تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
دبی, راهنمای مراکز خرید

مرکز خرید فستیوال سیتی دبی ☀️ 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

مرکز خرید فستیوال سیتی دبی

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ تراول شما را با مرکز خرید فستیوال سیتی دبی آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

مرکز خرید فستیوال سیتی دبی (Dubai Festival City Mall) یکی دیگر از مهم ترین و بهترین مراکز خرید دبی محسوب می شود که با توجه به موقعیت مکانی بسیار مناسبی که دارد طرفداران فراوانی در بین مسافران دارد. این مرکز خرید در جاده شیخ زاید قرار گرفته است که بسیاری از هتل های محبوب و با کیفیت نیز در این منطقه هستند.

مرکز خرید فستیوال سیتی مال دبی از بهترین مراکز خرید در نزدیکی نهر ساحلی دبی است. مساحت این مرکز خرید به ۲۶۰۰۰۰ مترمربع می‌رسد و گشت‌وگذار در آن ساعت‌ها طول می‌کشد؛ پس بهتر است برای چند ساعت پیاده‌روی کفشی مناسب بپوشید. این مجتمع تجاری مثل شهری کوچک در قلب دبی جا خوش کرده است.

مرکز خرید فستیوال سیتی دبی


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

در این مجتمع تجاری هر چه بخواهید از شیر مرغ تا جون آدمیزاد را می‌توانید بیابید. این مجتمع تجاری تفریحی را در دو فاز ساخته‌اند که راهرویی این دو بخش را به هم وصل می‌کند. فاز دوم مرکز خرید فستیوال سیتی مال به اسکله‌ای تفریحی می‌رسد که رستوران‌ها و کافه‌های جذابی دارد. معماری و دکور مغازه‌های این مرکز خرید بسیار جذاب و زیباست و از گشتن در آن خسته نمی‌شوید. قدم‌ زدن در راهروهای پیچ‌ در پیچ و پرزرق‌ و برق این مجتمع می‌تواند خاطره‌ای ماندگار را برایتان بسازد.

در این مرکز خرید بیش از 500 فروشگاه وجود دارد و تنها شعبه فروشگاه ایکیا (IKEA) نیز در این مکان قرار گرفته است. تمامی برندهای مشهور صنعت مد و فشن از جمله زارا (Zara)، اچ اند ام (H&M)، تاپ شاپ (TopShop)، کوچ (Coach)، دی کی ان وای (DKNY)، کیت اسپید (Kate Spade) و برای نخستین بار در منطقه خاورمیانه فروشگاهی بزرگ از برند لاکچری روبینسونز (Robinsons) سنگاپور در این مرکز خرید فروشگاه دارند.

مرکز خرید فستیوال سیتی دبی

دبی فستیوال سیتی مال با 56 کافه و رستوران بزرگترین فودکورت دبی را در خود جای داده است. سرندیپیتی 3 (Serendipity 3)، شوگر فکتوری (Sugar Factory)، ترتیلا (Tortilla) و تنها شعبه از کافه های هارد راک در خاورمیانه نیز جزو رستوران ها و کافه های این مرکز خرید می باشد. مرکز سرگرمی های دبی فستیوال دارای 18 سالن نمایش مجموعا به اندازه 6500 متر مربع  است و نمایشگرهای چهار بعدی آی مکس هفت ستاره در آنها وجود دارد. اما به جز این مورد یک مرکز سرگرمی خانوادگی نیز در این مکان به چشم می خورد.

یکی از ویژگی‌های منحصربفرد مرکز خرید دبی فستیوال ، وجود یک آبنمای بزرگ است که از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های لازم برای رقص نور و آب بهره می‌برد و کاربران می‌توانند با مراجعه به این مجتمع تجاری، به صورت رایگان به تماشای چنین صحنه‌هایی بپردازند. وجود این آبنما و فعالیت آن در ساعات مختلف روز باعث شده تا فضای داخلی دبی فستیوال مال با مراکز خرید دیگر متفاوت باشد.

مرکز خرید فستیوال سیتی دبی
مرکز خرید دبی فستیوال به معنی واقعی کلمه، یک مجتمع تفریحی است و خرید محصولات متفاوت، تنها بخشی از خدماتی است که در این مجموعه عرضه می‌شود. کاربران می‌توانند از امکانات سرگرمی و رفاهی که در این مجموعه وجود بهره مند شوند.

پردیس سینمایی هم یکی دیگر از جاذبه‌های تفریحی مرکز خرید دبی فستیوال سیتی است که کاربران زیادی را برای تماشای جدید‌ترین فیلم‌ها جذب خود کرده است. یک سالن مجهز بولینگ هم در این مجتمع تجاری تعبیه شه است و افراد می‌تواند پس از گشت و گذار و خرید، سرگرم بازی بولینگ شوند.

مرکز خرید فستیوال سیتی دبی

اطلاعات بازدید از مرکز خرید فستیوال سیتی مال دبی

آدرس: Dubai Festival City, Dubai, United Arab Emirates.

ساعت بازدید: یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ تا ۲۲ و پنجشنبه تا شنبه از ساعت ۱۰ تا ۲۴.

آدرس سایت: https://www.dubaifestivalcitymall.com/home

دسترسی

برای رفتن به این مجموعه به‌راحتی می‌توانید از تاکسی‌ها استفاده کنید. تاکسی‌های اینترنتی اوبر در دبی شما را به‌راحتی به مقصد می‌رساند.‌


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *