تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
ترکیه, دیدنی های استانبول

پارک ویالند | یکی از مکانهای هیجان انگیز استانبول 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

شهربازی ویالند

در این مقاله از معرفی جاهای تفریحی استانبول تصمیم گرفتیم تا شما را با یکی دیگر از مکانهای تفریحی و سرگرمی این شهر بنام پارک ویالند آشنا کنیم. که یکی از پارک های بسیار منحصر به فرد استانبول می باشد. پس اگر برنامه سفر به شهر استانبول را دارید تا انتهای این مقاله با مجله سفر و گردشگری تاپ تراول همراه باشید

پارک اسفانبول یا پارک ویالند بزرگترین پارک تفریحی و شهر بازی استانبول است که در هنگام افتتاح با نام ویالند مشغول به کار شد اما به تازگی نام این پارک آبی به اسفانبول (isfanbul) تغییر پیدا نموده است.ویالند در بخش Golden Horn استانبول که قسمت اروپایی این شهر را به دو بخش تبدیل می کند، واقع شده است. این مجموعه از میدان تکسیم تقریبا 13 کیلومتر فاصله دارد.

پارک ویالند استانبول


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

مجموعه ویالند استانبول شامل شهربازی ، مرکز خرید ، پارک آبی ، پارک موضوعی یا تم پارک(در پاییز 1393 افتتاح شده ) و هتل Vialand Palace Hotel است و در فضایی به وسعت یک میلیون متر مربع بنا گردیده است. ساخت این مجموعه عظیم از سپتامبر 2011 شروع شد و در تاریخ 26 می 2013 درهای این مجموعه به روی علاقمندان باز گردید.

در این پارک اسباب تفریح و وسایل بازی فراوانی وجود دارد که میتوان به بعضی از آنها اشاره کرد  : Splash Coaster (ترن هوایی آبی) که ترکیبی است از آبشارهای طبیعی با لذت استفاده از ترن هوایی؛ Family Coaster (رولر کستر خانوادگی) یک تجربه لذتقسمت خانوادگی ؛ Rafting Ride یک ماجراجویی 700 متری در وسط یک آبشار وحشی ، تونل وحشت ، جت اسکی ، سینما ، King Kong در ارتفاع 15 متری و بولینگ …

پارک ویالند استانبول

این روزها این پارک به یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری استانبول تبدیل شده و افراد زیادی می خواهند از چند و چون این پارک آگاه شوند در پارک نمادهای که از کشور ترکیه به نمایش گذاشته که یکی از دیدنی های استانبول بشمار می آید و شرایط بازی برای همه سنین محیاست. میتوانید بهترین غذاها را در رستورانهای پارک میل نمایید و …  قیمت بلیط پارک ویالند استانبول نیز برای بزرگسالان و کودکان و … متفاوت می باشد ، البته بستگی به ساعات شبانه روز هم قیمت ها متغییر می باشد زیرا پارک به طور شبانه روزی فعالیت میکند. در ضمن قیمت بلیط ویالند پارک در ماه های گوناگون سال و روزهای مخصوصاً نیز تغییر می کند. برای مثال بلیط ویالند پارک در اول اردیبهشت سال 1394 ، 84 لیره ترک خواهد بود.

شهربازی ویالند


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

یک دیدگاه

  1. ناشناس

    امتیاز بازدید کننده: ستاره ها ۴

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *