تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
اروپا

شهربازی لیسبرگ گوتنبرگ سوئد 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

شهربازی لیسبرگ گوتنبرگ سوئد

در این مقاله از مجموعه مقالات قسمت جاهای دیدنی اروپا سفری به سوئد خواهیم داشت و در آن یکی از جاذبه های بسیار زیبا به نام شهربازی لیسبرگ گوتنبرگ را مورد بررسی قرار خواهیم داد و آن را به شما معرفی خواهیم کرد. در ادامه با تاپ تراول همراه باشید…

 گوتنبرگ، دومین شهر بزرگ در کشور سوئد، در کنار ساحل غربی رود گوتا آلو است. یک بندر مهم که به علت کانال هایی به سبک هلندی اش و بلوارهایی مثل آونین، خیابان اصلی که از وسط شهر می گذرد، با خیلی از کافه ها و مغازه ها شناخته می شود. برای آغاز گردش در کانال آبی آن قایق سواری نمایید.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

مقالات بیشتر بخوانید:

 

شهربازی لیسبرگ گوتنبرگ یک پارک تفریحی محبوب با چرخ و فلک پر از هیجان، سالن های نمایش و باغ مجسمه سازی است که خانواده ها را چه برای تفریح و چه در روزهای کریسمس برای بازار داغ آن روزها به خود جذب می کند. به علت قیمت بالای غذا در این شهر شاید بخواهید خودتان آشپزی نمایید پس بازار ماهی در کنار بندر می تواند مکانی هم برای بازدید و هم برای خرید باشد.

پیاده روی در محله قدیمی غرب گوتنبرگ و دیدن نمای ساختمان ها و کفپوش های سنگی به همراه کافه هایی که در فضای بیرون میز و صندلی گذاشته اند و مردم محلی می تواند جزو تفریحات شما در این شهر بندری باشد. موزه هنر با آثار نقاشانی چون ادوارد مونک، رامبرانت، پیکاسو، لارسون هدف بازدید خیلی از گردشگران است. در صورتی که در پی قایقرانی، ماهیگیری یا تفریحاتی این چنینی هستید حتما به مجمع الجزایر جنوبی این شهر بروید.

شهربازی لیسه بری واقع در شهر زیبای گوتنبرگ سوئد، یکی از پر طرفدار ترین جاذبه های گردشگری در سوئد به حساب می آید.

شهربازی لیسبرگ گوتنبرگ سوئد
شهربازی لیسبرگ گوتنبرگ سوئد

شهربازی گوتنبرگ Liseberg

درب های شهربازی بزرگ لیسبری در گوتنبرگ در سه دوره به روی علاقمندان باز میگردد: دوره اول :مابین اواخر ماه آوریل تا اواسط ماه اًکتبر، دوره دوم در کریسمس و همچنین در هفته تعطیلات پاییزی
در شهربازی گوتنبرگ Liseberg ، برای تمام سنین سرگرمی و بازی در نظر گرفته گردیده است.
در سرزمین خرگوش ها (Kaninlandet) اسباب تفریح و وسایل بازی مناسب سنین پایین و مخصوص کودکان است و بزرگسالان میتوانند از تمام وسایل بازی پر هیجان مثل انواع ترن هوایی و سقوط آزاد لذت ببرند.

در شهربازی گوتنبرگ Liseberg فضای طبیعی برای پیک نیک و همچنین رستوران های گوناگونی نیز موجود است.
در فصل تابستان، خواننده ها و افراد مشهور سوئدی و بین الملی میهمان شهربازی Liseberg در گوتنبرگ میشوند. شاید برنامه Lotta på Liseberg را از شبکه چهار سوئد دیده باشید، این برنامه دوشنبه شب ها در ماه های ژوئن، جولای و آگوست از شبکه 4 پخش میشود. تابستان های Liseberg فراموش نشدنی است.

شهربازی لیسبرگ گوتنبرگ سوئد
شهربازی لیسبرگ گوتنبرگ سوئد

در کریسمس، فضای شهربازی Liseberg کاملا حال و هوای سال نو به خود میگیرد. درخت های بلند پارک در سیاهی زمستان با میلیونها چراغ کوچک و بزرگ بر روی شاخه هایشان میدرخشند. با اینکه زمین پر از برف های سپید است، بازارچه های قدیمی روستایی کماکان باز هستند. در هر گوشه ایی از پارک، کریسمس را به انواع گوناگون کلاسیک، قرون وسطی و سنتی لاپلند مشاهده خواهید کرد.

و در آخر، در هفته تعطیلات پاییزی، شهربازی گوتنبرگ liseberg ، به پیشواز جشن هالوین میرود.

شهربازی لیسبرگ گوتنبرگ سوئد
شهربازی لیسبرگ گوتنبرگ سوئد

لیست بازی های شهربازی لیسبرگ

در صورتی که تلفن همراه هوشمند دارید، میتوانید با دانلود اپیلیکیشن Liseberg به راحتی تمام بازی ها را پیدا کرده و همچنین از شلوغ بودن صف ها اطلاع پیدا نمایید. در این برنامه میتوانید:

  • مدت زمان انتظار در صف های گوناگون را ببینید
  • بازی های نزدیک به خود را راحت پیدا نمایید
  • نزدیک ترین پارکینگ ماشین به شهربازی Liseberg را پیدا نمایید
  • نسبت به سن و قد، بازی ها را ببینید
  • نزدیک ترین دستشویی، رستوران و آبخوری را پیدا نمایید

با رفتن به آدرس liseberg.se/attraktion میتوانید بدون نیاز به نرم افزار Liseberg، مدت زمان انتظار در صف های بازی ها را مشاهده نمایید.

شهربازی لیسبرگ گوتنبرگ سوئد
شهربازی لیسبرگ گوتنبرگ سوئد

بهترین زمان برای رفتن به Liseberg

شهربازی گوتنبرگ Liseberg از 23 آوریل، وارد دوره تابستانه خود میشود و درب های این شهربازی برای نخستین بار در سال 2016 به روی علاقه مندان باز میگردد. با کلیک کردن روی لینک زیر، میتوانید برنامه تابستانه پارک تفریحی Liseberg را مشاهده بفرمایید. روزهایی که سبز رنگ هستند، نشان دهنده خلوت بودن پارک است و در نتیجه شما وقت بیشتری برای بازی کردن دارید. روزهایی که سفید هستند، پارک تعطیل است.

شهربازی لیسبرگ گوتنبرگ سوئد
شهربازی لیسبرگ گوتنبرگ سوئد

   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *