تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار


راهنمای سفر, مهاجرت و اقامت

ارزان ترین شهرها برای زندگی در سال ۲۰۱۸ را بشناسید 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

ارزان ترین شهرها برای زندگی در سال 2018

در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری تاپ تراول تصمیم گرفتیم تا ارزان ترین شهرها برای زندگی در سال 2018 به شما کاربران عزیز معرفی کنیم امید است که مورد پسند شما کاربران عزیز قرار گیرد .

معمولا اکثر افراد شهرهای که برای زندگی خود انتخاب می کنید سعی میکنند که هزینه های زندگی در آن شهر را چه از لحاظ هزینه مسکن , حمل و نقل , امکانات , و… بر آورد کنند پس اگر به دنبال شهرهای ارزان در خارج از ایران هستید پیشنهاد میکنیم که تا آخر این مقاله با ما همراه باشید

لیسبون ، پرتغال

لیسبون (به پرتغالی: Lisboa) پایتخت و بزرگ‌ترین شهر کشور پرتغال و نیز مرکز ناحیهٔ لیسبون است. این شهر که شهری مدرن و مبتنی بر اصول شهرسازی محسوب می‌شود، وسعت بسیاری داشته و امروزه لیسبون از لحاظ مختلف اهمیت فراوانی یافته و به‌عنوان دومین قطب اقتصادی در شبه‌جزیرهٔ ایبری پس از مادرید مطرح می‌شود. این شهر بیش‌ترین ثروت کشور پرتغال را در خود ذخیره کرده و از شهرهای مهم اتحادیهٔ اروپا محسوب می‌شود؛ به‌طوری که ۴۵ درصد از کل تولیدات کشور به این ناحیه اختصاص دارد. شهر لیسبون قطب سیاسی پرتغال بوده و دولت این کشور در این شهر مستقر شده‌است.

در راس لیست ارزان ترین مقاصد برای زندگی، به شهر لیسبون پرتغال می رسیم. شهری رویایی و ساحلی که با سقف خانه های شیبدار و نارنجی و قرمزش شناخته می شود. هنگامی که لیسبون و یا یکی از شهرهای پرتغال را برای زندگی انتخاب می کنید، متوجه خواهید شد که چقدر هزینه های زندگی نسبت به دیگر کشورهای غرب اروپا، پایین هستند. جالب آن که می توانید با همسرتان در پرتغال تنها با هزینه ای در حدود 1300 دلار در ماه زندگی کنید و با این بودجه پول اجاره خانه، غذا و دیگر موارد را بپردازید.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

همچنین از دیگر مواردی که بر جذابیت لیسبون می افزاید می توان به بافت تاریخی، ساختمان های رنگی و شاد، باغ های سلطنتی، بوستان هایی با آبنماهای زیبا، جاده های سنگفرش شده و منظره ای از دریا اشاره کرد.

ارزان ترین شهرها برای زندگی در سال 2018
ارزان ترین شهرها برای زندگی در سال 2018

کالی ، کلمبیا

سانتیاگو ده کالی (به انگلیسی: Cali) یکی از شهرهای کشور کلمبیا و مرکز استان بایه دل کائوکا است که در شهرستان بایه دل کائوکا واقع شده‌است.

جمهوری کلمبیا  شمال‌غربی‌ترین کشور آمریکای جنوبی است. کلمبیا در جنوب با ونزوئلا،برزیل، اکوادور و پرو، در شمال از طریق دریای کارائیب با اقیانوس اطلس و از غرب با پاناما و اقیانوس آرام هم‌مرز است.

کلمبیا چهارمین کشور بزرگ آمریکای جنوبی (بعد از برزیل و آرژانتین و پرو)، با مساحت ۱ میلیون و ۱۴۱ هزار کیلومتر مربع است. خاک سرزمین کلمبیا دارای شرایط فیزیکی متنوعی است و از قله‌های بلند و برفی آند تا دشت‌های گرم و مرطوب حوزهٔ رود آمازون را شامل می‌شود. این کشور بعد از برزیل دارای بیشترین جمعیت در بین کشورهای آمریکای جنوبی است.

از دیگر ویژگی هایی که باعث می شود کالی را برای زندگی انتخاب کنید، فضای شهری زیبای آن است. درختان بلند قامت نخل را در امتداد بلوارها خواهید دید و خیابان هایی مزین به درختان سرسبز را در اغلب نقاط شهر می بینید. از سویی دیگر مردم کالی با تازه واردها رفتاری دوستانه دارند و بسیار مودب اند. به طور مثال وقتی که در پیاده روها از کنار شما عبور می کنند، به شما صبح بخیر می گویند و برای هر مکالمه ای آماده اند.

در رابطه با هزینه های کالی باید بدانید که یک زوج می توانند ماهانه با هزینه ای برابر با 987 دلار ، زندگی خود را بگذرانند و البته اجاره خانه خود را هم بپردازند. جالب آن که شما تنها با 45100 دلار  می توانید صاحب یک آپارتمان 3 خواب و شیک در نقطه خوبی از شهر شوید

ارزان ترین شهرها برای زندگی در سال 2018
ارزان ترین شهرها برای زندگی در سال 2018

سن پدرو ، بلیز

کشور بلیز در شرق آمریکای مرکزی و در کناره دریای کارائیب قرار دارد. بنابراین با منطقه ای با جغرافیای سرسبز و اقلیمی گرمسیری مواجه اید. در این کشور زمستان و پاییزی وجود ندارد و در تمام سال می توانید از طبیعت سرسبز لذت ببرید. ضمن آن که شهر موردنظر در این کشور یعنی شهر سن پدرو در جزیره امبرگیس کی نیز فضایی ساحلی دارد و این یعنی فرصت بی انتهایی از تفریحات آبی پیش روی شماست. علاوه بر این، باید بدانید که هزینه های زندگی در این منطقه نسبت به شهرهای ساحلی و معروف منطقه کارائیب بسیار مناسب است. این در حالی است که در سواحل سن پدرو تعداد بی شماری هتل های 5 ستاره، رستوران های باکلاس، گالری های هنری و انواع سوپرمارکت ها را خواهید دید.

البته توجه داشته باشید که هزینه های خرید ملک در این شهر ارزان نیست اما در مقایسه با دیگر مناطق لوکس و گران این خطه، مناسب ارزیابی می شود. هزینه اجاره یک ملک ساحلی در سن پدرو ماهیانه در حدود 1000 دلار است و در مجموع هزینه های زندگی به صورت ماهیانه برابر با 1965 دلار خواهد بود.

سن شینیان ، فرانسه

سن شینیان یکی از کمون‎های (تقسیمات کشوری) فرانسه است که می توان آن را از لحاظ معنایی برابر با بخش دانست. سن شینیان در جنوب کشور فرانسه قرار دارد و یکی از گران ترین گزینه های حاضر در لیست است؛ اما در عین حال نیز یکی از زیباترین مناطق برای زندگی محسوب می شود. از جمله ویژگی های خوب سن شینیان، فاصله کم با مرز اسپانیا و البته دسترسی راحت به پاریس است. همچنین باید بدانید با آن که فرانسه از کشورهای گران اروپایی محسوب می شود، اما کمون سن شینیان و شهرهایش از ارزان ترین نقاط این کشور هستند. در مجموع هزینه زندگی ماهانه یک زوج در این منطقه برابر با 1628 دلار خواهد بود. قسمت خوب ماجرای زندگی در سن شینیان آن است که بدون ماشین شخصی نیز زندگی راحتی خواهید داشت، چرا که وسایل حمل و نقل عمومی بسیار خوبی در منطقه وجود دارد.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *