تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
ترکیه

مارماریس مارینا مارماریس 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

مارماریس مارینا مارماریس

در این مقاله از قسمت معرفی جاهای دیدنی ترکیه قصد داریم یکی از جاهای دیدنی بسیار زیبای مارماریس یعنی مارماریس مارینا را به شما معرفی کنیم و آن را مورد بررسی قرار دهیم. در ادامه با تاپ تراول همراه باشید…

مرکز خرید مارماریس مارینا در نزدیکی سواحل دریای مدیترانه واقع شده و علاوه بر مرکز خرید ، یکی از تفریحات مارماریس نیز به شمار می آید چرا که در آن امکانات متنوعی برای تفریح مراجعه کنندگان در نظر گرفته گردیده است.

در این مرکز اجناسی از قبیل کیف ، کفش ، پوشاک ، جواهرات ، اسباب بازی ، انواع تجهیزات قایقرانی ، لباس های مارک دار و سوغاتی به فروش می رسد که گردشگران می توانند به آن مراجعه کرده و اقلام مورد نظر خود را خریداری کنند. وجود رستوران های لوکس از دیگر امکانات مرکز خرید است در رستوران های آن انواع غذاهای ترکی و بین المللی طبخ خواهد شد.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

مارماریس مارینا یک مکان فوق العاده برای شب زنده داری در تور مارماریس می باشد. این مکان با میدان جوانان 19 می مارماریس، حدود 24 دقیقه فاصله دارد. مارماریس مارینا یک مجموعه تفریحی و گردشگری به حساب می آید و مورد توجه افراد محلی و خارجی واقع شده است.

مارماریس مارینا مارماریس
مارماریس مارینا مارماریس

مارماریس مارینا یکی از بهترین مکان ها برای تماشای غروب آفتاب و قدم زدن در امتداد اسکله می باشد. در کنار لذت بردن از این اسکله می توانید گشت و گذاری نیز در مغازه های اطراف آن داشته باشید و سوغاتی ترک و انواع لباس را خریداری نمایید. در گوشه کنار این مجموعه می توانید از موسیقی زنده لذت ببرید و زمانی که احساس گرسنگی کردید، از میان کافه رستوران های گوناگون، غذای دلخواه خود را انتخاب نمایید.

در این مرکز خرید همچنین جهت رفاه حال مشتریان، رستورانها و کافه های لوکس تعبیه گردیده است که به سرو انواع غذاهای ترکی و بین المللی می پردازند، تا مشتریان بتوانند در آنها به استراحت و صرف غذا بپردازند.

در این مرکز خرید همچنین امکانات متنوع تفریحی در نظر گرفته گردیده است که آن را به یکی از تفریحات مارماریس تبدیل نموده است.

ساعات کاری: ۲۲-۱۰

آدرس: Sarıana Mah. M.Münir Elgin Bulvarı No:38/2 Netsel Marmaris Marina, Marmaris


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *