تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
ایران, تهرانگردی

آشنایی با قلعه سحرآمیز ارم تهران 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

قلعه سحرآمیز ارم تهران

در این مقاله از معرفی جاهای دیدنی ایران یکی از جاذبه های بسیار زیبای تهران یعنی قلعه سحرآمیز ارم تهران را به شما معرفی خواهیم کرد که یکی از مجموعه های تفریحی بسیار زیبا، دیدنی و محبوب محسوب می شود. در ادامه با تاپ تراول همراه باشید.

مجموعه تفریحی قلعه سحرآمیز ارم یک مجموعه سرپوشیده است و به عنوان مجهزترین شهربازی سرپوشیده ایران شناخته می شود. این مجموعه دارای بیش از 150 دستگاه بازی و سرگرمی در فضایی به مساحت 4 هزار متر مربع است.

مجموعه شهربازی قلعه سحر آمیز تهران در زمینی به مساحت 4000 مترمربع و در دو طبقه با بیش از 150 دستگاه بازی از 12 کشور صاحب نام در صنعت ساخت وسائل شهربازی , به عنوان بزرگترین مجموعه شهربازی سرپوشیده کشور شناخته گردیده است . این مجموعه سالانه میزبان بیش از 1,000,000 نفر از هموطنان عزیز است و بازی هایی مناسب رده های گوناگون سنی را در اختیار دارد.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

تاریخچه قلعه سحرآمیز

کمپانی قلعه سحرآمیز در سال 1384 و با هدف ایجاد وبهره برداری از مراکز تفریحی وورزشی و ارائه خدمات تفریحی وسرگرمی به هموطنان عزیز ایجاد شد و اقدام به احداث و بهره برداری از نخستین مجموعه شهربازی خود بانام ” مجموعه شهربازی سرپوشیده قلعه سحرآمیز تهران ” در سال 1385 نمود .

قلعه سحرآمیز ارم تهران
قلعه سحرآمیز ارم تهران

ویژگی ها

در این بخش تعدادی از وسایل بازی قلعه سحر آمیز معرفی خواهد شد:

سینمای 4 بعدی : سینمای چهار بعدی قلعه سحر امیز به عنوان نخستین سینمای چهاربعدی واقعی کشور در سال 1385 راه اندازی گردید . این سینما با ظرفیت 64 نفر هم اکنون در حال اکران چهار فیلم می باشد . فیلمهای انیمیشن حمله دایناسور ها , جزیره ناشناخته و خانه ارواح و فیلم چهار بعدی Real سفر به اعماق زمین به کارگردانی جیمز کامرون و محصول 2009 کشور امریکا با مدت زمان 70 دقیقه , از جمله این فیلم ها هستند . در سانسهای گوناگون سینمای چهار بعدی قلعه سحر آمیز فیلمهای متفاوتی به نمایش در می ایند . فیلم سفر به اعماق زمین به طور سریالی و در سه قسمت به نمایش در می آید .

نمایش لیزری: رقص نور و رنگ در فضائی مملو از مه با برنامه هیجان انگیز نمایش لیزر برای نخستین بار در ایران . نمایش لیزر قلعه سحرآمیز برنامه ای منحصر به فرد می باشد که انحصارا در قلعه سحرامیز به نمایش در می آید .

صخره نوردی متحرک: صخره نوردی متحرک قلعه سحرآمیز برای نخستین بار در ایران نصب و راه اندازی گردیده است . این دستگاه با ارتفاعی بالغ بر شش متر دستگاهی منحصر به فرد می باشد که با برنامه های گوناگون قابلیت تنظیم در زمان های گوناگون و با شیبهای گوناگون را دارا می باشد . وضعیتهای گوناگون این دستگاه ورزشی ، شبیه ساز صعود از کوههای گوناگون جهان می باشد .

پینت بال لیزری: پینت بال لیزری قلعه سحرامیز در فضائی جذاب و هیجان انگیز آماده پذیرائی از میهمانان محترم می باشد . پینت بال لیزری قلعه سحرآمیز با قابلیت سرویس دهی همزمان به 20 نفر در سانسهای 15 دقیقه ای لحظات هیجان انگیز و لذت بخشی را از نبردی لیزری در اذهان شما به یادگار خواهد گذاشت .

امکانات ویژه

– پارکینگ با ظرفیت 2500 ماشین
– دارای سینمای 4 بعدی، صخره متحرک و امکانات متنوع دیگر
– دارای نخستین
– امکان استفاده از کافی شاپ، رستوران و اتاق تولد با پرداخت هزینه جداگانه

زمان مناسب بازدید قلعه سحرآمیز

مجموعه شهر بازی قلعه سحر امیز در طول سال از ساعت 17 لغایت 24 آماده ارائه خدمات به شهروندان است. همچنین در روزهای تعطیل این مجموعه از ساعت 14 لغایت 24 در خدمت شما خواهد بود.

   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *