تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
ژاپن

سفر هیجان انگیز من به ژاپن 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

تابستون شروع شده بود و دوست داشتم خودم رو برای یه سفر هیجان انگیز آماده کنم. اکثر کشورهای آسیایی مثل برزیل و مالزی رو دیده بودم و دلم یه مقصد جدید می‌خواست. این روزا تبلیغات کشور ژاپن و تور سفر به آفریقا رو زیاد می‌دیدم. بین این دو انتخاب سخت بود اما درنهایت ژاپن رو انتخاب کردم.

راجع به شکوفه‌های گیلاسش خیلی شنیده بودم ولی خب تایم دیدن اونها رو عملا از دست داده بودم. برای همین شروع کردم به تحقیق درباره آب و هواش. فهمیدم بهترین زمان سفر به ژاپن بعد از بهار، اواخر تابستون و اوایل پاییزه؛ چون هوا دیگه شرجی نیست و به فصل مموجی یا همون برگ‌های پاییزی معروفه و دیدنش توی این فصل خالی از لطف نیست.

سفر هیجان انگیز من به ژاپن

اخذ ویزای ژاپن

از اونجایی که ویزای ژاپن یکی از ویزاهای معتبر توی دنیاست، من هم ترجیح دادم که ریسک نکنم و انفرادی اقدام نکنم و ترجیح دادم که کار رو به آژانس معتبر و کاربلد بسپرم. پس دست به کار شدم و شروع کردم به جستجو توی اینترنت! تور ژاپن رو سرچ کردم و از بین سایت‌هایی که برام آورد، آژانس ژیوار رو به خاطر تکمیل بودن اطلاعاتش انتخاب کردم. پس از تماس گرفتن با آژانس، به طور کامل راهنمایی شدم که چه مدارکی نیاز دارم و برای سفر اقتصادی به ژاپن باید چه کارهایی انجام بدم.

مدارکم رو به آژانس تحویل دادم و براساس مدارکم گفتن که باید مبلغی رو بابت ضمانت بانکی بذاری. بعد از اینکه مدارکم ترجمه شد، مدارک رو یک راست فرستادن سفارت. خوبیش این بود که نیاز به حضور من و یا حتی انگشت نگاری نداشت و همه کارهاشو آژانس انجام میداد.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

در کمال تعجب بعد از 5 روز جواب ویزام اومده بود و همه گروه خداروشکر ویزا شده بودن. حالا باید کارای ضمانت بانکی رو انجام میدادم و خودمو آماده سفر رفتن میکردم. پولم رو تو حساب آژانس هواپیمایی بلوکه کردم. البته بعد از برگشتنم می‌تونستم این پول رو به حساب خودم برگردونم.

سفر هیجان انگیز من به ژاپن

شروع سفر هیجان انگیز با ژیوار

روز موعود فرا رسید و سفر من رسما شروع شده بود. توقف اولمون در دبی بود و بعد از اون یک پرواز 10 ساعته به سمت توکیو داشتیم. زمان توی توکیو حدود 5 ساعت و نیم از تهران جلوتره و موقعی که با توکیو رسیدیم نزدیک صبح بود.

قرار بود توی این سفر از توکیو، اوساکا، هاکونه، کیوتو، نارا و یوکوهاما دیدن کنیم. با خودم فکر میکردم که چقدر خوب شد با گروه سفر کردم چون تقریبا تمام روزهامون پر از برنامه و گشت و گذار بود و خیلی فشرده تقریبا همه جاذبه‌های دیدنی ژپن رو دیدیم.

هتل لوکسی که برای ما رزرو شده در بهترین نقطه شهر بود و خدماتی که روی تور ژاپن بهمون دادن به نظرم یکی از کاملترین خدماتی بود که میتونست داشته باشه.

بعد از 10 روز گشت و گذار و لذت بردن از سفرم، مجددا به آژانس مراجعه کردم تا اصل مدارک و ضمانت نامه تحویل بگیرم.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *