تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
اسپانیا

۱۱ هتل شگفت انگیز در اسپانیا + توضیحات 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

هتل های شگفت انگیز در اسپانیا

در این مقاله از معرفی جاهای دیدنی اسپانیا درباره هتل های شگفت انگیز در اسپانیا سخن خواهیم گفت پس در ادامه با تاپ تراول همراه باشید

اسپانیا سرزمینی زیبا و پر از تنوع می باشد، فرهنگ هایی متفاوت و افتخار آفرین با قدمت بالا در زیر یک پرچم در کنار هم زندگی می کنند. گزینه های زیادی برای گذراندن اوقات فراغت و تعطیلات در اسپانیا وجود دارد، از آرامش در سواحل شنی مدیترانه ای و آب های فیروزه ای که هر ایرانی را به یاد جزیره کیش می اندازد گرفته تا پیاده روی در مسیر های زیارتی باستانی یا شرکت در تور های دوچرخه سواری در این سرزمین پهناور می توان لذت برد.
طرفداران و دوستداران تاریخ، ترکیب سبک معماری اسپانیایی با تأثیرات گرفته شده از سرزمین باسک (Basque ) و مغرب ( Moorish) را دوست دارند و دوستداران هنر بسیاری از موزه های بی نظیر و جاذبه های فوق العاده زیبا که الهام بخش هنرمندانی مانند پیکاسو ( Picasso ) بوده است را تحسین می کنند.

برای دیدن این سواحل نیلگون، هتل های لوکس بسیار زیادی در کیش و اسپانیا می توان یافت که شامل هتل های باشکوه و عظیم تا بوتیک هتل ها می باشند و هتل های مدرن و بروز تا هتل های باستانی را می توانید انتخاب  کنید.  در جزیره کیش، هتل ترنج که امکان اقامت در اتاق های کف شیشه ای و تماشای غروب زیبا را می دهد و در اسپانیا مجموعه هتل های زنجیره ای پارادورز ( Parador chain of hotels )که توسط پادشاه آلفونسو سیزدهم برای ترویج گردشگری در اسپانیا تاسیس شدند، این مجموعه ی بزرگ ارزش و اعتبار خاصی دارد. طراحی و اجرای این مجموعه سودآور توسط دولت صورت گرفته است، هتل های لوکس و مجلل زنجیره ای پارادورز عمدتا در قلعه ها، کاخ ها، دژ ها، صومعه ها، دیر ها و در دیگر چشم انداز های طبیعی و تاریخی این کشور ساخته شده اند. این هتل ها از نواحی گالیسیا، ناحیه ى خود مختارى در شمال غربی اسپانیا ( Galicia ) تا ناحیه ی خود مختار کاتالونیا در شمال خاور ( Catalonia ) و ناحیه ى آندلس در جنوب اسپانیا و حتی در مجمع الجزایر کانارى ( Canary Islands ) گسترده شده اند. در ادامه لیستی از بهترین و جذاب ترین هتل های اسپانیا را معرفی می کنیم.

 11 – آیر هتل روسلون، بارسلونا ( Ayre Hotel Rosellon, Barcelona ) 

آیر هتل روسلون در فاصله ی چند قدمی از کلیسای ساگرادا فامیلیا ( Sagrada Familia ) در بارسلونا قرار دارد، گردشگران از تراس هتل و حتی از اتاق های هتل می توانند منظره ی این کلیسا با سبک معماری خارق العاده و بی مانند را تماشا کنند. با وجود قرارگیری در شهری باستانی، مبلمان و امکانات فوق مدرن در طراحی و لوازم هتل به چشم می خورد. هتل یک کافه تریا و رستورانی با محیط آرام دارد که مهمان ها می توانند از غذا های سنتی آن لذت ببرند یا در کافه روباز استراحت کنند و یک نوشیدنی میل کنند در حالی که شاهکار هنرمند بزرگ، گودی را تماشا می کنند. مسافران می توانند برای گردش در شهر از ایستگاه مترو که در نزدیکی هتل قرار دارد، استفاده کنند.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

هتل های شگفت انگیز در اسپانیا

هتل های شگفت انگیز در اسپانیا

10 – پارادور هوستال د ریس کاتولیکوس ( Parador Hostal Dos Reis Catolicos ) 

هتل پارادور هوستال د ریس کاتولیکوس در یکی از قدیمی ترین ساختمان های شهر زیارتی سانتیاگو د کامپوستلا ( Santiago de Compostela ) قرار دارد. این عمارت در سال 1499 میلادی به عنوان بیمارستان و اقامتگاه موقتی برای زائران ساخته شده بود. گردشگران می توانند شب هنگام در این مکان اقامت کنند به همین خاطر پارادور هوستال د ریس کاتولیکوس قدیمی ترین هتل جهان به شمار می رود. در این هتل که بیش از 500 سال قدمت دارد، امکانات مدرن و لوکس به طرز جالبی طراحی شده اند و همه این موارد کنار هم موجب شده که اقامت در این هتل فرصتی جذاب و شگفت انگیز برای گردشگران باشد. غذا های محلی گالیسی طعم و لذت خاص و بی نظیری دارد و مهم تر اینکه این هتل به داشتن صبحانه های لذیذ در سراسر شهر مشهور می باشد.

هتل های شگفت انگیز در اسپانیا
هتل های شگفت انگیز در اسپانیا

9 – می مادرید رینا ویکتوریا ( ME Madrid Reina Victoria ) 

هتل سر به فلک کشیده رینا ویکتوریا در میدان پلازا د سانتا آنا ( Plaza de Santa Ana ) مادرید، در کنار تئاتر ها، کافه ها، بار ها و رستوران های زیادی قرار دارد. از پشت بام هتل می توان مکان های برجسته و مهم شهر را تماشا کرد، همچنین یک مکانی مخصوص برای دورهمی ها و رویداد های مختلف می باشد. 200 اتاق هتل با طراحی ویژه در اختیار مسافران می باشد و چند گزینه نیز برای گردشگرانی که حیوانات خانگی دارند خدمات ارائه می دهد. هتل امکاناتی همچون رستوران های معمولی، کافه ها، استخر، آبگرم و امکانات ورزشی دارد علاوه بر این موارد مسافران می توانند در کافه اختصاصی ترکیبات خاص خود را برای زیبایی پوست و غیره بسازند.

هتل های شگفت انگیز در اسپانیا
هتل های شگفت انگیز در اسپانیا

8 – هتل ویورا، بیلابوئنا د آلابا ( Hotel Viura, Villabuena De Alava ) 

هتل ویورا در یک روستای سنتی، پایتخت شراب اسپانیایی در ناحیه ریوخا آلاوسا ( Rioja Alavesa ) قرار دارد و یکی از جاذبه های دیدنی این ناحیه، کلیسایی باستانی متعلق به قرن 18 میلادی می باشد که در کنار این هتل واقع شده است. 33 اتاق این هتل چشم اندازی وسیع از محیط روستا و کوهستان های سیرا د کانتابریا ( Sierra de Cantabria ) دارد. اتاق ها به صورت کلاسیک، ساده و عالی طراحی و تزئین شده اند. گردشگران با اقامت در این هتل نه تنها طعم نوشیدنی های الکلی مختلف را می چشند بلکه می توانند در فضای دلنشین و زیبا از تماشای جاذبه های طبیعی لذت ببرند.

هتل های شگفت انگیز در اسپانیا
هتل های شگفت انگیز در اسپانیا

7 – هتل هاسیندا نا جامنا، ایبیزا ( Hotel Hacienda Na Xamena, Ibiza ) 

ایبیزا به محل اقامت افراد ثروتمند جهان معروف است و در این مکان زیبایی ها و شوکت مدیترانه ای را میتوانید مشاهده کنید. هتل هاسیندا نا جامنا اتاق هایی در خدمت مسافران قرار می دهد که می توان از زیبایی های طبیعی خطوط ساحلی لذت برد. امکانات و مبلمان ساده و شیک به گونه ای طراحی شده اند که با مناظر بیرونی قابل رقابت نمی باشند، و پنجره های بزرگ و بالکن سوئیت ها همگی چشم اندازی وسیع و بی نظیر از محیط اطراف و جاذبه های طبیعی ارائه می دهند. غذا های لذیذی در رستوران هتل صرف می شود، همچنین گردشگران می توانند در کافه کنار استخر و کلوب شبانه خوردنی سفارش دهند. آبگرم هتل که در سمت صخره ای قرار دارد یکی از جاذبه های خاص این هتل می باشد.

 هتل های شگفت انگیز در اسپانیا

هتل های شگفت انگیز در اسپانیا

6 – هتل دبلیو بارسلونا ( W Barcelona )

 هتل دبلیو بارسلونا مانند یک کشتی در سواحل بارسلونتا ( Barcelonetta ) واقع شده است. این هتل نسبت به دیگر هتل های مدرن متفاوت بوده و یک هتل لوکس به شمار می رود. در میان افراد محلی به نام هتل ولا معروف می باشد. این هتل اثری از معمار اسپانیایی به ریکاردو بافیل ( Ricardo Bofill ) است. اتاق ها و سوئیت ها به گونه طراحی شده اند تا بتوان از چشم انداز وسیع شهر لذت برد. امکاناتی مانند استخر، سالن ورزشی و آبگرم مجهز همگی به لاکچری هتل حسی دیگر می بخشند. علاوه بر موارد فوق هتل دبلیو بارسلونا رویداد های خاصی مانند مجموعه کنسرت ها و نمایش مد را در بالکن پشت بام اجرا می کند.

هتل های شگفت انگیز در اسپانیا
هتل های شگفت انگیز در اسپانیا

5 – هتل بارسلو لا بوبادیلا، آندلس ( Barcelo La Bobadilla, Andalusia ) 

هتل بارسلو لا بوبادیلا در یک محیط طبیعی و زیبای روستایی، در فاصله ی بین کوستا دل سول و گرانادا قرار گرفته است. با اقامت در این هتل که با معماری اسلامی اسپانیایی ساخته شده است خاطرات رمانتیکی تجربه خواهید کرد. بخش های مختلف هتل با لابی های کوچک، حیاط اندرونی پر گل و با سنگ فرش های مرمری به یکدیگر وصل شده ند. اتاق های هتل با طراحی متنوع همراه با حمام هایی از جنس سنگ مرمر و ترکیبی از بتن و کفپوش های چوبی است تا حس زندگی روستایی را در مسافران زنده کند. این هتل گوهری آندلسی می باشد که به یک جاذبه ی توریستی تبدیل شده است و گردشگران با اقامت در این مجموعه عشق به زندگی را می آموزند.

هتل های شگفت انگیز در اسپانیا
هتل های شگفت انگیز در اسپانیا

4 – هتل آلفانسو سیزدهم، سویل ( Hotel Alfonso XIII, Seville ) 

هتل آلفانسو سیزدهم در طول سال های 1916 و 1928 میلادی ساخته شده است و در مرکز و قلب سویل در نزدیکی بخش سانتا کروز و رودخانه گوادیلکویور واقع شده است. این گوهر بازسازی شده از لحاظ معماری یکی از جاذبه های گردشگری شهر به شمار می رود و یک نمونه از تاثیر و ترکیب سبک معماری مغربی و اروپایی می باشد که در سبک سویلی تجلی یافته است. برای لذت از آب و هوای آفتابی، باغ و استخری وسیع در اختیار مسافران بوده، همچنین اتاق های هتل از تک نفره لوکس تا سوئیت های سلطنتی بزرگ در خدمت گردشگران می باشند. چهار رستوران هتل، از کافه روباز بیرونی گرفته تا رستوران در داخل هتل آماده سفارش غذا می باشند.

هتل های شگفت انگیز در اسپانیا
هتل های شگفت انگیز در اسپانیا

3 – هتل پارادور کوئنکا ( Parador de Cuenca ) 

گردشگرانی که به دنبال تجربه واقعی در محیط تاریخی می باشند می توانند بهترین گزینه یعنی هتل پارادور کوئنکا را انتخاب نمایند. این هتل یک گنجینه باستانی تاریخی می باشد و در حقیقت یک صومعه بازسازی شده است و در بلند ترین نقطه واقع شده است. چشم اندازی وسیع و بی نظیر از خانه های پله ای را در داخل این صومعه می توان مشاهده کرد. کلیسای قدیمی هم اکنون به یک کافه تبدیل شده است. در اطراف هتل پارادور بسیاری از جاذبه های تاریخی شهر کوئنکا قرار دارند که مسافران با پیاده روی می توانند از آنها بازدید نمایند.

هتل های شگفت انگیز در اسپانیا
هتل های شگفت انگیز در اسپانیا

2 – هتل آلهامبرا پالاس، گرانادا ( Hotel Alhambra Palace, Granada ) 

هتل آلهامبرا پالاس بیش از یک قرن است که خدمات لوکس به مسافران ارائه می دهد. گردشگران با قدم زدن در سالن هایی با سقف های بسیار بلند و قوس دار، نقاشی ها در روی کاشی های رنگارنگ و برجستگی های طلایی شگفت زده خواهند شد. این هتل در خارج از دیواره های بیرونی و باستانی آلهامبرا واقع شده است و بر فراز شهر گرانادا گسترده شده است. هتل آلهامبرا پالاس از بخش مرکزی و تاریخی شهر تنها ده دقیقه با پای پیاده فاصله دارد. همچنین هتل دارای یک کافه ی معروف در پشت بام می باشد که گردشگران می توانند برای صرف غذا و یا نوشیدنی در این محیط زیبا لذت ببرند و یکی از بهترین چشم انداز های شهر را تماشا کنند.

هتل های شگفت انگیز در اسپانیا
هتل های شگفت انگیز در اسپانیا

1 – هتل پارادور د روندا ( Parador de Ronda ) 

هتل پارادور د روندا در ساختمانی که قبلا تالار قدیمی شهر تاریخی رندا ( Ronda ) بوده و بازسازی شده است، قرار دارد. از هتل ها و سوئیت های لوکس هتل مناظر تپه ی تگوس بر فراز صخره ها نمایان است. این هتل دسترسی راحتی به بسیاری از مکان های تاریخی شهر رندا را با پای پیاده فراهم می کند، بیشتر این آثار تاریخی متعلق به دوران رم باستان می باشند، مکان های تاریخی مانند میدان گاوبازی (bull ring) و خانه ‌های آویزان ( hanging houses ) که در لبه ‌های صخره ساخته شده اند. هتل پارادور د روندا غذا های سنتی اندلسی خوش طعمی دارد و اتاق های برجسته این هتل خود نوعی هنر بوده و بسیار تماشایی می باشند. فرقی نمی کند که یک اتاق تک نفره، دو نفره و یا یک سوئیت رزرو کنید، مبلمان و دکوراسیون هر یک به نحو عالی و بسیار شیک طراحی و تزئین شده است. طرح های زیبای این هتل توسط طراح معروف اسپانیایی، اورتگا طراحی شده است. گردشگران با اقامت در این هتل لوکس و با عظمت می توانند تجربه ای ناب و بی نظیری رقم بزنند.

هتل های شگفت انگیز در اسپانیا
هتل های شگفت انگیز در اسپانیا


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

یک دیدگاه

  1. نسیبه

    آدم باید در هر سفر یک هتل جدید رو امتحان کنه. تجربه اقامت در هتل جدید جالبه.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *