تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
ترکیه, دیدنی های استانبول

کارهایی که باید در محله سلطان احمد انجام دهید | استانبول 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

محله سلطان احمد استانبول

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ تراول شما را با محله سلطان احمد استانبول آشنا خواهیم کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا با بهترین کارهایی که باید در این محله انجام بدهید و همچنین بهترین جاهایی که باید بروید آشنا شوید.

همانطور که می دانید استانبول شهری است افسانه ای و زیبا و به خاطر زیبایی و جذابیت بیش از اندازه اش نه تنها در میان ایرانیان بلکه در میان تمام مردم جهان از محبوبیت بالایی برخوردار است. این شهر زیبا و پر جنب و جوش با تعداد بی شمار کافه ها و رستوران ها و محله های رنگارنگ و سرسبز و همچنین آثار تاریخی منحصر به فرد به جامانده از عثمانی مقصدی بی نظیر برای سفر کردن است.

یکی از محله های معروف و شناخته شده استانبول محله سلطان احمد است که به دلیل وجود و شهرت مسجد سلطان احمد این نام را گرفته است. این محله نیز چون سایر محله های معروف و توریستی مثل گالاتا، جاهای دیدنی و تفریحی و رستوران های بی شمار و متنوعی دارد که در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد.

شام را در کاریشما سن (Karışma Sen) بخورید

شما نمی توانید به استانبول بروید اما میز شام و راکی را تجربه نکنید. داشتن یک میز شام گسترده و نوشیدن راکی و خوردن مزه ! یکی از تجربیات همیشگی مردم استانبول به همراه گپ و گفت طولانی سر میز شام. در محله سلطان احمد، یک مکان دوست داشتنی برای شام و دورهمی کاریشما سن (Karışma Sen) است. جایی که تنوع مزه و ماهی آن بسیار تازه و لذیذ است.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

آدرس و موقعیت کاریشما سن (Karışma Sen) روی نقشه را از طریق لینک زیر ببینید؛

Kennedy Cad. No:10, Cankurtaran Mah., Sultanahamet, Istanbul, Turkey, +90 212 458 00 81محله سلطان احمد استانبول

خوردن کباب در رستوران حمدی (Hamdi)

شما هرگز رستوران حمدی (Hamdi) را فراموش نخواهید کرد، رستورانی با منظره ای زیبا در بالای یک ساختمان در مرکز میدان امینونو. این رستوران کار خود را در دهه 1960 کار خود را با سرو انواع متنوعی از کباب ها با دستور اصلی شان آغاز کرد. در این رستوران قطعا یکی از بهترین کباب ها را با بهترین ویو خواهید داشت.

آدرس و موقعیت رستوران حمدی (Hamdi) روی نقشه را از طریق لینک زیر ببینید؛

Tahmis Caddesi/Kalçın Sokak No:11, Eminönü, Istanbul, Turkey, +90 212 528 03 90

محله سلطان احمد استانبول

خرید شیرینی از علی موحیدین حاجی بکیر (Ali Muhiddin Hacı Bekir) در امینونو

اگر در تکسیم بوده اید حتما فروشگاه حاجی بکیر (Ali Muhiddin Hacı Bekir) را با ویترین پر از شیرینی ها و دسرهای رنگارنگش دیده اید. با این حال فروشگاه آنها در امینونو با نمایش شیرینی ها در ویترین های چوبی قدیمی فضایی نوستالژیک ایجاد کرده است. فراموش نکنید از انواع شیرینی های لذیذ ترکی خریداری کنید.

آدرس و موقعیت حاجی بکیر (Ali Muhiddin Hacı Bekir) روی نقشه را از طریق لینک زیر ببینید؛

Hobyar, Zahire Borsası Sk. No:1, Fatih, Istanbul, Turkey, +90 212 244 28 04محله سلطان احمد استانبول


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *