تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
ژاپن

جنگل زیبای بامبو کیوتو ، ژاپن | Bamboo Forest Kyoto 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

جنگل بامبو ژاپن

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ تراول شما را با جنگل بامبو ژاپن آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

جنگل بامبو در شهر کیوتو (Kyoto) یکی از زیباترین جنگل های طبیعی جهان است. آراشی یاما (Arashiyama) منطقه ای در حومه غربی کیوتو (Kyoto) در ژاپن است که به عنوان یک منطقه تفریحی و یکی از جاذبه های گردشگری ژاپن، نام و آوازه بلندی دارد.

جنگل بامبو یک جنگل طبیعی از بامبو (گیاه) در آراشی‌یاما (کیوتو) در ژاپن است. این جنگل شامل مسیرهای متعددی برای گردشگران و بازدیدکنندگان است. این جنگل چندان با معبد تنریو-جی، که متعلق به فرقه رینزای فاصله ندارد.میان رویش گیاه بامبو در منطقه کیوتو به حدی است که در این منطقه جنگلی انبوه را به وجود آورده است. شرایط مناسب و آب و هوایی موجب شده تا گیاه بامبو در این منطقه به خوبی رشد کند و تبدیل به درخت‌هایی به طول 10 متر شود.

جنگل بامبو ژاپن


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

مساحت این جنگل حدود ۱۶ کیلومتر مربع بوده و یکی از زیباترین جنگل‌های طبیعی در ژاپن به حساب می‌آید. زیبایی جنگل بامبو تنها به خاطر وجود درختان بامبو در این جنگل نبوده و صدایی که باد هنگام وزیدن در این جنگل به وجود می‌آورد،‌ بسیار زیبا و آرم‌بخش است. ترکیب صدای باد، درختان بامبو، و رقص نور در بین این درختان،منحصر به فرد بودن جنگل بامبو را دو چندان کرده‌اند.

جنگل بامبو ژاپن

این درختان، که در چین تولید می شوند، توانایی های منحصر به فرد دارند. واقعیت این است که فقط یک ماه طول می کشد تا گیاه به ارتفاع ۲۰ متر برسد. بزرگترین شاخه های بامبو تا ۴۰ متر ارتفاع و ۳۵ سانتی متر قطر دارد.

در ژاپن، درختان بامبو نمادی از قدرت است که اعتقاد بر این است که ارواح شیطانی را در خلوت خود نگه میدارند. به همین دلیل شاهد تشکیل جنگلی از درختان بامبو در منطقه کیوتو هستیم، جنگلی که مشابه آن کمتر در دیگر مناطق جهان مشاهده شده یا اصلا مشاهده نشده است.جنگل بامبو ژاپن

گیاه‌شناسان ژاپنی تاکید می‌کنند که کاشت گیاهان بامبو در مناطق زلزله‌خیز بسیار مفید است، چون ریشه‌های این گیاهان در زیر خاک چون شبکه‌ای از تارها به یکدیگر تنیده و مانع حرکت خاک هنگام تکان‌های زمین می‌شود. همچنین از این گیاه برای ساخت انواع محصولات خانگی استفاده می‌شود، سبد و صندوق و حصیر و غیره استفاده می‌شود.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *