تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
راهنمای سفر, رپورتاژ آگهی, ویزا

با یک تماس، ویزای توریستی کانادا گرفتم ! 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

گرفتن ویزای توریستی کانادا فقط با یک تماس !

در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری تاپ تراول درباره نحوه گرفتن ویزای توریستی کانادا سخن خواهیم گفت پس اگر به دنبال راهی برای گرفتن ویرای توریستی کشور کانادا هستید تا آخر این مقاله با ما همراه باشید

گرفتن ویزای توریستی کانادا
گرفتن ویزای توریستی کانادا

پس از چند سال، سراغ یکی از همکلاسی های دوران دبیرستان رفتم و متوجه شدم که سه سالی هست که در کانادا زندگی میکند. با تماس های صوتی و تصویری که باهاش داشتم، از زندگی مردم کانادا و از شرایط خوب زندگی در این  کشور، اطلاعات زیادی به دست آوردم و متوجه شدم که کشور مورد علاقه ام رو پیدا کردم. با اینکه قبل از این به دنبال گرفتن ویزای توریستی استرالیا بودم، اما کانادا واسم یه چیز دیگه بود. به فکر گرفتن اقامت کانادا افتادم، اما چون شرایطش رو نداشتم، به همون ویزای توریستی بسنده کردم.

چطور ویزای توریستی کانادا گرفتم؟
بعد از اینکه از شرایط ویزای توریستی کانادا اطلاعات به دست آوردم، یکی دو سالی طول کشید تا بتونم شرایط ام رو جور کنم تا بتونم به کانادا سفر کنم. سخت بود، ولی خب شد! بعد از چند تا سفر خارجی که به ترکیه و دبی و قطر و ارمنستان و  آذربایجان داشتم، شروع کردم به پس انداز تا مبلغ تمکن مالی ام به حدی که سفارت کانادا تعیین کرده بود برسه.
خب، شرایط ام نزدیک شد به شرایطی که سفارت کانادا تعیین کرده بود. حالا باید دنبال کارگزار میگشتم که کارم رو با کمترین ریسک ممکن انجام بده. بعد از کلی بررسی کارگزار های مختلف، ویزالند رو تو سه راه گوهردشت کرج پیدا کردم. ویزالند، زیر برند آژانس مسافرتی نهال گشت است. ویزالند رو به چند تا دلیل مختلف انتخاب کردم. 1. همه چیز رو صادقانه بهم گفتند 2. مبلغی که برای انجام ویزای توریستی کانادا بهم گفتند، مبلغ معقولی بود 3. کارمند فروشی که باهاشون برای ویزای توریستی کانادا صحبت کردم، تو کارشون خیلی ماهر بودند.

مدارک ام رو دادم دارالترجمه، تمکن مالی و گردش و حساب ام رو هم از بانک گرفتم و تحویل ویزالند دادم. فرم های اطلاعات خانوادگی، تاریخچه سفری و اطلاعات شخصی ام رو هم تکمیل کردم و تحویل کارمند ویزاشون دادم. یک هفته بعد با من تماس گرفتند، بهم گفتند که کارای اولیه انجام شده، برای انگشت نگاری ویزای کانادا، به ترکیه یا دبی باید برم. خب مسلم بود که من ترکیه رو انتخاب میکنم؛ چرا که ویزا نمیخواد و همین که خودم کلا خیلی حال میکنم باهاش.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

برای انگشت نگاری به ترکیه رفتم. توی ساختمان سفارت کانادا، یک اتاقی بود که مثل بانک های خودمون، باید شماره میگرفتی و منتظر میموندی تا شماره ات رو اعلام کنند. بعد از اینکه نوبت من شد، انگشت نگاری ام رو سیستمی انجام دادم، مثل کارت های ملی هوشمند الان که میرید واسه اثر انگشت. عکس برداری اش هم دقیقا مثل کارت های ملی مون هستش، هنوز رو صندلی نشسته عکس گرفت!

خلاصه بیومتریک ویزای توریستی کانادا ام رو انجام دادم، و حدودا سه ماهی طول کشید تا جواب درخواست ام بیاد.
جواب ویزای توریستی کانادا ام که اومد، در نهایت بهت و تعجب دیدم که ریجکت شدم. تو نامه ریجکتی ام زده بودن که اعتماد نداریم شما به کشور خودتون برمیگردید یا نه! خب سن و سال کمی داشتم، انتظار میرفت که اتفاق این شکلی واسم بیافته.

یک ماه به من مهلت داده بودم تا در مورد تصمیمی که گرفته بودن، اطلاعات تکمیلی بهشون ارائه کنم. با مشاوره ای که با ویزالند داشتم، بهم گفتن که مدارک شغلی ام رو بیشتر کنم، سابقه بیمه تامین اجتماعی ام و اطلاعاتی در مورد خانواده ام هم بهشون بدم.

ده روزی طول کشید تا این مدارک رو تکمیل کردم. مدارک رو تحویل ویزالند دادم و اون ها هم زحمت ارسال اش به سفارت کانادا رو برام کشیدند. حدودا دو ماهی هم این پروسه طول کشید. بعد از دو ماه، از طرف ویزالند زنگ زدند بهم و گفتند که پاسپورتت رو بیار برات پیکاپ کنیم. انقدر خوشحال شدم که یه خانواده رو شام دادم! پاسپورتم رو دادم بهشون، تقریبا یک هفته ای زمان برد تا ویزام رو الصاق کنند و پاسپورتمو برگردونن.
تجربه خوبی بود که با گروه ویزالند داشتم. پیشنهاد میکنم شما هم امتحانش کنید.

مقالات بیشتر درباره کانادا بخوانید :


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

یک دیدگاه

  1. مجله مهاجرت

    سلام.وقت بخیر .
    در مورد ویزالند کانادا میشه راهنمایی بفرمایید؟

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *