تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
ایران, تهرانگردی

پارک جنگلی وردآورد | یکی از بزرگترین پارکهای جنگلی تهران 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

پارک جنگلی وردآورد

در این مقاله از معرفی جاهای دیدنی بسیار زیبای تهران تصمیم گرفتیم تا شما را با پارک جنگلی وردآورد که دومین پارک بزرگ جنگلی تهران به حساب می آید آشنا کنیم. پس اگر به دنبالی مکانی برای تفریح یک روزه در کنار خانواده میگردید تا انتهای این مقاله با مجله گردشگری تاپ تراول همراه باشید.

شهر تهران که پایتخت ایران نیز می باشد دارای مکان های تفریحی بسیار زیادی برای گردشگران می باشد. پارک جنگلی وردآورد در منطقه ۲۲ ( غرب تهران ) قرار دارد و در کوه های وردآورد قرار گرفته است. این پارک دومین پارک بزرگ جنگلی تهران می باشد و دارای وسعتی به بزرگی ۱۰،۴۵۸،۰۰۰ متر مربع می باشد. پارک جنگلی وردآورد یکی از پارک های معروف تهران می باشد و مردم زیادی از آن بازدید می کنند. اما متاسفانه در سال های گذشته قسمت زیادی از این پارک به وسیله ی شهرداری تخریب گردیده است و در اختیار تعاونی هایی که به شهرداری وابسته اند واقع شده است تا در آن مکان ها ساخت و ساز صورت بگیرد.

پارک جنگلی وردآورد تهران


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

امکانات رفاهی :

بهترین زمان برای بازدید از این پارک فصل بهار و تابستان است. امکانات رفاهی پارک مانند سرویس بهداشتی، سیستم روشنایی، زمین ورزشی و بازی، آلاچیق‌، پیست دوچرخه‌ سواری، غرفه، بوفه، مبلمان پارکی و چمن مصنوعی باعث می‌شود در این پارک جنگلی احستس راحتی کنید. پارک جنگلی وردآورد یکی از پارک‌های خوش آب و هوای تهران است. افراد زیادی برای گردش و تفریح آخر هفته و ایام تعطیل به این پارک می‌روند. یکی از ویژگی‌ های پارک، امنیت بالای آن است و همین ویزگی باعت شده که به عنوان یکی از شلوغ‌ ترین پارک‌ های تابستانی شناخته شود. برخی از مکان‌ های گردشگری در نزدیکی این پارک، باغ گیاه شناسی ملی ایران، پارک جنگلی خرگوش دره و پارک جنگلی چیتگر است که می‌توانید از این مکان‌ ها نیز بازدید کنید.

گونه های گوناگون گیاهی مانند پسته ، بادام کوهی، داغ داغان ، سنجد، تنگرس ، گز، ارزن ، سماق و سیاه دلیک به این پارک جنگلی زیبایی خاصی قسمتیده است. دامنه هاى جنوبى رشته کوه البرز نیز در فصل هاى مساعد سال، از گونه هاى متفاوت گل نسترن و شقایق وحشى پوشیده مى شود و چشم اندازى بسیار بدیع و زیبا مى آفریند.

پارک جنگلی وردآورد تهران

دسترسی :

این پارک جنگلی در محدوده کوه های وردآورد در حد فاصل بزرگ راه کرج و پادگان سپاه قرار دارد. پارک وردآورد از جمله پارکهای تفریحی به شمرا می رود.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

یک دیدگاه

  1. ناشناس

    امتیاز بازدید کننده: ستاره ها ۴

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *