تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار


اروپا, اسپانیا

موزه رئال مادرید اسپانیا 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

موزه رئال مادرید اسپانیا

در این مقاله از قسمت  جاهای دیدنی اسپانیا قصد داریم یکی از جاهای دیدنی بسیار زیبای اسپانیا یعنی موزه رئال مادرید را به شما معرفی کنیم و آن را مورد بررسی قرار دهیم. در ادامه با تاپ تراول همراه باشید…

مادرید پایتخت و بزرگترین شهر اسپانیا است. مادرید هم چنین پایتخت یک قسمت خودمختار و مرکز استان مادرید نیز هست.

مادرید در وسط کشور، و در فلات اسپانیا قرار گرفته است. این شهر بعد از لندن و برلین سومین شهر بزرگ اتحادیه اروپا است و منطقه کلان شهری آن بعد از لندن و پاریس سومین منطقه کلان شهری بزرگ این اتحادیه است. جمعیت مادرید حدود 3٫3 میلیون نفر است و منطقه کلان شهری مادرید (مادرید و حومه) 6٫271 میلیون نفر جمعیت دارد. مساحت شهر مادرید 604٫3 کیلومتر مربع است.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

مقالات بیشتر بخوانید:

مادرید به همراه بندر بارسلون از مهمترین شهرهای اسپانیا به لحاظ گردشگری محسوب می شوند که جاذبه های گردشگری بی نظیری را نیز در خود جای داده اند.

شاید در یک جمله باید گفت مادرید، شهر فوتبال، هنر، تاریخ و گردشگری است. این شهر که پایتخت و به نوعی مهمترین شهر اسپانیاست، یک نمونه کامل برای هر گردشگری با هر سلیقه ای است. شب های پر جنب و جوش، بازی های فوتبال باشگاهی اسپانیا، رستوران های بی نظیر با غذاهای اسپانیایی، موزه های هنری، آب و هوای معتدل و… همگی از مهمترین علت هایی هستند که یک گردشگر می تواند برای سفر به مادرید داشته باشد.

موزه رئال مادرید اسپانیا
موزه رئال مادرید اسپانیا

باشگاه رئال مادرید اسپانیا یکی از بزرگ ترین تیم های اسپانیا و اروپاست و طرفداران بسیاری در سطح جهان دارد. موزه باشگاه رئال مادرید یکی از دیدنی های اسپانیا است که پیشنهاد می شود هنگام سفر به شهر مادرید بازدید از آن را از دست ندهید.

این موزه در ساختمان استادیوم بزرگ سانتیاگو برنابئو که استادیوم اختصاصی تیم باشگاه رئال مادرید است، قرار دارد.

موزه رئال مادرید اسپانیا
موزه رئال مادرید اسپانیا

این موزه گنجینه ای غنی است که در بین هواداران این تیم ارزش بسیاری دارد. با گشت و گذار در این موزه تاریخ مکتوب تیم رئال مادرید را می توانید ببینید.

دیواری پوشیده از عکس ها و تصاویر گوناگون در این موزه موجود است که لحظه های ماندگار و به یاد ماندنی تاریخ باشگاه را ثبت نموده است. همچنین تصاویر هر بازیکنی که برای تیم رئال مادرید به میدان رفته است، نیز بر روی دیوار مشاهده خواهید کرد.

موزه رئال مادرید اسپانیا
موزه رئال مادرید اسپانیا

در این موزه جام های گوناگونی را که تیم رئال مادرید برنده گردیده است، می بینید. در کنار هر قسمت آن تاریخچه و اطلاعات مربوطه را مشاهده خواهید کرد. این موزه به شما فرصتی می دهد که با تیم رئال مادرید به عقب برگردید و از نخستین پیروزی های تیم مورد علاقه تان مطلع شوید. در ابتدای ورود به موزه جام هایی که متوسط تیم بسکتبال رئال مادرید کسب گردیده است را می بینید و بعد از آن به قسمت جام های تیم فوتبال رئال مادرید وارد خواهد شد.

جام ها در محفظه های شیشه ای نگهداری می شوند و حاصل مسابقات بین المللی، لیگ اسپانیا، مسابقات جام یوفا (UEFA) و غیره اند. اتاق های ویژه، پیراهن ها، کفش ها از سایر قسمت های دیدنی این موزه است که دیدن آن ها ممکن است برایتان جالب باشد.

موزه رئال مادرید اسپانیا
موزه رئال مادرید اسپانیا

در مادرید اسپانیا از طریق مترو خط 10 که خط متروی اختصاصی استادیوم سانتیاگو برنابئو است می توانید به این موزه دسترسی داشته باشید.

استادیوم سانتیاگو برنابئو تورهایی نیز برگزار می کند که می توانید در آن ها کمپانی نمایید و علاوه بر این موزه  از سایر قسمت های استادیوم نیز دیدن نمایید.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *