تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
ایران, یزد

آشنایی با کویر سندباد یزد | Sinbad Desert Camp 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

کویر سندباد یزد

در این مقاله از معرفی جاهای دیدنی ایران قصد داریم تا شما را با یکی از جاذبه های بسیار زیبای یزد یعنی کویر سندباد آشنا کنیم. این کمپ کویری دارای منظره ی بسیار زیبایی است. در ادامه با تاپ تراول همراه باشید…

در صورتی که در پی گذران روزی پرهیجان در کویر هستید کمپ کویری سندباد را به شما پیشنهاد می کنیم، کمپی در چند قدمی یزد که هر آنچه از یک کویر انتظار دارید را در آن تجربه خواهید کرد.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

در صورتی که در پی گذراندن روزی پرهیجان در سرزمینی گرم هستید کمپ های کویر سند باد یکی از بهترین گزینه ها می باشد که به شما پیشنهاد می کنیم، هر انتظاری که از یک روز پرهیجان در کویر دارید در این منطقه با امکانات رفاهی مناسب برآورده خواهد شد.تجربه شترسواری و موتور سواری تا پرواز با پاراگلایدر در کویر سند باد فراهم است، در این کویر زیبا و تماشایی می توانید شب ها به دور آتش حلقه بزنید و چای زغالی بنوشید و آسمان پرستاره شب کویر را تماشا کنید و از اوقات فراغت خود لذت ببرید.

کویر سندباد یزد
کویر سندباد یزد

جاذبه های تفریحی کویر سند باد

فعالیت ها و جاذبه هایی که در این کویر می توانید تجربه کنید شامل: ترانسفر، شترسواری، موتور سواری، سافاری، پرواز با پاراگلایدر، پرواز با کایت باگی، رصد ستارگان، حمام، سرویس های بهداشتی ایرانی و فرنگی، انواع قهوه و چای و… می باشد.

همه و همه ی این جاذبه ها و تفریحات در کنار کویرگردی یکی از بهترین سفرهای زندگیتان را در کویر سند باد یزد رقم خواهد زد.

کویر سندباد یزد


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *