تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
آسیا, اصفهان, ایران

لوکس ترین هتل های اصفهان را بشناسید! 

لاکچری ترین هتل های اصفهان

در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری تاپ تراول شما با لوکس ترین هتل های اصفهان آشنا خواهیم کرد. پس اگر قصد سفر به اصفهان و رزرو آنلاین هتل در نصف جهان را دارید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید .

یکی از شهرهای مهم گردشگری ایران که دارای مسافران و توریست های خارجی فراوانی است اصفهان یا همان نصف جهان است که به عنوان پایتخت فرهنگی ایران نیز معروف است. این شهر یکی از مقاصد ایده آل گردشگری برای مسافرانی که به بناهای تاریخی بی نظیر و جالب علاقه دارند، است. برای اینکه بتوان حجم وسیعی از این مسافران را در این شهر بزرگ اسکان دهید باید هتل ها و رستوران های اصفهان با بشناسید. در این مقاله قصد داریم هتل های لوکس اصفهان را برای شما معرفی کنیم.

اصفهان با وجود دیدنی‌های بی‌شماری که دارد، بی دلیل نیست که پایتخت فرهنگی ایران و همچنین نصف جهان نام گرفته است. این شهر جزو مقاصد گردشگری بسیار شلوغی است که همواره و در همه اوقات سال، پذیرای گردشگران زیادی از سراسر ایران و جهان است. اگر قصد سفر به اصفهان را دارید، حتما پیش از سفر با هتل‌ها و مراکز اقامتی آن آشنا شوید تا بهترین هتل را انتخاب کنید. در این مقاله بهترین هتل‌های لوکس این شهر، شامل هتل‌های ۴ و ۵ ستاره را به شما معرفی می‌کنیم.

هتل پارسیان کوثر

هتل کوثر که قبل از انقلاب، شرایتون نام داشت، از محبوب‌ترین‌ هتل‌های اصفهان است، چون درست روبه‌روی زاینده‌رود و در چند قدمی سی و سه پل قرار گرفته است؛ یعنی در قلب اصفهان و در مرکز همه‌ی آنچه برای دیدنش به این شهر سفر کرده‌اید.

فهرست هتل های اصفهان

این هتل ۵ ستاره است و ۱۹۴ اتاق دارد که امکاناتی چون صندوق امانات و اینترنت ارائه می‌دهد. می‌توانید در پیاده‌روی‌ها بسیاری از دیدنی‌های شهر را ببینید، به محله‌ی ارمنی جلفا بروید، از میدان نقش جهان و بناهای تاریخی موجود در آن دیدن کنید و به مراکز خرید و اداره‌ها هم نزدیک هستید.

این هتل پنج رستوران دارد که هر کدام متفاوت از دیگری است. در یکی می‌توانید غذاهای ایتالیایی را تجربه کنید، در رستوران سنتی سرو، غذاهای اصیل اصفهان مثل بریانی و خورشت ماست و دیگر غذاهای سنتی ایران را سفارش دهید، رستوران زرین واقع در لابی هتل مشرف به فضای باغ، انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را سرو می‌کند، رستوران تابستانه‌ی باغ، غذا را در فضای سبز هتل و کنار آبنمای آن سرو می‌کند و رستوران فصلی آبشار، در کنار استخر، غذاهای باربیکیو برایتان تدارک می‌بیند.

از فروشگاه‌‌ های متنوع هتل کوثر می‌توانید سوغات و صنایع دستی اصفهان را بخرید.

آدرس هتل : اصفهان، سی و سه پل، بلوار ملت

این هتل ۵ ستاره و دارای ۱۹۴ اتاق است.

امکانات هتل: لابی، آسانسور، کافی شاپ، صندوق امانات، تاکسی سرویس، لاندری، استخر، سونا و جکوزی، اعلام حریق، کافی نت، خود پرداز، فروشگاه، فضای سبز، اینترنت، سرویس اتاق، رستوران: ظرفیت ۴۰۰ نفر، پارکینگ: ظرفیت ۹۰ خودرو، اینترنت در لابی: رایگان (محدود)، اینترنت در اتاق: دارد

لوکس ترین هتل های اصفهان
لوکس ترین هتل های اصفهان

هتل آسمان اصفهان

اگر می‌خواهید اصفهان را از بالا تماشا کنید، چشم بگردانید و زاینده‌رود و تمام شهر را از ارتفاع ببینید، اقامت در هتل آسمان بهترین انتخاب است. این هتل ۱۳ طبقه دارد و دارای امکانات بسیاری از جمله استخر، سونا و سالن ورزش است.

با اقامت در این هتل در دل بافت تاریخی اصفهان خواهید بود. به دیدنی‌های شهر و مراکز خرید نزدیک هستید و می‌توانید با پیاده‌روی خود را به آنها برسانید. کمتر از ده دقیقه تا میدان نقش جهان، پل خواجو، چهلستون و محله‌ی قدیمی جلفا راه دارید.

دلیل دیگر برای محبوبیت هتل آسمان، وجود رستوران گردان است که در طبقه‌ی آخر قرار دارد و نظیرش در اصفهان دیده نمی‌شود. این رستوارن علاوه بر ارائه غذاهای باکیفیت، نمایی ۳۶۰ درجه از کل شهر را به نمایش می‌گذارد.

آدرس هتل: اصفهان، خیابان مطهری، مقابل پل فلزی

این هتل ۵ ستاره است و ۹۳ اتاق دارد.

امکانات هتل: لابی، آسانسور، کافی شاپ، صندوق امانات، نمازخانه، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، تاکسی سرویس، لاندری، ماهواره، استخر، سونا و جکوزی، اعلام حریق، کافی نت، خود پرداز، اینترنت، پاورسوییچ، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سرویس اتاق، رستوران: ظرفین ۱۲۰ نفر، پارکینگ: ظرفیت ۳۸ خودرو، اینترنت در لابی: رایگان، اینترنت در اتاق: دارد

لوکس ترین هتل های اصفهان
لوکس ترین هتل های اصفهان

هتل عباسی اصفهان

هتل ۵ ستاره عباسی ، کهن‌ ترین و یکی از بزرگ‌ ترین هتل‌های ایران، در خیابان چهار باغ عباسی اصفهان واقع شده است. این هتل ۲۲۵ اتاق دارد که دارای صندوق امانات، اینترنت رایگان در اتاق‌ها و سرویس اتاق هستند.

مهمانسرای عباسی یا هتل شاه عباس، تنها هتل ۵ ستاره اصفهان است و به دلیل سبک معماری آن که به اوایل قرن هجده باز می‌گردد و از معماری دوران صفوی الگو گرفته است و همچنین واقع شدن در میان بافت تاریخی شهر، اهمیت زیادی دارد. همچنین رستوران باغ هتل عباسی اصفهان، یکی از زیباترین رستوران باغ‌های ایران است.

آدرس: اصفهان، چهارباغ عباسی، ابتدای خیابان آمادگاه

این هتل ۵ ستاره و دارای ۲۲۵ اتاق است.

امکانات هتل: لابی، آسانسور، چایخانه سنتی، کافی شاپ، صندوق امانات، نمازخانه، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، لاندری، ماهواره، خدمات پزشکی، استخر، سونا و جکوزی، اعلام حریق، کافی نت، خود پرداز، فروشگاه، فضای سبز، اینترنت، سرویس اتاق، رستوران: ظرفیت ۲۰۰ نفر، پارکینگ: رایگان، اینترنت در لابی: رایگان، اینترنت در اتاق: دارد

لوکس ترین هتل های اصفهان
لوکس ترین هتل های اصفهان

هتل پیروزی اصفهان

هتل پیروزی از هتل‌های قدیمی‌ اصفهان است که در مرکز شهر و نزدیک باغ و عمارت چهلستون قرار گرفته و کمترین فاصله را با مجموعه‌ی نقش جهان، مسجد امام، عالی قاپو، مسجد شیخ لطف‌الله و بازار بزرگ اصفهان دارد.

از این هتل می‌شود قدم‌زنان به زاینده‌رود و پل‌های تاریخی‌اش رسید و از بازار و مراکز تجاری واقع در بافت تاریخی، خرید کرد. همه چیز در هتل و پیرامونش برای گردشگران مهیا است. هتل ۹۶ اتاق دارد.

این هتل رستورانی بزرگ با پلکان مارپیچ دارد که در آن انواع غذاهای ایرانی و فرنگی سرو می‌شود. فضا، دنج و آرام است و از پنجره‌های آن شهر تاریخی اصفهان، با همه‌ی هیاهو و رفت و آمدش، پیدا است.

آدرس: اصفهان، دروازه دولت، ابتدای چهارباغ پایین، سمت چپ

این هتل ۴ ستاره و دارای ۹۶ اتاق است.

امکانات هتل: لابی، آسانسور، کافی شاپ، صندوق امانات، نمازخانه، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، تاکسی سرویس، لاندری، ماهواره، اعلام حریق، فروشگاه، اینترنت، سرویس اتاق، رستوران: ظرفین ۴۰۰ مفر، پارکینگ: ظرفیت ۲۵ خودرو، اینترنت در لابی: رایگان، اینترنت در اتاق: دارد

لوکس ترین هتل های اصفهان
لوکس ترین هتل های اصفهان

هتل آوین اصفهان

هتل آوین یک هتل ۴ ستاره لوکس در شهر اصفهان است که ۷۰ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به لابی، آسانسور، کافی شاپ، صندوق امانات، سالن کنفرانس، سالن بدنسازی، وای‌فای رایگان، پارکینگ رایگان و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد.

هتل آوین دسترسی بسیار مناسبی به میدان اصلی شهر و میدان نقش جهان دارد. هتل از سی و سه پل ۱۴ دقیقه با خودرو، از باغ پرندگان ۲۴ دقیقه با خودرو، تا میدان نقش جهان ۴ دقیقه با ماشین، از فرودگاه بین‌المللی ۳۳ دقیقه و از ترمینال مسافربری ۱۵ دقیقه با ماشین فاصله دارد.

آدرس: اصفهان، خیابان هاتف، روبروی کوی مشیر

این هتل ۴ ستاره و دارای ۷۰ اتاق است.

امکانات هتل: لابی، آسانسور، کافی شاپ، صندوق امانات، نمازخانه، سالن کنفرانس، تاکسی سرویس، لاندری، اعلام حریق، فروشگاه، اینترنت، سرویس اتاق، رستوران: ۱۴۵ نفر، پارکینگ: ۶۰ خودرو، اینترنت در لابی: رایگان، اینترنت در اتاق: دارد.

لوکس ترین هتل های اصفهان را بشناسید!
لوکس ترین هتل های اصفهان

مطالب مرتبط

یک دیدگاه

  1. شهاب شیردل

    امتیاز بازدید کننده: ستاره ها ۴

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *