تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
دبی

پارک ساحلی الممزر دبی 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

پارک ساحلی الممزر دبی

در این مقاله از قسمت جاهای دیدنی دبی در مجله گردشگری تاپ تراول در نظر داریم تا شما را با جاذبه ای بسیار زیبا در دبی آشنا کنیم. این جای دیدنی که پارک ساحلی الممزر نام دارد یکی از جاهای بسیار منحصر به فرد دبی می باشد. در ادامه با تاپ تراول همراه باشید…

پارک ساحلی الممزر در دبی (به عربی: حَدیقَه اَلمَمزَر) یکی از پارک های ساحلی و جاذبه های گردشگری مهم در تور دبی می باشد.


مقالات بیشتر بخوانید:


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

پارک ساحلی الممزر فضایی به وسعت 106 هکتار را پوشش می دهد و امکاناتی نظیر سوئیت های باربیکیو، کلبه های ییلاقی خصوصی، استخر، کیوسک های غذا فروشی، ساحلی مسقف و تالابی امن، قطاری خوش منظره و زیبا و زمین های بازی گوناگونی برای کودکان را ارائه می دهد.

موسیقی در تمام طول روز در فضای این پارک پخش خواهد شد و چندین محوطه پوشیده از چمن نیز برای پیک نیک موجود است. این پارک برای افرادی که به امکانات خاص نیاز دارند هم تدابیر بسیاری اندیشیده است. همچنین یک پارکینگ رایگان با گنجایش 618 خودرو در فضای باز، 620 خودرو در بخش سرپوشیده و 10 محل پارک مخصوص افراد معلول در این پارک ساحلی موجود می باشد.

سواحل این پارک مجهز به سرپناه، اتاق های مخصوص تعویض لباس و دوش می باشند. افراد نجات غریق نیز در تمامی طول ساحل و در کنار استخرها حضور دارند. کیوسک هایی در کنار سواحل، غذا، نوشیدنی و بعضی دیگر از مایحتاج زایرین را موجود است.

امکانات رفاهی پارک ساحلی الممزر در دبی:

  • سایت های کباب پزی
  • کلبه های ییلاقی خصوصی برای اجاره
  • بوفه های موادغذایی و نوشیدنی
  • ساحل محافظت شده و تالاب های امن
  • یک قطار تزئینی، چندین زمین بازی کودکان
  • استخر شنا
  • مناطق چمن کاری شده ی بسیار زیبا

استخرهای شنا: این پارک دارای یک استخر شنای بسیار بزرگ است که به 3 استخر برای کودکان و بزرگسالان تقسیم گردیده است. این استخرها امکاناتی از جمله صندلی ها، آفتاب گیرها، رختکن ها، دوش و بوفه ها را دارا هستند و علاوه بر آن نجات غریق ها هم دائماً  در ساحل حضور دارند، پس جایی برای نگرانی نیست.

پارک ساحلی الممزر دبی
پارک ساحلی الممزر دبی

کباب پز: در ساحل شماره ی 5 این پارک مجموعه ای از کباب پزهای گوناگون از جمله کباب پزهای مدرن، کوره، چتر و صندلی وجود دارند.

بخش های سرگرم کننده ی زیادی نیز در نقاط گوناگون پارک توزیع شده اند:قطار بازی، بازی های ویژه کودکان، بازی های اوقات فراغت، اسکیت غلتکی، فوتبال و بسکتبال، دوچرخه اجاره ای، کلبه های ساحلی، استخرهای شنا، سایت های پخت کباب، رستوران ها و بوفه ها و اماکن سرگرم کننده خانم ها.

پارک (شله): این پارک دارای خدمات VIP که شامل خانه های ییلاقی مدرن دارای: تهویه مطبوع، جایگاه پخت و پز کباب و دوش گرفتن هستند، می باشد. می توان 15 خانه ییلاقی که برای اجاره در ساحل شماره 4 واقع شده را از مسئول پارک اجاره کرد.

آمفی تئاتر و برج: جنب ساختمان اداری و دروازه ی ورودی انفرادی این پارک یک آمفی تئاتر قرار دارد که میزبان جشنواره های گوناگون موسیقی است. قابل ذکر است است که برج هشت متری بلندی در مرکز پارک است و بازدید کنندگان می توانند از بالای آن قابلیت های منحصر به فرد پارک را تماشا کنند و تمام مناطق پارک را مشاهده کنند.

بازی ها: در اطراف پارک انواع وسائل بازی برای کودکان تعبیه گردیده است. در آنجا کالسکه های مدرن، وسایل صخره نوردی و پرش از ارتفاع و… در دسترس است.

اضافه بر این یک منطقه آموزشی ورزشی برای بزرگسالان هم در آن جا موجود است که درخت های نخل نزدیک به خانه های ییلاقی آن را احاطه کرده اند.

اسنک بارها و ورودی های پارک: این پارک دارای سه ورودی اصلی است که در دسترس بازدیدکنندگان است. یکی از این ورودی ها برای اتومبیل و دو ورودی دیگر برای استفاده ی عموم است. پارکینگ خارجی آن ظرفیت 1200 اتومبیل و پارکینگ داخلی آن دارای ظرفیت 460 اتومبیل است.این پارک یک رستوران اصلی، علاوه بر ده اسنک بار در اطراف پارک را دارد که بازدید کنندگان می توانند در زمینه های گوناگون، با کمک پنل های هدایت و نشانه های توزیع به تفرجگاه های مورد نظر خود دست پیدا کنند.

قابلیت دیگر این پارک ساحلی، محل واقع شدن پارک روی ساحل ماسه های طلایی و همچنین داشتن مناطق تفرجگاهی نفیس در مجموعه پارک است.

پارک ساحلی الممزر دبی

پارک ساحلی الممزر دبی دارای 5 ساحل در راستای دریای خلیج فارس می باشد که همگی آن ها دارای برج های نجات غریق، سطل زباله، سایبان، مناطق سرپوشیده برای شنا و اتاق های رختکن با دوش برای استفاده گردشگران هستند.

ساعات بازدید از این پارک از 8 صبح الی 10:30 شب و در روزهای تعطیل، 8 صبح الی 11:30 شب می باشد. این پارک در روزهای تعطیل بسیار شلوغ خواهد شد ولی شلوغی به علت وسعت زیاد پارک آزار دهنده نیست و به چشم نمی آید. هم چنین این پارک دو روز در هفته به بانوان و پسر بچه های زیر 4 سال تعلق دارد. در ماه مبارک رمضان ساعت کاری این پارک از 9:00 صبح تا 10:00 شب می باشد.

قیمت های پارک ساحلی الممزر دبی:

قیمت بلیط ورودی این پارک نفری 5 درهم و برای هر اتومبیل 30 درهم می باشد.
اجارۀ خانه های ییلاقی بزرگ که برای 6 نفر، 200 درهم و خانه های ییلاقی کوچک تر که ظرفیت 4 نفر را دارند 150 درهم می باشد. هزینه ورودی پارک نیز به این مبلغ ها اضافه می شود.
هزینه استفاده از استخر برای بزرگسالان 10 درهم و برای کودکان 5 درهم می باشد.
قیمت اجارۀ جت اسکی برای دو نفر 69 درهم است.

تلفن های تماس با پارک ساحلی الممز دبی:

تلفن پارک : 2966201 9714+
تلفن رزرو خانه های ییلاقی : 2967454 9714+


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

یک دیدگاه

  1. ناشناس

    امتیاز بازدید کننده: ستاره ها ۴

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *