تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
تهرانگردی

رستوران‌ های بام‌ لند { لیست بهترینها و لوکس ترین رستورانها } 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

بام‌ لند از مراکز تجاری و تفریحی بسیار بزرگی است که در شهر تهران قرار دارد. در این مجتمع تجاری، رستوران‌های فراوانی وجود دارد که شما می‌توانید برای صرف انواع غذا به این رستوران‌ها مراجعه کنید. رستوران تومو و رستوران باروژ از نمونه رستوران‌های فست‌فودی در بام‌ لند است. در این دو رستوران می‌توانید انواع غذاهای فست‌فودی را میل نمایید. در این میان می‌توانید در رستوران رویال لانژ سوار روی کشتی شده و از چشم‌انداز دریای چیتگر لذت ببرید. رستوران رویال در واقع رستورانی شناور روی دریا است که در ساعاتی مشخص روی دریای خلیج‌فارس حرکت می‌کند. در ادامه مطالب می‌توانید با سایر رستوران‌ های بام‌ لند آشنا شوید.

رستوران‌ های بام‌ لندآشنایی با بهترین رستوران‌ های بام‌ لند

در مرکز تجاری بام‌ لند، رستوران‌های بسیاری وجود دارد که غذاهای باکیفیتی را ارائه می‌دهند. در انواع این رستوران‌ها می‌توانید غذاهای متنوعی از انواع منوی غذایی عربی، ترکی، ایرانی، هندی یا ایتالیایی را سفارش دهید. فضای هر کدام از این رستوران‌ها لوکس و مدرن بوده و بسیار دلنشین است. در واقع شما با ورود به مجتمع بام‌ لند، رستوران‌هایی را مشاهده خواهید کرد که هرکدام زیبایی متفاوتی دارند و منوی غذایی آنها بسیار متنوع است. در ادامه مطالب می‌توانید با بهترین رستوران‌ های بام‌ لند آشنا شوید.

رستوران تومو

رستوران تومو از نمونه رستوران‌های مطرح بام‌ لند تهران است. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای فست‌فودی را در تنوع بسیار بالایی میل کنید. از نمونه غذاهای معروف آن می‌توان به پیتزا مرغ پستو، لازانیا پستو، پیتزا پرشتویی فرنگی، اسپاگتی کاربونارا، تومو اسپیشیال، لازانیا گوشت و پیتزای کواترو ستاجیونی اشاره کرد. این رستوران دارای فضای بسته بوده و چشم‌انداز روبه دریا ندارد.

  • آدرس: بام‌لند، ساختمان VIP
  • ساعت کار: هر روز هفته از ساعت 11 صبح الی 12 بامداد
  • شماره تماس: 02140447415

رستوران رویال لانژ

کافه رستوران رویا لانژ یکی از رستوران‌های موجود در فضای داخلی بام‌لند است. این رستوران فضای لوکس و بسیار آرامش‌بخشی دارد. حتی اگر میلی به صرف غذا نداشته باشید، می‌توانید برای نوشیدن قهوه و یا سایر نوشیدنی‌های سرد و گرم به این کافه رستوران سری بزنید. جالب است بدانید که این رستوران روی آب دریای چیتگر شناور است. در واقع رستوران رویال در درون یک کشتی قرار دارد که در ساعات شبانه به حرکت درمی‌آید. در ساعات شبانه می‌توانید به این رستوران رفته و در فضایی متفاوت و چشم‌اندازی فوق‌العاده، غذای خود را میل نمایید.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

همچنین، در رستوران رویال هر شب موسیقی زنده برگزار می‌شود. البته توجه کنید که کشتی رستوران رویال تنها در دو سانس روی دریا حرکت می‌کند. همچنین، برای میل کردن غذا در درون کشی بایستی هزینه جداگانه ورودی بپردازید. حرکت کشتی روی دریا حدود نیم ساعت به طول می‌انجامد. رستوران رویال لانژ دارای دو فضای بسته و باز برای صرف غذا است. در رستوران رویال لانژ می‌توانید از پارکینگ آن استفاده کنید. از بهترین غذاهای آن می‌توان به سالاد بیف اسپیناچ، سالاد چیکن سزار، استیک شاتو بریان، دایان استیک، پاستا دی وردوه آفردو آلفرنو، میکس گریل استیک و… اشاره کرد.

  • آدرس: تهران، بام‌لند، کنار دریای چیتگر(خلیج‌فارس)
  • ساعت کار: هر روز از ساعت 13:00 ظهر الی 22:00 شب
  • شماره تماس: 09121693209
  • ساعت و روز رزرو موسیقی زنده و کشتی رستوران: روزهای شنبه تا سه شنبه از ساعت 19 عصر الی 20:30 شب و ساعت 21 شب الی 22:30 شب

رستوران ته‌دیگ

رستوران ته‌دیگ همانطور که از نامش مشخص است، مکانی برای صرف انواع غذاهای ایرانی و سنتی است. این رستوران چشم‌انداز بسیار زیبایی روبه دریا دارد. همچنین، شما براساس سلیقه و خواسته خود می‌توانید غذای خود را در فضای بسته و یا باز رستوران میل کنید. فضای باز آن در درون تراس است و فضایی لوکس و زیبا دارد. از غذاهای معروف رستوران ته‌دیگ می‌توان به پلاس پلاس، کباب چنجه لاری دو آتیشه، ماکارونی با ته دیگ، چوبی مرغ دو آتیشه، کباب ترش، باقالی پلو و کشک بادمجان اشاره کرد. در این رستوران می‌توانید پیش غذاهایی بسیار لذیذ را قبل از غذای اصلی خود همچون اشبل، باقالی و مغز گردو، باقلاقاتوق و ماست و بادمجان را میل کنید.

  • آدرس: تهران، بزرگراه شهید همت، خروجی بلوار کاشان، میدان موج و خیابان موج بلوار صدف، مرکز تفریحی و تجاری بام‌لند، بلوک B
  • ساعت کار: تمامی روزهای هفته از ساعت 11 صبح الی 12 بامداد
  • شماره تماس: 02140443265

رستوران چراغان

رستوران چراغان از دیگر رستوران‌ های پرطرفدار در بام‌ لند است. از نمونه منوهای غذایی رستوران چراغان می‌توان به ته‌چین قیمه نثار، چلوکباب کوبیده، چلو جوجه تنوری، چلو کباب لوله، چلو کباب تاج بره، رشته پلو با گردن گوسفندی، ساندویچ زبان، برگر زغالی، ساندویچ پنیری و ته دیگ خورشتی اشاره کرد. البته علاوه‌بر این نمونه غذاها، غذاهای بسیار متنوع دیگری همچون انواع کباب و انواع ساندویچ در این رستوران سرو می‌شود. رستوران چراغان دارای پارکینگ اختصاصی برای نگهداری خودرو است. همچنین، در این رستوران می‌توانید از اینترنت رایگان استفاده کنید. از ویژگی‌های رستوران چراغان می‌توان به تحویل رایگان غذا در محل اشاره کرد از این رو می‌توانید غذای خود را از این رستوران سفارش داده و در محل مورد نظر تحویل بگیرید.

  • آدرس: بزرگراه شهید همت، دریاچه چیتگر، بام‌لند، بلوک vip
  • ساعت کار: تمامی روزهای هفته از ساعت 11 صبح الی 12 بامداد
  • شماره تماس: 02140447394

چلوکباب رفتاری

رستوران رفتاری از رستوران‌های قدیمی موجود در درون مرکز خرید بام‌ لند است. البته شعبه‌های دیگر این رستوران در نقاط مختلف شهر تهران تاسیس شده است. در رستوران رفتاری می‌توانید انواع غذاهایی همچون زرشک پلو، ته‌چین مرغ و ران مرغ و همچنین انواع کباب ایرانی همچون چلو فیله کباب گوسفندی، چلو کباب لقمه، چلو جوجه کباب ترش، چلو کباب سلطانی، خوراک کباب شیشلیک و خوراک ماهی قزل‌آلا میل کنید. از بهترین پیش‌غذاهای رستوران رفتاری می‌توان به سالاد یونانی اشاره کرد.

  • آدرس: تهران، بام‌لند، رستوران رفتاری
  • ساعت کار: 11:30 صبح الی 23:30 شب
  • شماره تماس: 02140447951

رستوران شاندیز

رستوران زیبای شاندیز در نزدیکی دریای چیتگر قرار گرفته است. این رستوران توانسته با ارائه غذاهایی باکیفیت و با مواد اولیه تازه، نظر مردم را به سوی خود جلب کند. فضای رستوران دارای ظرفیت 120 نفر است. این رستوران در مرکز خرید بزرگ بام‌ لند قرار دارد از این رو علاوه‌بر صرف غذا می‌توانید به گشت و گذار و خرید در این مرکز خرید بام‌لند بپردازید. منوی غذایی رستوران شاندیز بسیار اشتهاآور بوده و تنوع بالایی دارد. از نمونه غذاهای معروف این رستوران می‌توان به شیشلیک، جوجه کباب، گردن مخصوص، ماهیچه مخصوص و سایر نوشیدنی‌های گوارا اشاره کرد.

  • آدرس: تهران، انتهای بزرگراه شهید همت، خروجی کاشان جنوب، میدان موج، بلوار موج، بام‌لند، رستوران شاندیز
  • ساعت کار: از ساعت 12 قبل از ظهر الی 16 ظهر، از ساعت 19 عصر الی 23 شب
  • شماره تماس: 02140447253

رستوران باب‌البحر

رستوران باب‌البحر از نمونه رستوران‌های عربی معروف در تهران است که در داخل مرکز تجاری بام‌ لند قرار دارد. از امکانات این رستوران می‌توان به اینترنت، کارت‌خوان و پارکینگ اشاره کرد. در منوی رستوران باب‌البحر می‌توانید انواع غذاهای دریایی، دسر و شیک، انواع پلو، انواع شاورما، پیش‌ غذاهای سرد و گرم و انواع سالاد را مشاهده کنید. در این رستوران انواع غذاهای لبنانی همچون حمص بالطحینه و بال مرغ پرونسال سرو می‌شود. رستوران باب‌البحر همه روزه از ساعت 11 صبح الی 23 شب در خدمت مشتریان عزیز است. رستوران باب‌البحر دارای فضای بسته بسیار لوکس و یک فضای باز بسیار زیبا است.

  • آدرس: تهران، هفت غرب، کاشان جنوب، دریاچه چیتگر، بام‌لند، بلوک c-f10
  • ساعت کار: هر روز هفته از ساعت 11:00 صبح الی ساعت 23:00 شب
  • شماره تماس: 02140447282

رستوران بالن رویایی

رستوران بالن رویایی دارای فضای دنج و آرامش‌بخش برای صرف غذا است. در این رستوران، پرسنل‌های مجرب و محترم و سرآشپزانی ماهر مشغول به کار هستند. در این رستوران می‌توانید از تماشای چشم‌انداز زیبای دریاچه چیتگر لذت ببرید. رستوران بالن رویایی انواع کیک و نوشیدنی و غذاهای ایرانی را سرو می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم در زمان رفتن به بام‌ لند حتما وافل‌های جالب این رستوران را میل کنید.

  • آدرس: بام‌لند، بلوک B، طبقه منفی یک، واحد 3L
  • ساعت کار: همه روزه از ساعت 8 صبح الی 23 شب
  • شماره تماس: 02140447369

رستوران بی‌کباب

همانطور که از نام رستوران بی‌کباب مشخص است این رستوران مرکز انواع کباب‌های محلی بوده و غذاهای متنوعی به همراه کباب را سرو می‌کند. در این رستوران می‌توانید انواع کباب به همراه پیده و بیتی را میل نمایید. از کباب‌های معروف آن می‌توان به بیتی گوشت با مرغ، جغور بغور، شیش کباب، دونر کباب و… اشاره کرد. البته همراه با این غذاها می‌توانید انواع پیتزا، پیش غذاهایی همچون چای و باقلوا و انواع نوشیدنی لذیذ را میل کنید. در رستوران بی‌کباب، سوپ سیرابی نیز سرو می‌شود. رستوران بی‌کباب دارای فضای باز بسیار زیبایی است تا در صورت دلخواه در این فضا غذای خود را نوش جان نمایید.

  • آدرس: بام‌لند، بلوک A2
  • ساعت کار: شنبه تا پنجشنبه از ساعت 8 صبح تا 12 بامداد
  • شماره تماس: 02140443184

کلام آخر

بام‌لند از مراکز تجاری و تفریحی بسیار بزرگی است که تعداد رستوران‌ و کافه‌های بی‌شماری در درون آن قرار دارد. ما در مطالب بالا تنها به چندین نمونه از رستوران‌ های بام‌ لند پرداختیم. در واقع از بهترین رستوران‌های این مجتمع می‌توان به رستوران‌های تومو، زاهدالعراقی، باب‌البحر، رویال لانژ، رفتاری و شاندیز اشاره کرد. از نمونه رستوران‌های بین‌المللی این مجتمع می‌توان به رستوران بی‌کباب، استیک هاوس، روتی و کوبابا اشاره کرد. اگر علاقه‌مند بودید، می‌توانید نظر خود را در مورد بهترین رستوران‌ های بام‌ لند با ما به اشتراک بگذارید.

رستوران‌ های بام‌ لند


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *