تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
تور مجازی, روسیه

تور مجازی مسکو روسیه + تاریخچه مسکو و محبوبترین جاذبه های آن 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

در این مقاله از مجله گردشگری تاپ تراول تصمیم گرفتیم تا شما را با تور مجازی مسکو روسیه و مختصری درباره تاریخچه این شهر آشنا کنیم. در ادامه با ما همراه باشید

پیشنهاد ما برای دیدن یک چشم انداز بسیار بی‌ بدیل شهر مسکو روسیه است. کلیسای جامع سنت باسیل از جاذبه‌ های شهر مسکو به شمار می‌آید. شهر مسکو به عنوان یکی از معروف‌ ترین شهر‌های جهان شناخته می‌شود که در سال حدود ۵ میلیون گردشگر از آن دیدن می‌کنند. توجه داشته باشید که پاریس سالانه ۲۹ میلیون گردشگر را به خود می‌بیند. شهر برلین حدود ۱۰ میلیون گردشگر در سال دارد. شهر مسکو به دلیل اینکه در گرفتن ویزا مشکلات متعددی را دارد، باعث می‌شود تا در مقایسه با سایر شهر‌ها از گردشگر و توریست کمتری برخوردار باشد. گردشگران و مسافرانی که با پایتخت روسیه سفر می‌کنند تجربه‌ای کاملاً متفاوت را خواهند داشت. مسکو به عنوان یکی از بزرگترین شهر‌های اروپا به شمار می‌آید که دارای بنا‌های تاریخی و فضا‌ها و مکان‌های فراموش نشدنی بسیار زیادی است بنا‌هایی که بیانگر تاریخ روسیه هستند.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

مجسمه پتر کبیر

بر اساس افسانه‌های مسکو بر روی زمین ۷ تپه قرار دارد. بر اساس این افسانه، کرملین سکونتگاهی است که پایتخت مدرن روسیه در اطراف آن تشکیل شده و بر روی یکی از تپه‌ها تپه‌ای تحت عنوان بورووتسکی وجود دارد. از سال ۱۱۴۷ شهر مسکو حوادث بسیار زیادی را تجربه کرده و بار‌ها مورد تخریب و همچنین بازسازی قرار گرفته است. از مهمترین جاذبه‌های شهر مسکو می‌توان به کرملین اشاره کرد. این جاذبه ابتدا از چوب ساخته شده بود اما سرانجام در قرن چهاردهم پس از بازسازی از یک سنگ سفیدی محلی استفاده شد. از همان دوران به بعد از این شهر مسکو با سنگ سفید یاد می‌شود.

تور مجازی مسکو روسیه

برج vodovzvodnaya

سکونتگاه هفت تپه در اوایل قرن شانزدهم پایتخت دولت متحده روسیه گشت از آن زمان به بعد رشد اقتصادی و فرهنگی آن نیز افزایش پیدا کرد. با توجه به اینکه بسیاری از برج‌ها و معابد در شهر مسکو از سنگ ساخته می‌شدند، به دلیل آتش سوزی بسیاری از خانه‌های قدیمی ویران شد. در واقع در سال ۱۸۱۲ مسکو مجبور شد تا دوباره اقدام به بازسازی خانه‌های قدیمی کند. پس از بازسازی‌های انجام شده ساختمان‌های سوخته با ساختمان‌های قدیمی به سبک کلاسیک جایگزین شدند.

کولومنسکوعه

تأثیر معماری دوران شوروی نیز تأثیر زیادی بر شهر مسکو داشت. برج شوخوف به عنوان اولین مناظر منحصر به فرد شهر مسکو معرفی گردد. این برج از پوسته مشبک فولادی به صورت کاملاً نوآورانه‌ای طراحی و اجرا شد و در نهایت در سال ۱۹۲۰ بنا شد. در حال حاضر نیز به عنوان یکی از ۵۰ مرکز نمایشگاهی بزرگ در جهان شناخته می‌شود. البته جاذبه‌های مهم و معروف دیگری نیز در مسکو وجود که از معروف‌ترین ساختمان‌ها و آسمان خراش‌های این شهر می‌توان به استالینسیتی اشاره کرد.

در اواخر دهه ۱۹۴۰ تا اوایل دهه ۱۹۵۰ ۷ ساختمان بلند در مسکو ساخته شد. سرانجام معماران توانستند راه حل‌های معماری اصیلی را بیابند که بعد‌ها با نام سبک امپراتوری استالین یا کلاسیک گرایی تاریخی معرفی شد. در حال حاضر در هر عکسی که از شهر مسکو ببینید می‌توانید این ساختمان‌های مرتفع را مشاهده کنید که به سبک آرت دکوی شوروی پس از جنگ مهم‌ترین نشانه‌های این شهر هستند.

تور مجازی مسکو روسیه

آسمان خراش‌های استالینیستی

7 ساختمان مرتفع و بلند در شهر مسکو قرار دارد که از این هفت ساختمان ۳ ساختمان در نزدیکی حلقه معروف به باغ قرار گرفته است این خیابان شعاعی در حدود ۱۵. ۶ کیلومتر و عرض ۷۰ متر دارد. در حال حاضر این سه ساختمان و آسمان خراش بر فراز تپه‌های باستانی که در قرن شانزدهم به عنوان دفاع از شهر مسکو بنا شده بود ساخته شده‌اند.

تور مجازی مسکو روسیه

تئاتر بولشوی

حدود ۱۳۰ رودخانه در شهر بوسکو وجود داشت به همین دلیل در شهر مسکو می‌توانید مناظر بسیار زیبایی از آب را مشاهده کنید. رودخانه معروف بلشوی و رودخانه مسکووا و بسیاری دیگر از رودخانه‌های معروف در این شهر از آثار بی‌نظیر این شهر به شمار می‌آیند. در شهر مسکو پل‌ها نیز مانند ساختمان‌ها از آثار منحصر به فرد آن محسوب می‌شوند. به عنوان مثال پل کریمه در سال ۱۹۳۸ ساخته شد. این پل دارای ۱۶۸ متر طول است. همچنین پل بردودینسکی در زمان‌ها و در تاریخ شهر مسکو به منظور بزرگداشت نبرد بردونیو ساخته شد.

در شهر مسکو پل‌های بی‌نظیر مانند zhivopinsy نیز وجود دارد که مشابهی در جهان از آن نمی‌توانید ببینید؛ چراکه این پل از یک ساختار قوسی بزرگ تشکیل می‌شود.

تور مجازی مسکو روسیه

دانشگاه دولتی مسکو

در اوایل دهه ۱۹۹۰ پارک پیروزی در تپه پوکلونایا به منظور بزرگداشت جنگ بزرگ میهنی که در سال ۱۹۴۱ تا ۱۹۴۵ اتفاق افتاد افتتاح گشت. این پارک دارای چندین کلیسا با فرقه‌های مختلف و همچنین موزه و بنا‌های تاریخی متعددی بود. در این پارک ۱۴۱۸ فواره وجود دارد که به تعداد روز‌های ادامه جنگ اشاره دارد و در طول شب به رنگ زرشکی تیره مشخص است.

تور مجازی مسکو روسیه

استل در تپه پوکلونایا

در صورتی که به دنبال مطالعه مناطق دیدنی و تاریخی شهر مسکو هستید، نیازمند صرف زمان کافی خواهید بود. شهر مسکو یک کلانشهر بزرگ به شمار می‌آید که مساحتی در حدود ۲۵۰۰ کیلومتر مربع دارد. در این شهر شاهد رودخانه‌ها و پارک‌های مختلفی خواهید بود. همچنین خیابان‌های باریک و بزرگراه‌های بزرگ و خانه‌هایی به سبک کلاسیک و آسمان خراش‌های مرتفع از خصوصیات شهر مسکو به شمار می‌آید. در سال ۱۹۵۰ یک مجتمع المپیک در شهر مسکو افتتاح شد در دهه ۱۹۶۰ نیز برج تلویزیون استانکنیو در مسکو ساخته گشت و در دهه ۱۹۹۰ بزرگترین مرکز تجاری در این شهر بنا شد.

مجموعه المپیک لوژنیکی

برای توصیف تمامی قدمت شهر مسکو نمی‌توان از جملات استفاده کرد. شهری که تاریخ آن پیوندی ناگسستنی با تاریخ کشور‌های مختلف دارد. بنا‌های تاریخی که در شهر مسکو وجود دارند حوزه‌های فرهنگی و معماری شهر روسیه را به نمایش می‌گذارند.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

یک دیدگاه

  1. لویزانی

    میخوام برم مسکو را ببینم خیلی جالب به نظر میرسه میخوام از همه جایش دیدن کنم

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *