تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
آسیا, سنگاپور

پرنده ی سنگاپوری سنگاپور 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

پرنده سنگاپوری سنگاپور

در این مقاله از معرفی جاهای دیدنی سنگاپور یکی از جاذبه های بسیار زیبای سنگاپور یعنی پرنده سنگاپوری را به شما معرفی خواهیم کرد که یکی از چرخ و فلک های بسیار زیبا، دیدنی و محبوب میان گردشگران در جهان است. در ادامه با تاپ تراول همراه باشید…

پرنده سنگاپوری بلندترین چرخ و فلک سنگاپور و دومین چرخ و فلک بزرگ جهان بعد از های رولر محسوب می شود که دارای 165 متر ارتفاع است و در کشور سنگاپور قرار گرفته است. از مارس 2008 پرنده ی سنگاپوری به عنوان بلندترین چرخ و فلک دنیا شناخته شده بود تا اینکه های رولر بزرگترین چرخ و فلک دنیا با ارتفاع 167 متر در لاس وگاس آمریکا ساخته شد.

پرنده ی سنگاپوری سنگاپور
پرنده ی سنگاپوری سنگاپور

چشم انداز شگفت انگیزی که از فراز این چرخ و فلک می بینید در روز و شب کاملا متفاوت است و همین امر انتخاب بهترین زمان برای چرخ و فلک سواری را دشوار نموده است. مسافران با سوار شدن بر این چرخ و فلک می توانند مناظر شهری گوناگونی از جمله رودخانه سنگاپور، هتل رافلز، خلیج مارینا، اقامتگاه ملکه و پادانگ را تماشا کنند.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

طراحی و ساخت این سازه غول پیکر به عهده دکتر کیشو کوروکاوا معمار برجسته ژاپنی بود که ساخت آن از سال 2005 میلادی شروع شد و در نهایت در سال 2008 میلادی رسماً افتتاح گردید.

وقتی که پرنده سنگاپوری را برای تفریح انتخاب میکنید میتوانید دورتادور شهر زیبای سنگاپور، رودخانه شهر و باغ گاردنز بای د بی و هتل معروف مارینا بی سندز و حتی کشورهای همسایه مانند مالزی واندونزی را در تیررس خود داشته باشید.

گالری هبجان انگیز و پیشرفته سفر رویاها که به معرفی چرخ و فلک رکورددار سنگاپور می پردازد یکی از تازه ترین بخش های اضافه شده به فلایر سنگاپور میباشد.

پرنده ی سنگاپوری سنگاپور
پرنده ی سنگاپوری سنگاپور

صرف شام هنگام حرکت میتواند پیشنهاد جالبی برای شما باشد و سه منوی متفاوت با غذاهای غربی، چینی و گیاهی پیش روی شما خواهد بود.

از دیگر سرگرمی های فلایر سنگاپور میتوان به شبیه ساز پرواز، شبیه ساز سه بعدی، اسپا وانعکاس درمانی و کنکو اشاره کرد.

این پرنده دارای سالن های گوناگون برای برگزاری مراسم های گوناگون از جمله: کپسول خصوصی، لژ فلایر، سالن فلایرایونت، سالن تئاتر یونانی، سالن وست پروموناد و سالن عرشه آسمان میباشد.

کمپانی سازنده چرخ و فلک مشهور پرنده سنگاپوری همان کمپانی آراپ است که ساخت بناها و سازه های مشهوری چون چشم لندن، استادیوم لانه پرنده پکن، مرکز آبی پکن، اقامتگاه مارینا بی سندز سنگاپور در کارنامه کاری اش به چشم میخورد.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *