تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
ایران, تهرانگردی

مرکز خرید روشا ، اولین فروشگاه بدون مرز ایران | Rosha Department Store 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

مرکز خرید روشا تهران

در این مقاله از معرفی مراکز خرید لوکس تهران تصمیم گرفتیم تا اولین فروشگاه بدون مرز ایران را به شما علاقمندان به خرید معرفی کنیم در ادامه با ما همراه باشید تا با مرکز خرید روشا بیشتر آشنا شوید

مرکز خرید روشا تهران

تهران به عنوان پایتخت ایران یکی از شهرهایی است که همواره گردشگران داخلی و خارجی بسیاری را در هر فصلی از سال به این شهر مسافرت می کنند. یکی از دلایل مهم برای سفر به این شهر بزرگ مراکز خرید آن است. مراکز خرید امروزه دیگر فقط جایی برای خرید مایحتاج روزانه نیستند. بلکه با وجود انواع رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ ها و سالن‌ های تئاتر و سینما، مردم علاوه بر خرید، برای وقت‌ گذرانی، قرارهای دوستانه و کاری و تماشای فیلم در سینما و… نیز به مراکز خرید می‌روند. در این مطلب به شما را با مرکز خرید روشا که اولین مرکز خرید بدون مرز در ایران می باشد آشنا خواهیم کرد.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

مرکز خرید روشا تهران

مرکز خرید روشا اولین فروشگاه بدون مرز ایران می باشد .منظور از بدون مرز بودن این مرکز خرید این است که برخلاف دیگر مراکز خرید، بین فروشگاه‌ ها و غرفه‌ ها دیواری وجود ندارد و تعداد زیادی از برندهای دنیا در مرکز خرید روشا گرد هم جمع شده‌ اند که خریداران می‌توانند از بین این برندها، کالای مورد نظرشان را انتخاب کنند. دپارتمان استور روشا در یک ساختمان ۱۷طبقه قرار دارد که چهار طبقه‌ ی آن فروشگاه است و 10 طبقه‌ ی آن پارکینگ است و نگرانی خریداران این مرکز خرید برای پیدا کردن جای پارک رفع شده است. چهار طبقه‌ ی فروشگاه این مرکز خرید به این صورت تعریف شده است: طبقه‌ی GF به عطر و ادکلن و محصولات آرایشی، طبقه‌ ی G به پوشاک و کفی و کفش بانوان ، طبقه‌ی اول به پوشاک و کیف‌ و کفش آقایان و کودکان، و طبقه‌ ی دوم به بعد به لباس و لوازم ورزشی اختصاص دارد.مانند دیگر مراکز خرید، در بخشی از این مرکز خرید لوکس و سطح بالا، رستوران و کافی‌ شاپ‌ های متعددی وجود دارند که محل دنج و خوبی برای استراحت، صرف غذا و برگزاری قرارهای دوستانه و کاری هستند.

 

راه های دسترسی به مرکز خرید روشا

اگر با مترو قصد رفتن به روشا را دارید باید با خط یک مترو در ایستگاه تجریش که سر خیابان شریعتی است پیاده شوید و با یک ربع پیاده روی به روشا برسید، البته از سر خیابان دزاشیب نیز میتوانید با تاکسی به سمت روشا بروید. راه دیگر این است که با اتوبوس خط راه آهن – تجریش به میدان تجریش بروید و از میدان تجریش تاکسی به سمت دزاشیب بگیرید و بعد از آن خود را به روشا برسانید.

راه دیگر هم خودروی شخصی خودتان است که از لحاظ جای پارک خودرو و ترافیک محدوده مرکز خرید خیالتان راحت، پارکینگ مجتمع روشا بزرگ و دارای طبقات زیادی است.

آدرس : نیاوران، تقاطع خیابان عمار و فرمانیه

ساعات کاری همه روزه از ساعت 10 الی 23



   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *