تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
ایران, مشهد

پارک علمی پروفسور بازیما مشهد + توضیحات و آدرس 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

پارک علمی پروفسور بازیما مشهد

در این مقاله از معرفی جاهای دیدنی مشهد یکی از جاذبه های بسیار زیبای مشهد یعنی پارک علمی پروفسور بازیما را به شما معرفی خواهیم کرد. این پارک به عنوان اولین پارک موضوعی ایران شناخته می شود. در ادامه با تاپ تراول همراه باشید.

مشهد، شهری پر از زیبایی‌ های فراوان و مقدسات دینی است، اما علاوه بر این جنبه‌های مذهبی، این شهر یک مقصد تفریحی نیز برای گردشگران از سرتاسر کشور و حتی خارج از کشور است. یکی از عواملی که جذابیت این شهر را بیشتر می‌کند، وجود جاهای دیدنی مشهد، شهربازی‌ ها و جاهای تفریحی در این شهر مقدس است. در این مقاله از مجله گردشگری تاپ تراول، به بررسی و معرفی بهترین شهربازی های مشهد مخصوص کودکان و بزرگسالان خواهیم پرداخت. پس اگر اهل تفریح و هیجان هستید در ادامه با ما همراه باشید

پارک علمی پروفسور بازیما اولین و منحصر به فرد ترین پارک موضوعی در کشورمان ایران است این پارک در مساحتی حدود ۲۴۰۰ متر در طبقه چهارم مجتمع وصال واقع در منطقه گردشگری سپاد  مشهد واقع شده است.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

پارک علمی پروفسور بازیما به عنوان اولین و منحصر به فرد ترین پارک موضوعی ایران شناخته می شود. این پارک دارای مساحی حدود 2400 متر و در طبقه چهارم مجتمع وصال در منطقه گردشگری سپاد مشهد است. در این پارک شما می توانید سوار بر ماشین زمان شوید و به ابتدای خلفت جهان بروید و سفری پرهیجان را از ابتدای خلقت تا به حال تجربه کنید. با سوار شدن بر زیردریایی اکتشافی سری به دنیای عجیب جانوران زیر دریا خواهیم زد. برای اولین بار در کشور (و سومین بار در دنیا پس از کورپوس هلند و سنگاپور) به همراه پزشک پروفسور بازیما با عبور از داخل دهان یک انسان غول پیکر و سفر درون اندام‌های بدن، به کشف اسرار بدن انسان خواهیم پرداخت. در این پارک از آخرین تکنولوژی‌ها و تکنیک‌های تفریحی، کشف استعداد، افزایش و هدایت هوش هیجانی استفاده شده و سعی شده تا بازدیدکنندگان در حین تفریح و سرگرمی، مطالب علمی و آموزنده‌ای را نیز فراگیرند و خاطره‌ای خوش و ماندگار در اذهان ایجاد شود که موجب تکرار بازدید از مجموعه پروفسور بازیما شود.

پارک علمی پروفسور بازیما مشهد
پارک علمی پروفسور بازیما مشهد

بازی‌های پارک پروفسور بازیما نیز در نوع خود منحصر به فرد است به طوری که می‌توان در سیمیلاتور پرواز همچون یک خلبان پرواز روی شهر مقدس مشهد را تجربه کرد. با ژیروسکوپ فضایی تست‌های مقدماتی فضا نوردی و شبه بی وزنی را تجربه کرد. با مریخ نورد بازیما به کاوشگری در سطح مریخ پرداخته و در آسمان نمای خورشیدی (پلانتاریوم) فضای لایتناهی آسمان‌ها را به نظاره بنشینیم و در آکادمی زیست شناسی مانند یک پزشک به تشریح بدن انسان یا قورباغه پرداخته و مانند یک پرستار از تزریق گرفته تا احیاء قلبی را به صورت عملی انجام دهیم و بالاخره دختر خانم‌ها در فضای خصوصی اتاق ربان صورتی از طریق بازی و سرگرمی پاسخ تمام سوالات مربوط به دوران بلوغ (جسمانی و رفتاری) و یا سئوالات مربوط به جنس مونث را خواهند یافت.

پارک علمی پروفسور بازیما مشهد

با مراجعه به وبسایت این مجموعه می‌توانید به صورت آنلاین بلیط خریداری کنید تا بتوانید برای بازدید برنامه ریزی کنید به خصوص اگر اهل مشهد نباشید این کار خیلی بهینه است. در این بازیما هم چنین دوره‌های آموزشی برای کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود که می‌توانند طی آن‌ها مطالب علمی را از طریق بازی و سرگرمی بیاموزند.

پارک علمی پروفسور بازیما مشهد

آشنایی با امکانات پارک علمی پروفسور بازیما

تجربه فرهنگی و آموزشی منحصر به فردی را با بازیما، پارک علمی پروفسور، در انتظار شما داریم. این پارک دارای امکانات فراوانی می‌باشد، از جمله دستگاه عصب سنج تا بازی‌های تعاملی و مهیج، که همگی به صورت جذاب و آموزنده در اختیار بازدیدکنندگان قرار گرفته‌اند.

عصب سنج یکی از تکنولوژی‌های پیشرفته این پارک است که به شما این امکان را می‌دهد تا با فرآیند عصبی خود آشنا شده و نحوه کارکرد مغز را بشناسید. این تجربه یک فرصت یادگیری منحصر به فرد است که به شما این امکان را می‌دهد تا درک بهتری از سیستم عصبی انسانی پیدا کنید.

همچنین، بازیما با ارائه بازی‌های تعاملی بسیار لذت‌بخش، به کودکان فرصتی مناسب برای یادگیری بازی همراه با آموزش ارائه می‌دهد. بازی‌های مختلف در این پارک، به شیوه‌های جذاب و خلاقانه طراحی شده‌اند تا هم افراد بزرگ و هم کودکان از آنها لذت ببرند.

پارک علمی پروفسور همچنین با ماشین زمان خود، شما را به دنیایی خاص و دیدنی می‌برد. با استفاده از این ماشین زمان، شما می‌توانید به دوران‌های مختلف تاریخی سفر کنید و تجربیات جالبی را بازیافت کنید.

از این پس، با حضور در بازیما، لحظاتی پر از سرگرمی و یادگیری را تجربه کنید و با دنیای علم و فناوری در این پارک فوق‌العاده آشنا شوید.

  • آدرس: مجموعه پارک علمی پروفسور بازیما در مشهد انتهای بلوار خیام شمالی مجتمع تجاری وصال طبقه چهارم واقع شده است.
  • ساعات کار: هر روز هفته از ساعت ۹ الی ۲۲


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

یک دیدگاه

  1. ناشناس

    امتیاز بازدید کننده: ستاره ها ۴

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *