تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
ایران, تهرانگردی

پارک جنگلی لویزان | بزرگترین پارک جنگلی تهران 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

پارک جنگلی لویزان

در این مقاله از معرفی جاذبه های بسیار زیبای تهران تصمیم گرفتیم تا شما را با پارک جنگلی لویزان که یکی از تفرجگاه های پایتخت می باشد بیشتر آشنا کنیم.

پارک جنگلی لویزان درحدود 13 کیلومتری مرکز شهر تهران قرار دارد و از شمال به بزرگراه شهید بابایی، از جنوب به شمس آباد، از شرق به بزرگراه شهید باقری و از غرب به ده لویزان محدود می شود و یکی از پارک های جنگلی شهر تهران است که در قسمت شمیرانات قرار دارد. این پارک 1100 هکتار وسعت دارد و بزرگ ترین فضای سبز تهران محسوب می شود که بیشتر آن دارای کاربرد تفریحی است.

پارک جنگلی لویزان


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

پارک لویزان فضای مناسبی برای تفریح خانواده ها می باشد و بر اساس فضای طبیعی و مسیری که از میان طبیعت این پارک عبور می کند، مناظر دلنشینی را به وجود می آورد و لحظات شاد و مفرحی را برای گردشگران رقم خواهد زد.این پارک درختان بلند و سربه فلک کشیده ای دارد. این پارک چندین درب ورود و خروج دارد که هم اکنون دو درب آن باز است و می توان از آنها عبور و مرور کرد. در بالاترین قسمت پارک جنگلی لویزان چندین هتل، سفره خانه، بوفه، کافی شاپ، تالار و یک مسجد موجود است.

بیشتر اهالی شرق تهران بعدازظهرهای تابستان به این پارک می روند زیرا هوای بسیار خنک و دلنشینی دارد. در بالای پارک، به تعداد فراوان آلاچیق، کباب پز، سطل های زباله و نیمکت وجود دارند.

پارک جنگلی لویزان

از بالای این پارک می توان نمای بسیار زیبایی از شهر تهران را از لابه لای درختان همواره سبز آن مشاهده کرد. مخصوصاً هنگام شب، تماشای تهران از این پارک بسیار لذت قسمت است.

پارک جنگلی لویزان چندین درب ورود و خروج دارد که هم اکنون دو درب آن باز است و می توان از آنها عبور و مرور کرد؛ درب اصلی آن از سمت بزرگراه هنگام – بالای اتوبان همت و پایین اتوبان بابایی – است که بعد از طی کردن مسیری پر پیچ و تاب و باریک که اطراف آن با درختان کهنسال و گیاهان زیبا پوشیده شده اند به بالای پارک جنگلی می رسید. درب دیگر نیز از سمت ده لویزان است. هر دو مسیر به یک منطقه منتهی می شوند.

پارک جنگلی لویزان


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *