تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
آسیا, سریلانکا

۱۰ دلیل برای سفر به سریلانکا در فصل زمستان | Sri Lanka 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

سفر به سریلانکا

در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری تاپ تراول درباره 10 دلیل برای سفر به سریلانکا ، سخن خواهیم گفت. در ادامه همراه ما باشید.

جمهوری دموکراتیک سوسیالیستی سریلانکا جزیره‌ای است واقع در جنوب آسیا، اقیانوس هند و جنوب کشور هند. پایتخت سیاسی آن سری جایاواردنپورا کوته و پایتخت تجاری‌اش شهر کلمبو است.

دسامبر یکی از بهترین ماه های سال برای بازدید از سریلانکا، مخصوصا جنوب این جزیره. در حالی که شمال جزیره در ماه دسامبر بارانی و مرطوب است، جنوب آن فوق العاده است.

سواحل سریلانکا

سواحل جنوبی در ماه دسامبر برای خانواده ها بسیار مناسب است زیرا موج های ساحل کوچک هستند و ساحل آرام است. باران بسیار کمی ممکن است ببارد و ساحل گردی بهتر از این نمی تواند باشد. یک آبجو سرد و یا یک نارگیل شاهانه را در کنار ساحل می توانید داشته باشید در حالی که بچه ها از بازی با امواج کمی که به ماسه های نرم ضربه می زنند لذت می برند. امواج کوچک برای یادگیری موج سواری در این زمان از سال بسیار مناسب هستند.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

10 دلیل برای سفر به سریلانکا

آب و هوای سریلانکا

این فصل سال، فصل خشکی برای جنوب سریلانکا است و بنابراین گرما زیاد است و آسمان صاف است. زیر نور خورشید آبتنی کنید و هر روز لذت ببرید. مراقب پوست خود باشید و هنگامی که وقت زیادی را در خارج از منزل هستید از کرم ضد آفتاب و کلاه استفاده کنید. خورشید قدرتمند و با شدت خواهد بود بنابراین اطمینان حاصل کنید که آب زیادی مصرف می کنید. وقتی آخرین بار کریسمس را در کت و شلوار حمام خود گذراندید؟

10 دلیل برای سفر به سریلانکا
10 دلیل برای سفر به سریلانکا

فصل تماشای نهنگ ها

نوک جنوبی این جزیره سریلانکا در این فصل مانند، بزرگراه نهنگ ها است. یک قایق اجاره کنید یا با قایق های تورها برای تماشای نهنگ ها به اقیانوس بروید، شما می توانید نهنگ های آبی، نهنگ های کوهان دار و حتی نهنگ های کشنده را ببینید. دلفین ها و کوسه ها نیز در امواج ظاهر می شوند. دوربین خود را فراموش نکنید!

10 دلیل برای سفر به سریلانکا

ورزش های آبی

ساحل سریلانکا محل بسیاری از ورزش های آبی است. بسیاری نقاط غواصی شگفت انگیز، امواج برای موج سواری و باد برای کایت سواری وجود دارد. شما همچنین می توانید قایق رانی، و پرش سقوط آزاد را انجام دهید.

10 دلیل برای سفر به سریلانکا
10 دلیل برای سفر به سریلانکا

ویلاهای خصوصی

سریلانکا ، پر از خانه های دوست داشتنی است که به ویلاهای تعطیلاتی برای خانواده ها تبدیل شده اند. اکثر آنها یک سبک استعماری قدیمی دارند، از جمله مبلمان و دکوراسیون آن ها، بیشتر ویلاها دارای استخر و باغ هستند، بسیاری از آنها نیز با درختان نارگیل یا میوه احاطه شده اند در حالی که برخی دیگر حتی ساحل اختصاصی خود را دارند. این ویلاها همیشه کارمندانی دارند که برای شما غذا آماده می کنند و اتاق ها را نظافت می کنند زمانی که شما خارج از ویلا هستید. این ویلاهای خصوصی جایگزین خوبی برای هتل های معمولی هستند. یکی از موارد مورد علاقه ما ویلاهای تارو (Taru Villas) است.

10 دلیل برای سفر به سریلانکا
10 دلیل برای سفر به سریلانکا

برنج و کاری

غذای ملی سریلانکا برنج و کاری فراموش نشدنی است. رستوران ها ترکیبات بی پایانی از کاری، غذاهای سبزیجاتی، نمونه ها و انواع برنج ها را برای انتخاب کردن ارائه می دهند. برنج مانند یک تپه در مرکز بشقاب قرار می گیرد و کاری و سایر مواد آماده شده در اطراف آن گذاشته می شوند. همه این غذاها و مواد با چند تیکه نان سنتی پاپادام (papadam) سرو می شود که به شما کمک خواهد کرد که تمام آنها را با دست خود بخورید!

10 دلیل برای سفر به سریلانکا
10 دلیل برای سفر به سریلانکا

غذاهای دریایی

اگر نزدیک به اقیانوس هستید غذاهای دریایی بسیار فراوان و  تازه هستند. خرچنگ، میگو، ماهی های مختلف و صدف های دریایی همه را می توانید در رستوران های غذاهای دریایی کنار ساحل داشته باشید. همچنین رستوران های عالی ژاپنی وجود دارند که هیچ وقت از ماهی یخ زده برای تهیه ساشیمی یا سوشی استفاده نمی کنند. رستوران مینیستری آو کرب (Ministry of Crab) بزرگترین خرچنگ ها در جزیره را سرو می کند و رستوران های ساحل لاوینیا (Mt. Lavinia beach) بهترین ماهی های همراه با کاری را سرو می کند که شما تا کنون تجربه نکرده اید.

10 دلیل برای سفر به سریلانکا
10 دلیل برای سفر به سریلانکا


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *