تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
تهرانگردی

کوچه تمدن تهران ☀️ کوچه ای رنگی و اصیل 

اجاره ماشین در دبی تور تابستان 1403 تور لحظه آخری

کوچه تمدن تهران

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ تراول شما را با کوچه تمدن تهران آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

روزهای بهاری فرصت بسیار مناسبی است برای تهران گردی ، شما به راحتی می توانید یکی از جاهای دیدنی تهران را برای گردش چند ساعته انتخاب کنید. تهران، شهر هزار توی هزار دالان که خواسته یا ناخواسته پذیرای بیش از ۸ میلیون نفر جمعیت ثابت است. تهران نیز مانند بقیه مناطق وشهرهای ایران دارای مکانها ی تفریحی و جاهای دیدنی بسیار زیبا وجالب است که در اینجا کوچه تمدن را معرفی می کنیم.

یکی از اولین کوچه های تهران می باشد که با چترهای رنگی تزئین شده است که البته تا امروز هم به خوبی نگهداری شده است. تمدن یکی از کوچه های خیابان فردوسی است که بورس لباس چرم می باشد و یکی از پاساژهای بزرگ فروش چرم هم در این کوچه قرار دارد.

کوچه تمدن تهران

این مکان برای رهگذران بسیار جالب است و اکثرا عکسی به یادگار در اینجا می گیرند. اخیرا در ابتدای کوچه یک تخت و سماور و … قرار داده اند.

در شلوغی‌ و هیاهوی کنار کافه ‌های رنگارنگ و جذاب میدان فردوسی، در این کوچه کلی چتر و تزئینات رنگی وجود دارد که روح آدم را تازه می کنند. کوچه تمدن در قسمتی از شهر قرار دارد که جزو محله های قدیمی تهران محسوب می شود.

بازار چرم تمدن یکی از مهم ترین بازارهای فروش انواع چرم تهران واقع در محله فردوسی در 600 متری ایستگاه متروی این خیابان می باشد که امروزه با تزئینات کوچه تمدن در بین تهرانی ها به محبوبیت بیشتری هم دست یافته است، نزدیک به 50 فروشگاه کیف و کفش، اکسسوری، لباس و هر آنچه به صنعت چرم مرتبط است در این خیابان و محدوده فعالیت می کنند، این بازار همه روزه بین ساعات 8 صبح الی 10 شب دایر می شود.

آدرس: خیابان فردوسی، نرسیده به میدان فردوسی، کوچه تمدن

کوچه تمدن تهران

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *