تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
ادامه تحصیل, مهاجرت و اقامت

کالج مک دنیل جزو ۴ کالج برتر مجارستان 

اجاره ماشین در دبی تور تابستان 1403 تور لحظه آخری

کالج مک دنیل مجارستان به عنوان یک موسسه آموزش عالی خارجی با مجوز وزیر آموزش مجارستان ثبت شده است. برای دانشجویانی که گرایش به هنرهای لیبرال دارند، یک برنامه استاندارد 4 ساله آمریکایی در مقطع کارشناسی در مجارستان با مدرک لیسانس هنر ارائه می دهد که برای ایالات متحده آمریکا و اتحادیه اروپا معتبر است. با این حال، مهمترین هدف پردیس کالج مک دانیل بوداپست مجارستان این است که به دانشجویان سراسر جهان که می خواهند پزشک، دندانپزشک، داروساز یا پزشک دامپزشکی شوند، برنامه های پیش پزشکی و پیش دامپزشکی تخصصی را ارائه دهد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در حوزه مهاجرت تحصیلی به مجارستان و اخذ پذیرش کالج مک دنیل مجارستان همراه و پشتیبان شماست.

معرفی کالج مک دنیل مجارستان

کالج مک دنیل بوداپست یک کالج خصوصی آمریکایی با پردیس در بوداپست است. از سال 1990 دانشجویانی را که مصمم به درخواست برای یک دوره تمام وقت پزشکی هستند آماده می کند. در طول دوره مقدماتی در کالج مک دنیل، دانشی در موضوعات علوم پایه لازم برای درخواست برای دانشکده پزشکی کسب خواهید کرد. شما را برای امتحانات ورودی آماده می کند و به شما نمره رقابتی می دهد. کالج اصلی مک دنیل یک کالج خصوصی کاملاً معتبر از هنرها و علوم لیبرال است که در وست مینستر، مریلند، ایالات متحده آمریکا واقع شده است. پردیس آن در بوداپست نیز به طور کامل توسط کمیسیون آموزش عالی انجمن کالج ها و مدارس ایالات میانه و همچنین توسط مقامات مجارستان تایید شده است.

در نمودار زیر شاهد میزان دانشجویان بین المللی در مقطع کارشناسی هستید:

کالج مک دنیل جزو 4 کالج برتر مجارستان پردیس دانشگاه مک دنیل در بوداپست مجارستان در حوزه پزشکی 2 نوع مطالعات را ارائه می کند، پزشکی، پیش پزشکی و دامپزشکی و پیش دامپزشکی که از اکتبر آغاز و دوره فشرده بهار که از ژانویه شروع می شود. این کالج در میان دانشگاه های رشته های پزشکی و دامپزشکی در بین دانشجویان خارجی بسیار محبوب هستند و مدارک تحصیلی آن در سراسر جهان پذیرفته می شوند. ماموریت این کالج این است که دانش آموزان را برای امتحان ورودی به طور عمده در دانشگاه های مجارستان در بوداپست، پچ و سگد با نرخ موفقیت نزدیک به 90% برای بیش از 30 سال آماده کنند.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص کالج مک دنیل مجارستان هستید:

تعداد دانشجویان مقطع کارشناسی 1762
تعداد دانشجویان تحصیلات تکمیلی 1234
دانشجویان سال اولی که برای سال دوم بازگشته اند %72
میزان زندگی در پردیس %80

تحصیل پزشکی در کالج مک دنیل مجارستان

دانش ‌آموزان دوره ‌های طولانی و فشرده پیش ‌پزشکی و پیش‌ دام‌ پزشکی، مهم‌ ترین دروسی که برای گذراندن موفقیت ‌آمیز آزمون ‌های ورودی لازم است، مطالعه می‌ کنند. ماموریت قطعی کالج مک دنیل بوداپست این است که دانشجویان را برای دانشگاه های پزشکی خوب در هر کجا و اول از همه در مجارستان آماده کند. دانشجویانی که برنامه های پیش پزشکی کالج مک دنیل بوداپست را تکمیل می کنند می توانند تحصیلات خود را در سراسر جهان ادامه دهند.

در جدول زیر شاهد رتبه دانشگاه مک دنیل مجارستان هستید:

رتبه در دانشگاه های منطقه ای شمال 40
رتبه در بهترین مدارس با ارزش 4
رتبه در برترین عملکردها در زمینه تحرک اجتماعی 114

مهم ترین دروسی که یک متقاضی برای اخذ پذیرش در کالج مک دنیل باید نمرات خوبی در آن داشته باشد عبارتند از:

کالج مک دنیل جزو 4 کالج برتر مجارستاندلایل تحصیل در کالج مک دنیل مجارستان

مک دنیل بهترین کالج شمال شرقی و کالج ارزشمند در رتبه بندی ها شناخته می شود که از داده های نظرسنجی موسسات و دانشجویان ناشی می شود. این کالج در میان کالج های 4 ساله کشور است که در 4 منطقه شمال شرقی، جنوب شرقی، غرب میانه و غرب که از نظر آکادمیک برجسته در نظر گرفته می شوند، به عنوان بهترین ها شناخته شده است. مک دنیل تنها در میان حدود 14% از 2800 کالج 4 ساله آمریکا است که توسط The Princeton Review انتخاب شده است.

دلایل تحصیل در کالج مک دنیل مجارستان عبارت است از:

  • کنکور ندارد.
  • 30 سال قدمت دارد.
  • بیش از 9000 فارغ التحصیل از بیش از 40 کشور جهان دارد.
  • درصد موفقیت بالا، نزدیک به 90% پذیرش دانشگاه دارد.
  • محتوای برنامه بر اساس آزمون ورودی دانشگاه است.
  • خدمات دانشجویی عالی دارد.
  • کمک کامل در بدو ورود انجام می شود.
  • تدریس در گروه های کوچک با بهترین اساتید ارشد و جوان امکان پذیر است.
  • تاریخ و معماری دراماتیک و جذاب دارد.
  • تفریحات خوب و زندگی شبانه ایمن ارائه می دهد.

الزامات تحصیل در کالج مک دنیل مجارستان

برای دستیابی به تمام امتیازات، دانش ‌آموزان در مسیر پیش‌پزشکی 2 ترم باید عملکرد ثابت خود را حفظ کنند، در تمام کلاس ‌ها شرکت کنند و تمام امتحانات کتبی و شفاهی را با شایستگی تا پایان سال پشت سر بگذارند. پس از ترم اول دانشجویان واجد شرایط ملزم به بازپرداخت در ترم دوم هستند. برای دستیابی به تمام امتیازات، دانش ‌آموزان در پیش ‌پزشکی فشرده یک ترم باید عملکرد ثابت خود را حفظ کنند.

شهریه سال تحصیلی اخیر در کالج مک دنیل مجارستان عبارت است از:

برنامه ها هزینه درخواست به یورو شهریه به یورو
پیش پزشکی €200 €4450
دامپزشکی €300 €3650

رشته های تحصیلی در کالج مک دنیل مجارستان

به جز رشته های پزشکی و علوم بهداشتی این کالج در حوزه هنر و تجارت و اقتصاد نیز دروس و رشته های مختلفی را ارائه می دهد. پس از فارغ التحصیلی دانشجویان می توانند در کالج مک دنیل مجارستان ادامه تحصیل دهند و یا برای موقعیت های حرفه ای و ورود به بازار کار در این کشور و یا دیگر کشورهای جهان اقدام نمایند. علاوه بر این، گزینه ای برای بهبود مهارت در زبان انگلیسی و ریاضیات در سال اول در حالی که در کلاس های معمولی شرکت می کنید وجود دارد. همچنین، دانش ‌آموزان می ‌توانند رشته خود را تغییر دهند و برنامه ‌های اصلی دوگانه در هنر و ارتباطات یا تجارت و اقتصاد را دنبال کنند.

در لیست زیر شاهد برخی از رشته های مختلف در کالج مک دنیل مجارستان هستید:

  • مدیریت بازرگانی و اقتصاد
  • علوم سیاسی و مطالعات بین الملل
  • علوم ارتباطات
  • روانشناسی
  • تاریخچه هنر و هنر استودیو

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در حوزه اخذ پذیرش تحصیلی و مهاجرت برای تحصیل در کالج مک دنیل مجارستان و اخذ ویزای دانشجویی مجارستان مشاور و پشتیبان شماست.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *