تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
مشهد

مرکز خرید پرما مشهد 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

مرکز خرید پرما مشهد

در این مقاله از قسمت جاهای دیدنی ایران قصد داریم یکی از جاهای دیدنی بسیار زیبای مشهد یعنی مرکز خرید پرما را به شما معرفی کنیم و آن را مورد بررسی قرار دهیم. در ادامه با تاپ تراول همراه باشید…

یکی از مراکز خرید متنوع با قیمت مناسب در مشهد، مرکز خرید پرما است. از عوامل محبوبیت این مرکز خرید، می توان به تنوع بالای کالا و اجناس، دسترسی آسان به کالای مورد نیاز و ارائه خدمات تفریحی و رفاهی اشاره کرد.

مقالات بیشتر بخوانید:


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

پرما مشهد یکی از مراکز تجاری مورد توجه در بین شهروندان و گردشگران داخلی و خارجی مشهد  می باشد. پروما مجموعه ای از فروشگاه های زنجیره ای است که در اکثر شهرهای ایران شعبه دارد و شعبه ی مشهد در سال 1383 افتتاح گشت.

مرکز خرید پروما شامل سوپرمارکت، قنادی، البسه و پوشاک، محصولات بهداشتی، لوازم آرایشی، زعفران و خشکبار، انواع لوازم آشپزخانه و صنایع دستی، لوازم صوتی و تصویری، لوازم خانگی، سیسمپنی و لوازم کودک، کیف و کفش، مواد پروتیینی و فراورده های گوشتی، محصولات فرهنگی و نرم افزاری و تجهیزات آموزشی، زیورآلات و جواهرات، گل های مصنوعی، طروف پلاستیکی، لوازم لوکس تزیینی و دکوری است. امکانات مجتمع تجاری فست فود، کافی شاپ، شهربازی، پارکینگ، سالن بولینگ و سالن بیلیارد است.

ساعت کار این مرکز هر روز از 9 صبح تا 12 شب است.

مرکز خرید پرما مشهد
مرکز خرید پرما مشهد

تنوع کالا و امکانات رفاهی و تفریحی پروما موجب محبوبیت و استقبال زیاد مشتری ها می باشد.

همچنین مرکز تجاری پروما داری امکانات رفاهی و تفریحی نظیر شهربازی،بولینگ،بیلیارد،پارکینگ اختصاصی و تاکسی اختصاصی می باشد.

شهربازی پرما

این شهربازی سرپوشیده در طبقه ی آخر مجتمع واقع شده و به جنگل جادویی معروف است. شما می توانید به همراه کودکانتان به این شهربازی رفته و روزی لذت بخش را هم برای خودتان و هم برای کودکتان رقم بزنید. قابل ذکر است است که اسباب بازی های این شهر بازی هم برای کودکان و هم برای نوجوانان می باشد.

مرکز خرید پرما مشهد
مرکز خرید پرما مشهد

بولینگ و بیلیارد، لذت رقابت و هیجان

سالن بولینگ پروما یکی از نخستین سالن های بولینگ می باشد که در مشهد تاسیس گردیده است و جالب است بدانید تا کنون5 مسابقه ی استانی بولینگ در این سالن برگزار گردیده است. پس خیالتان از بابت تجهیزات این سالن آسوده باشد.این سالن دارای محیطی دلنشینی است و فضای آن به نحوی طراحی شده که خانواده ها و دوستان بتوانند دور هم جمع شده و یک روز هیجان انگیز را با بازی بولینگ تجربه کنند. استفاده از این سالن برای استفاده ی همزمان خانم ها و آقایان میسر است و پرداخت هزینه ی آن جدا از شهر بازی می باشد. سالن بیلیارد تنها برای استفاده ی آقایان می باشد و در روزهای جمعه تعطیل است.
تجربه ی طعمی خوش در کافی شاپ پروما

ساعت کاری: 10:30 تا 22:30


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *