تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
چابهار

مراکز خرید چابهار | تجربه خرید ارزان از بهترین بازارهای جنوب 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

بهترین مراکز خرید چابهار

در این مقاله از معرفی جاهای دیدنی چابهار تصمیم گرفتیم تا شما را با بهترین مراکز خرید چابهار آشنا کنیم.پس اگر قصد خرید از بازارهای مناطق آزاد ایران را دارید تا انتهای این مقاله با مجله گردشگری تاپ تراول همراه باشید تا بهترین بازارهای این شهر توریستی در استان سیستان و بلوچستان بیشتر آشنا شوید.

اگر به منظور خرید می خواهید به چابهار بروید باید بگوییم که بهترین زمان برای خرید زمستان و اوایل بهار است. این شهر به دلیل قرار گرفتن در دریای عمان آب و هوای مطبوعی دارد و خرید یکی از انگیزه های سفر به این شهر است.چابهار، یکی از مناطق آزاد تجاری- صنعتی است و از قدیم الایام به اجناس نسبتا ارزانش معروف بوده است . بازارهای چابهار شامل بازارهای سنتی و مدرن است. در بازارهای سنتی می‌توان صنایع دستی مثل سکه دوزی و پارچه‌های زری دوزی چابهار را خرید و بازارهای مدرن هم مخصوص خرید اجناسی مثل لوازم خانگی، ورزشی و آرایشی است.

بازار سنتی یا دکه بازار

از معروف ترین و پر تنوع ترین بازارهای چابهار بازار سنتی دکه بازار است. در این بازار باید ساعت ها وقت بگذرانید و تمام قرفه های آن با دقت بگردید. در این بازار سنتی هر آنچه که فکر کنید پیدا می‌شود. این بازار در مرکز شهر در نزدیکی بلوار امام خمینی قرار دارد.سوغات مخصوص چابهار، پارچه‌های رنگارنگ بلوچی، زیورآلات سنتی، چادربافی، سوزن دوزی، حصیر، معرق، صدف، روسری‌های محلی و روبند و کاموا را می‌توانید از این بازار بخرید. توجه داشته باشید که در این بازار می توانید انواع ادویه جات محلی را خریداری کنید.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

آدرس: سیستان و بلوچستان، چابهار، بلوار امام خمینی، خیابان فردوسی

مراکز خرید چابهار
مراکز خرید چابهار

چابهار به غیر بازار سنتی دارای مراکز خرید بزرگ دیگری می باشد که همه آنها در منطقه کنارک واقع گردیده اند. همچنین بازار دیگری به نام زرگرها هم در این شهر وجود دارد که بالاتر از پارک بهار قرار دارد. از همین ما در ادامه سوغات چابهار به چند بازار دیگر در این شهر اشاره خواهیم کرد.

مرکز خرید صدف

بازار لوکس و بزرگی که طبقه بالای آن مرکز موبایل چابهار می باشد که قیمت های مناسبی دارند . طبقه همکف هم فروشگاه هایی از قبیل ابزار آلات،پارچه فروشی،آرایشی بهداشتی،مواد غذایی و … اجناس خود را با قیمت های مناسبی به فروش گذاشته اند.

آدرس: ایران – سیستان و بلوچستان – چابهار بلوار شهید ریگی، منطقه آزاد تجاری چابهار ، بازار صدف

مراکز خرید چابهار
مراکز خرید چابهار

مرکز خرید فردوس

فردوس یکی از بهترین و معروفترین مراکز خرید در چابهار است که توانسته به بخش تجاری منطقه آزاد رونق ببخشد و بیشتر بر امکانات و محصولات رفاهی تمرکز دارد.برخی از کالاهایی که می توان از این بازار خرید عبارتند از: ظرف و ظروف آشپزخانه، خوراکی جات و تنقلات خارجی، ابزارآلات، کیف و کفش، پارچه و لوازم آرایشی.

آدرس: ایران – سیستان و بلوچستان – چابهار منطقه آزاد چابهار

مراکز خرید چابهار
مراکز خرید چابهار

مجتمع تجاری صالحیار

دیگر بازاری که در بین مسافران چابهاری بسیار محبوب است بازار صالحیار است. در این بازار می توانید انواع لوازم برقی، پتو و لوازم آرایش را با بهترین کیفیت و قیمت تهیه کنید. همچنین می توان این کالاها و برندهای تجاری را خریداری کرد: مراکز توزیع عمده پوشاک، نمایندگی چای سوفیا، لوازم آرایشی، لوازم شکار، پتو ­­­فروشی، لوازم خانگی بلاجیو، لوازم خانگی ارشیا، لوازم خانگی گلدن هوس و فوما.

آدرس: ایران – سیستان و بلوچستان – چابهار منطقه آزاد چابهار، روبرو مرکز خرید فردوس

مراکز خرید چابهار
مراکز خرید چابهار

بازار تیس

برای خرید ظروف چینی بازار تیس می تواند بهترین گزینه برایتان باشد. این باز دارای بهترین نوع از کالاهای چینی است و همچنین مواد غذایی و انواع چای را قیمت های مناسب می توانید خریداری نمایید.

آدرس: ایران – سیستان و بلوچستان – چابهار منطقه آزاد چابهار

مراکز خرید چابهار
مراکز خرید چابهار

بازار پردیس

اگر می‌خواهید اجناس دست دوم یا استوک بخرید، باید راه بازار پردیس را در پیش بگیرید. در بازار پردیس انواع لوازم خانگی، عینک، صندل و پوشاک را می‌توان پیدا کرد. یکی دیگر از معروف‌ترین بازارهای چابهار، بازار فردوس است. در این مرکز تجاری، انواع لوازم خانگی و پیرکس و کریستال پیدا می‌شود.

آدرس : ایران – سیستان و بلوچستان – چابهار، بلوار امام خمینی – به سمت کنارک – ۱۰ کیلومتر بیرون شهر، بازار پردیس

مراکز خرید چابهار
مراکز خرید چابهار

   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *