تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
مالزی

شهر نورهای دیجیتالی مالزی (I-City) 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

شهر نورهای دیجیتالی مالزی (I-City)

در این مقاله از قسمت معرفی جاهای دیدنی مالزی قصد داریم یکی از جاهای دیدنی بسیار زیبای مالزی یعنی شهر نورهای دیجیتالی (I-City) را به شما معرفی کنیم و آن را مورد بررسی قرار دهیم. در ادامه با تاپ تراول همراه باشید…

شهر نورهای دیجیتالی یا شهر نورانی آی سیتی با 72  هکتار ، پارک خیره کننده نورانی در شاه عالم – مالزی است که بخاطر نمایش شبانه رنگارنگ آن با LED های روشن و همچنین سواری هیجان انگیز آن معروف است. شهر نورانی آی سیتی (i-City) به عنوان شهر نور دیجیتال نیز شناخته گردیده است.

مقالات بیشتر بخوانید:


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

این شهر دیجیتال خیابان های خرید لوازم مد روز و یک پارک دارد که برای افرادی که در پی محلی برای استراحت می گردند، مناسب است.

شهر نورهای دیجیتالی مالزی (I-City)

در زیرساخت این شهر از با فناوری پیشرفته استفاده گردیده است و چراغ های دیجیتالی بی نظیری را به نمایش می گذارد. این جاذبه ها در سیتی پارک یا سیتی واک واقع شده اند.

شما می توانید در پارک اوقات خوشی را بگذرانید، مجسمه های فوق العاده را تماشا نمایید و یک دنیای کاملا جدید مملو از چراغ های خیره کننده را تجربه نمایید. این مکان برای تمام اعضای خانواده مناسب است.

یک دوربین همراه خود داشته باشید تا از نمایش های شگفت انگیز و باشکوه چراغ ها عکس بگیرید. واقعا جادویی است!

شهر نورهای دیجیتالی مالزی (I-City)
شهر نورهای دیجیتالی مالزی (I-City)

دسترسی

از PJ/KL، وارد بزرگراه فدرال شوید و به سوی شاه عالم بروید. از عوارضی باتو تیگا خارج شوید و در پی نخستین پمپ بنزین BP بگردید. سپس در محل تابلوی UiTm/i- City به سوی چپ بپیچید. مستقیم پیش بروید تا به چراغ راهنما برسید، سپس به راست بپیچید. در سمت چپ جاده رانندگی نمایید تا پیش از رسیدن به چراغ راهنما، پمپ بنزین شل و رستوران KFC را مشاهده نمایید. UiTM در سمت راست شما خواهد بود. پیش از چراغ راهنما به سوی چپ بپیچید، سپس مستقیم پیش بروید تا به یک سه راهی برسید، از آنجا به چپ بپیچید. به محض دیدن یک توپ زرد رنگ، به سوی چپ بپیچید، در صورتی که یکبار دیگر به سوی چپ بپیچید به آی-سیتی می رسید.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *