تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
ایران, تهرانگردی

پل معلق پارک نهج البلاغه تهران |طولانی ترین پل کابلی و معلق در خاورمیانه 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ تراول با پل معلق نهج البلاغه آشنا خواهیم شد. برای آشنایی با این پل معلق در بوستان نهج البلاغه تهران با ما همراه باشید.

نهج البلاغه بوستانی در غرب شهر تهران است که در دره ای به نام فرحزاد قرار دارد. بوستان نهج البلاغه از مشهورترین پارک های تهران به شمار می رود و از اتوبان‌های حکیم غرب و همت غرب به راحتی دیده می شود. مساحت بوستان نهج البلاغه حدود 35 هکتار است و آبراه زیبایی نیز از میان آن می گذرد.

پل معلق نهج البلاغه

در این مرکز تفریحی تفریحات متنوعی وجود دارد اما اغلب تنها برخی از آنها را می شناسند به عبارت دیگر کمپ در آلاچیق ها، پیاده روی و دوچرخه سواری، تاب بازی، سینمای چند بعدی، خرید از بوفه ها و عکاسی و سلفی گرفتن با چشم انداز پارک از مشهورترین سرگرمی های این مکان به شمار می آیند .


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

پل معلق پارک نهج البلاغه (پل معلق آسمان) طولانی ترین پل کابلی و معلق در خاورمیانه است. این پل در فاز دوی پارک احداث شده و اگر از فاز یک وارد پارک بشوید میتونید از تونل عبور کنید و به ورودی پل برسید.

پل معلق نهج البلاغه

اگر ترس از ارتفاع ندارید میتونید بر روی پل قدم بزنید و در انتهای آن به پارک پردیسان میرسید. عرض پل دو متر، طول آن ٢٨۵ متر و ارتفاع آن ۶۵ متر است و همزمان ٢٠٠ نفر میتوانند روی آن تردد کنند البته وقتی روی آن در حال حرکت هستید به طور خفیف تکان پل را احساس میکنید.

از نکات جالب دیگر پل معلق آسمان می توان به مصالحی اشاره کرد که در ساخت سازه از آن استفاده شد و همگی تولید داخل کشور هستند. خوب است بدانید که محاسبات ساخت پل آسمان نیز توسط مهندسان و مشاوران ایرانی (مهندسان مشاور پی افکن سازه) انجام شد.

پل معلق نهج البلاغه

مهمترین جذابیت پل معلق شکوه آن و چشم انداز منحصر به فرد و دوست داشتنی آن است زیرا پل آسمان از شمال و جنوب دو اتوبان ذکر شده و از کف بوستان رود دره نیز قابل مشاهده می باشد؛ پس دوربین های عکاسی و کفش های پیاده روی خود را بردارید و به سوی کشف یک تجربه جدید راهی پل آسمان تهران شوید.

آدرس : تهران، بلوار اشرفی اصفهانی شمال، خیابان قموشی، بلوار عربشاهی

هزینه بلیط : برای عبور از پل معلق آسمان باید بلیطی به قیمت 10 هزار تومان تهیه کنید.



   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *