تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
ترکیه

نهر دالیان مارماریس 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

نهر دالیان مارماریس

در این مقاله از مجموعه مقالات بخش جاهای دیدنی ایران سفری به مارماریس خواهیم داشت و در آن یکی از جاذبه های بسیار زیبا به نام نهر دالیان را مورد بررسی قرار خواهیم داد و آن را به شما معرفی خواهیم کرد. در ادامه با تاپ تراول همراه باشید…

مارماریس یکی از شهرهای ساحلی در دریای مدیترانه و اژه است که به خاطر موقعیت جغرافیایی خاص، طبیعت فوق العاده زیبایی دارد. این شهر بندری در جنوب غرب ترکیه و استان موغله قرار دارد. مارماریس شهری قدیمی است و قدمت آن به ۶ قرن قبل از میلاد مسیح می رسد

 دیدنی های مارماریس گردشگران را مسحور می کند و آن ها را به سمت خود می کشاند. در سال های اخیر تور مارماریس از بین انواع تورهای ترکیه، طرفداران خاص خود را پیدا کرده و این شهر در میان گردشگران ایرانی شناخته شده است.

نهر دالیان مارماریس
نهر دالیان مارماریس

این شهر دو لنگرگاه اصلی و بنادر متعددی دارد و مرکز کشتی رانی و غواصی محسوب می شود. بهترین دیدنی های این شهر براساس رتبه ی کاربران سایت تریپ ادوایزر شامل مارماریس مارینا (Marmaris Marina)، منطقه و نهر دالیان (Dalyan Nehri)، جزیره سدیر (Sedir Island) که با نام جزیره کلئوپاترا (Cleopatra Island) هم شناخته می شود، فواره های رقصان و موزه مارماریس (Marmaris museum) است.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

در نهر دالیان (Dalyan Nehri) شنا کنید، یا برای بازدید از مقبره‌های حکاکی شده مشهور در اطراف کوه‌ها، با قایق در این رود به گشت و گذار بپردازید. از رودخانه می‌توانید به تماشای حیات وحش از جمله حواصیل (پرندگانی که گردن و پای درازی دارند)، مرغ ماهی‌خوار سفید و قره غاز بنشینید. با سوار شدن بر قایق از تماشای رودخانه زیبا لذت ببرید و از ساحل لاک‌پشت دیدن کنید. این منطقه یکی از مناطق تاریخی مارماریس محسوب می‌شود و دولت ترکیه به‌خوبی از آن محافظت می‌کند.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

یک دیدگاه

  1. شهاب شیردل

    امتیاز بازدید کننده: ستاره ها ۵

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *