باید هزینه های درمانی و اورژانسی فرد را تا سقف حداقل سی هزار یورو پوشش دهد)
لیست مدارکی که در بالا ارائه دادیم برای دریافت اکثر انواع ویزا الزامی هستند اما همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم بر اساس نوع ویزایی که قرار است دریافت کنیم ممکن است که ملزم به ارائه یک سری اسناد و مدارک دیگر نیز باشیم. به عنوان مثال بدون شکً برای اخذ ویزای تحصیلی کانادا ابتدا باید از یکی از دانشگاه های کانادایی پذیرش بگیریم زیرا تحویل نامه پذیرش مذکور به سفارت شرط اصلی و اولیه صدور ویزای تحصیلی برای ما به حساب می رود.

آدرس سفارتهای کانادا در آنکارا و استانبول :

Address: Levent, 209 Buyukdere Caddesi 4 İstanbul TR, Tekfen Tower No:4, 34394, Turkey

آدرس سفارت کانادا در استانبول

Levent, 209 Buyukdere Caddesi 4 İstanbul TR, Tekfen Tower , Turkey

 


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *