تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
جهانگردی, مقالات آموزشی

بهترین برنامه های کار در سفر و کسب درآمد + معرفی ۹ تا از برترینها 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری
 بهترین برنامه کار در سفر

تصور کنید از راه دور در یک خانه ییلاقی ساحلی استوایی در بالی کار می‌کنید و هر روز صبح با صدا و بوی اقیانوس از خواب بیدار می‌شوید. بله، بخشی از روز خود را در یک فضای کاری پر جنب و جوش و مدرن با دیگر به صورت آنلاین و دیجیتالی می گذرانید. شما همچنین برای معاشرت با دیگران، شرکت در کلاس‌های یوگا و مدیتیشن و سایر رویدادها و گردش‌های اجتماعی وقت دارید. این چیزی است که یک روز در برخی از بهترین برنامه‌های کار از راه دور در جهان به نظر می رسد که اتفاق می افتد!

لازم نیست کار کردن حتما در یک اداره انجام شود. لزومی ندارد که مستلزم رعایت همان روال قدیمی باشید؛ بیدار شدن، کار کردن، خوردن و به خواب رفتن. امروزه تقریباً از هر جایی می ‌توانید از راه دور کار کنید. این شامل انجام کار همراه با احساس راحتی در خانه در  مقصدهای عجیب و غریب در سراسر جهان است. با داشتن یک کار دیجیتالی، می‌توانید در کنار انجام کار خود به دنیا سفر کنید. این قطعا یکی از بهترین راه ها برای سفر است!

مطمئنا، شما می‌توانید به تنهایی کار کنید و سفر کنید. با این حال، با انجام یک برنامه سفر-کار از راه دور، تمام تدارکات و برنامه‌ریزی سفر شما انجام می‌شود. لازم نیست به دنبال مسافران، اقامتگاه‌ها، فضاهای کاری مشترک و فعالیت‌های همفکری گروهی باشید. بنابراین، برای احساس آرامش خاطر، تغییر نحوه زندگی شما کاملاً ارزشش را دارد!

در زیر، بهترین برنامه‌های کار از راه دور در سال 2023 را پوشش خواهیم داد. این شامل مقاصد سفر، طول سفر، هزینه‌های برنامه و موارد دیگر است. اکنون، بیایید چمدان‌های خود را ببندیم و این برترین برنامه‌های کاری سفر به خارج از کشور را بررسی کنیم!


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

برنامه های نوماد دیجیتال برای انواع مسافران. بهترین برنامه کار در سفر

برنامه کار از راه دور چیست؟

برنامه‌های کار از راه دور به شما امکان سفر و کار در مکان های منحصر به فرد را می دهد. این برنامه‌ها افراد پرشور و سخت کوش، از جمله فریلنسرها، کارآفرینان، و سایر کارگران مستقل مکان را گرد هم می آورند تا با هم زندگی کنند، کار کنند و مقصدهای گردشگری منحصر به فرد را تجربه کنند.

وقتی از راه دور از کشور دیگری کار می‌کنید، ایده این است که به فعالیت‌ها، رویدادها و سایر مکان‌های گردشگری نیز دسترسی خواهید داشت. همچنین، انتظار داشته باشید که اقامتگاه خصوصی یا مشترک، فضاهای کار مشترک و تجربیات محلی خود را داشته باشید.

در این مقاله، انواع برنامه های کار از راه دور را قرار داده‌ام:

  1. – برنامه های کاری و مسافرتی کوتاه مدت
  2. – تجربیات بلند مدت خارج از کشور
  3. – برنامه های کاری دیجیتالی و اینترنتی

برنامه های سفر کاری از راه دور به شما کمک می کند مکان های جدید را ببینید، با افراد جدید ملاقات کنید و الهام بگیرید. اکنون، بیایید به شما کمک کنیم تا یک برنامه نومد دیجیتالی را پیدا کنید که برای شما مناسب است!

با برنامه های کار از راه دور، می توانید خود را در فرهنگ محلی غرق کنید. بهترین برنامه کار در سفر

بهترین مکان های کار در سفر

قبل از صحبت در مورد بهترین برنامه‌های فریلنسری و دیگر برنامه‌های سفر از راه دور، اجازه دهید ابتدا مکان‌های برتر را مورد بحث قرار دهیم. با افزایش سفرهای بین‌المللی در جهان پس از همه‌گیری، مقاصد بسیاری وجود دارد که با آغوش باز از فریلنسرها و کارگران مستقل استقبال می‌کنند.

برخی از کشورها (و ایالت‌ها) برنامه های ویزا و مجوز کار مفیدی را ارائه می دهند، در حالی که برخی دیگر با آب و هوا، مقصد سفر و سرعت اینترنت سریع خود بازدیدکنندگان را جذب می کنند. در زیر تعدادی از محبوب‌ترین مکان‌ها برای کار از راه دور و سفر در سال 2023 آمده است. همانطور که در ادامه این مقاله در مورد برنامه‌های سفر از راه دور مطالعه می‌کنید، آنها را در نظر داشته باشید.

  1.  بالی، اندونزی
  2.  مدلین، کلمبیا
  3.  آستین، تگزاس
  4.  مادیرا، پرتغال
  5.  شهر هوشی مین، ویتنام
  6.  تولوم، مکزیک
  7.  چیانگ مای، تایلند
  8.  پراگ، جمهوری چک
  9.  فینیکس، آریزونا
  10.  بانکوک، تایلند
  11. مکزیکو سیتی، مکزیک
  12.  سئول، کره جنوبی
  13.  لیسبون، پرتغال
  14.  بوئنوس آیرس، آرژانتین
  15.  تنریف، اسپانیا

9 جالبترین برنامه نومد دیجیتال در سال 2023

1. Hacker Paradise

هزینه: از 2290 دلار آمریکا در ماه شروع می شود.

شامل: اتاق خصوصی، فضای کار 24 ساعته، صبحانه و شام رایگان، فعالیت ها و کارگاه ها، دستیار

Hacker Paradise یک برنامه کار از راه دور است که به انواع نومد دیجیتال، از جمله خلاقان، توسعه دهندگان، طراحان و کارآفرینان پاسخ می دهد. این برنامه روش زندگی فریلنسرها را کاملاً متحول می‌کند و در واقع از فناوری و روندهای سبک زندگی برای ایجاد تعادل نهایی بین کار و زندگی استفاده می‌کند.

هکر پارادایس در میان برترین برنامه های کار و سفر از راه دور است. بهترین برنامه کار در سفر

به عنوان بخشی از هزینه برنامه، می‌توانید انتظار فعالیت‌های سرگرم‌کننده، رویدادهای توسعه حرفه‌ای و ناهار و غذای هفتگی را داشته باشید. همچنین شامل یک سیم کارت محلی پر از داده است. اگر قصد دارید مسکن را از طریق HP انجام دهید، شامل اتاق های خصوصی با تمیز کردن می شود. علاوه بر این، اگر می خواهید مسکن خود را پیدا کنید، می توانید این برنامه را تنها با 1300 دلار برای هر نفر انجام دهید.

شما می‌توانید از تمام رویدادهای محلی، کارگاه‌ها و گردش‌های اجتماعی استفاده کنید و در نتیجه خواهید دید که چرا هکر پارادایس در این میان از بهترین برنامه های کار از راه دور و در سفر است.

2. Nomad Escape

هزینه: از 899 یورو برای هر رویداد شروع می شود (1849 یورو شامل مسکن است).

شامل: مسکن با استخرهای روباز و سرپوشیده و اسپا، وعده های غذایی روزانه، فضاهای کار مشترک، تمرینات بدنی روزانه (HITT، یوگا و غیره)، کارگاه های روزانه تعاملی و فعالیت های اجتماعی

Nomad Escape یک باشگاه تجاری و شبکه برای نومد دیجیتال است. آنها میزبان خلوتگاه‌ها، برنامه‌های فریلنسری و رویدادهای دیگر در مکان‌های عجیب و غریب در سراسر جهان هستند. تمرکز برنامه های سفر کاری از راه دور آنها بر ایجاد مهارت ها و ایجاد شبکه با متخصصان تجاری و کارآفرینان است.

این برنامه با هدف رشد طراحی شده‌ است و افراد خلاق و با انگیزه را از سراسر جهان گرد هم می‌آورند تا مهارت‌های خود را تقویت کنند و روابطی را ایجاد کنند که تا آخر عمر باقی بماند.

از مغز متفکران و کارگاه های آموزشی گرفته تا ماجراجویی در فضای باز و دیگر فرصت های توسعه شخصی، The Nomad Escape واقعا همه چیز را دارد. جای تعجب نیست که این یکی از بهترین برنامه های فریلنسری در سفر است!

3. Remote Year

هزینه: از 1535 دلار آمریکا در ماه شروع می شود.

شامل: محل اقامت خصوصی (شامل خدمات آب و برق)، فضاهای کار مشترک، حمل و نقل بین مقصدی، فعالیت‌های حرفه‌‍ای و اجتماعی

برخلاف سایر برنامه‌های کار از راه دور در این لیست،Remote Year همه چیز را از استراحت‌های یک هفته‌ای گرفته تا ترتیبات سفر کاری سالانه را ارائه می‌دهد. این واقعا رویای یک فریلنسر است که فرصت‌های سفر گروهی را در آسیا، آفریقا، اروپا و آمریکای مرکزی و جنوبی ارائه می دهد.

شما می توانید یک هفته را در کیپ تاون بگذرانید یا یک استراحت طولانی‌تر (یک سفر 4 ماهه) در آسیا داشته باشید. Remote Year یکی از بهترین راه‌ها برای کار از راه دور از یک کشور دیگر است و با تجربه این نوع سفر به راحتی می‌توان دلیل آن را فهمید.

برنامه های سفر و کار بهتر از Remote Year نیست. بهترین برنامه کار در سفر

4. WiFi Tribe

هزینه: از 1200 دلار آمریکا در ماه شروع می شود.

شامل: مسکن با اتاق‌های خصوصی یا مشترک (شامل آب و برق)، فضاهای کار مشترک، فعالیت‌های اجتماعی و گردش‌های اجتماعی

به دنبال کار در خارج از کشور با سایر فریلنسرها هستید؟ WiFi Tribe شما را صدا می کند! این برنامه کاری در سفر واقعاً به شما کمک می کند تا گروه منحصر به فرد خود را پیدا کنید، زیرا در طول فرآیند درخواست آزمایش شخصیتی را برای ارزیابی ارزش‌های شما و اینکه آیا شما مناسب این سفر هستید یا خیر انجام می دهد.

WiFi Tribe سفرهای چهار هفته‌ای را در شهرهای مختلف در سراسر جهان ارائه می‌کند، جایی که شما می‌توانید هم به کار و هم به زندگی خود بپردازید. این سفرها، سفرهای معمولی نیستند، بلکه می‌توانید آن‌ها را به‌عنوان یک فرصت در نظر بگیرید. هیچ برنامه‌ای در این نوع سفرها مثل هم نیست. هر تجربه منحصر به فرد است. با این حال، بر خلاف سفرهای گروهی سلامت محور، تاکید زیادی بر رشد حرفه‌ای و بهره‌وری در حین سفر وجود دارد. اگر به دنبال کار از راه دور در کشور دیگری هستید، WiFi Tribe برای شما مناسب است!

بهترین برنامه کار در سفر

5. Unsettled یکی از بهترین برنامه های کار در سفر است

هزینه: از 2000 دلار آمریکا در ماه شروع می شود.

شامل: مسکن با اتاق‌های خصوصی یا مشترک (شامل آب و برق)، فضاهای کار مشترک، فعالیت‌های اجتماعی و گردش های اجتماعی، دسترسی به کارشناسان محلی و رهبران گروه

Unsettled یک برنامه کاری از راه دور است که شبیه هیچ برنامه دیگری نیست و فرصت‌های زیادی برای ماجراجویی و رشد شخصی ارائه می‌دهد. این برنامه گروه‌های منحصربه‌فرد از کارآفرینان و متخصصان کسب‌وکار را گرد هم می‌آورد. این شامل هنرمندان، طراحان و سایر کارکنان مستقل از راه دور می‌شود. شما می توانید در حین کار از مقاصد عجیب و غریب مانند بالی، آرژانتین، مدلین یا توسکانی لذت ببرید. چنین ترتیب شگفت انگیز سفر و کار از راه دور بی‌نظیر است!

علاوه بر توسعه حرفه‌ای، Unsettled گردش‌های سرگرم‌کننده دیگری از جمله مهمانی‌های شام، ساعات شادی، استراحت‌های محلی، گشت‌های آخر هفته و غیره را هماهنگ می‌کند. برنامه های کار از راه دور واقعاً بهتر از این نمی‌شوند.

برنامه های کاری سفر مانند این برای نوماد دیجیتال ایده آل است. بهترین برنامه کار در سفر

6. Project Getaway

هزینه: از 425 دلار آمریکا برای 6 روز شروع می شود.

شامل: اسکان، فضاهای همکاری و سرگرمی، سه وعده غذایی در روز، جلسات سخنران و کارگاه‌های آموزشی، فعالیت‌های اجتماعی و رویدادهای اجتماعی، خدمات خشک‌شویی، گردش‌های ماجراجویانه

برای تیم‌های راه‌اندازی کاری، هیچ راه بهتری برای کار از راه دور از کشور دیگر به جز از طریق Project Getaway وجود ندارد. این سازمان الهام گرفته از جامعه، تجربیات ارزشمندی را در بالی ارائه می‌دهد. پراجکت گت اوی نوعی از تجربیات را ارائه می دهد که تعطیلات را با کار پیوند می زند. به عبارت دیگر، این روند جدید سفر به دنبال ترکیب سفرهای کاری با سفرهای تفریحی است.

شما می توانید از فعالیت‌های گروهی سرگرم‌کننده مانند تماشای طلوع آفتاب در آتشفشان، سفرهای رفتینگ و شب‌های آخر هفته استفاده کنید. این واقعاً کار از راه دور در یک کشور دیگر را به سطح کاملاً جدیدی می برد. اگر صاحب کسب و کار یا کارآفرین هستید که به دنبال ایجاد رفاقت و ارتباط تیمی هستید، Project Getaway این فرصت را برای شما فراهم می کند.

برنامه سفر کار از راه دور Project Getaway. بهترین برنامه کار در سفر

7. Behere بهترین برنامه سفر کاری از راه دور است

هزینه: از 1530 دلار آمریکا در ماه شروع می شود.

شامل: اجاره آپارتمان در مکان‌های مرکزی، فضاهای کار مشترک، استودیوهای تناسب اندام، دسترسی به راهنمایان محلی

می‌خواهید از راه دور کار کنید؟ Behere یک سرویس عالی است که به شما کمک می‌کند برنامه نومد دیجیتال رویایی خود را پیدا کنید. این سایت به شما امکان می‌دهد آپارتمان های کاملاً مبله، محیط های کاری و استودیوهای تناسب اندام را در سراسر جهان جستجو کنید که مناسب برای مسافرت و کار است.

برخی از مکان های محبوب Behere عبارتند از بالی، بارسلونا ، و آستین، تگزاس. تیم آنها بیش از 1200 فضا را در بیش از 100 کشور بررسی کرده است، بنابراین می‌توانید برای یافتن فضای مناسب به آنها اعتماد کنید. برنامه‌های کار از راه دور نیازی به هزینه زیاد ندارند و Behere گواهی بزرگی برای آن است. برنامه‌های کار از راه دور برای کارآفرینان، صاحبان مشاغل و سایر فریلنسرهای مستقل از محل طراحی شده‌اند.

8Venture with Impact از بهترین برنامه‌های نومد دیجیتال

هزینه: از 2100 دلار آمریکا در ماه شروع می شود.

شامل: اسکان با خدمات شهری، فضاهای کار مشترک، فعالیت‌های اجتماعی و گردش‌های اجتماعی، دسترسی به کارشناسان محلی، هماهنگی رویدادها با سازمان‌های داوطلبانه محلی و سازمان‌های غیرانتفاعی

به دنبال یک برنامه کار از راه دور هستید که مشوق کارهای داوطلبانه نیز تشویق باشد؟ Venture with Impact پاسخ آن است. این شکل از سفر از راه دور برای نومد دیجیتالی است که به دنبال تأثیرگذاری‌های اجتماعی است. علاوه بر ارائه فرصت‌های توسعه حرفه‌ای، هدف اصلی VWI کمک به مردم برای کشف مجدد هدفشان است. Venture With Impact در مکان‌هایی مانند لیسبون، مکزیکوسیتی و نیواورلئان اقامتگاه‌ دارد.

سفر از راه دور بهتر از Venture With Impact نیست. بهترین برنامه کار در سفر

9. Cowork Paradise بهترین برنامه کار در سفر

هزینه: از 2885 یورو برای استراحت 8 روزه شروع می شود

شامل: محل اقامت خصوصی، فضاهای همکاری، فعالیت‌های اجتماعی و گشت و گذار، غذا، همفکری با دیگر کارآفرینان موفق

تا آنجا که کار از راه دور در خارج از کشور پیش می‌رود، Cowork Paradise یکی از منحصربه‌فردترین‌ها است. آنها به متخصصان کسب و کار که بیش از 250000 دلار در سال درآمد دارند، تجربیات عالی و همفکری گروهی با دیگر صاحبان مشاغل موفق ارائه می‌دهند. بیشتر اقامتگاه‌های ارائه شده در این موسسه ویلاهای لوکس در بالی و اروپا هستند. با برنامه‌ای مانند Cowork Paradise از کشوری دیگر از راه دور کار کنید. از آن پس هرگز نمی‌خواهید به خانه برگردید!

چگونه می توانم از راه دور کار کنم و به سفر بروم؟

ساده‌ترین راه برای مستقل بودن از موقعیت مکانی این است که رئیس خود باشید. رفتن در مسیر کارآفرینی به شما آزادی و انعطاف برای کار از راه دور و سفر را می‌دهد. با این حال، یافتن یک کارفرما با ترتیبات کار از راه دور یک جایگزین عالی است. تعداد بی‌شماری برنامه‌های نومد دیجیتالی وجود دارد که ویزا، فضای کار مشترک، اینترنت سریع و مزایای دیگر را ارائه می‌دهند، پس باید به دقت آنها را بررسی کنید.

آیا می‌توانم در تعطیلات در کشور دیگری از راه دور کار کنم؟

پاسخ به این سوال به قوانین مالیاتی کشور شما و شرایط ویزا/مالیاتی در کشوری که از آن بازدید می‌کنید بستگی دارد. به طور کلی، زمانی که مقیم نیستید، کار از کشور دیگری قانونی است. با این حال، باید از یک متخصص مالیاتی یا حقوقی با جزئیات در مورد وضعیت خاص خود مشاوره حرفه‌ای بگیرید.

 بهترین برنامه کار در سفر

چگونه یک نومد دیجیتال شوم؟

برای تبدیل شدن به یک نومد دیجیتال و برای انتخاب بهترین برنامه کار در سفر، در اینجا چند نکته وجود دارد: (1) مهارت‌ها را در صنعتی با تقاضای شغلی بالا بیاموزید. (2) تبدیل شدن به یک فریلنسر (3) راه اندازی یک کسب و کار آنلاین، مانند وبلاگ سفر . (4) پس‌انداز کنید تا بتوانید سفر کنید.

بهترین برنامه‌ کار در سفر در سال 2023

امیدواریم از خواندن این مجموعه از جالب‌ترین برنامه‌های نومد دیجیتال و بهترین برنامه کار در سفر لذت برده باشید. بسیاری از موارد منحصر به فرد برای انتخاب مکان مناسب کار در سفر از سراسر جهان وجود دارد. برنامه‌های سفر و کار در اشکال و اندازه‌های مختلف هستند و من تمام تلاشم را کردم تا جالب‌ترین آنها را شناسایی کنم.

آیا تا به حال در کنار دیگر نومد دیجیتالها، فریلنسرها و کارآفرینان کار کرده‌اید؟ به من اطلاع دهید که در کدام کشور دیگری از راه دور کار می‌کردید، زیرا من همیشه به دنبال اضافه کردن به این لیست از بهترین برنامه‌های نومد دیجیتال هستم.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *