تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
جهانگردی

لوکس ترین شهرهای جهان را بشناسید 

اجاره ماشین در دبی
تور تابستان 1403 تور لحظه آخری

تمام حاکمان شهرهای دنیا به دنبال ساخت شهری پیشرفته، با امکانات بالا و ایجاد محیط‌ های گردشگری هستند تا بتوانند جزو شهرهای ثروتمند و لوکس قرار گیرند. در جهان تعدادی شهر وجود دارد که می‌توانند در لیست لوکس ترین شهرهای جهان قرار گیرند که در ادامه آنها را معرفی خواهیم کرد. معیار انتخاب این شهرها زیبایی‌های شهری، امکانات شهر، معماری ساختمان‌ها، هزینه‌های مردم، مصرف کالاهای تجملاتی و… است. در شهرهای لوکس دنیا اقشار ثروتمند به واسطه‌ی رشد اقتصادی بالا هزینه زندگی بالایی را هم متقبل می‌شوند و شما هم در صورتی که قصد سفر به این شهرهای لوکس را دارید حتما اطلاعات کامل را از نظر هزینه بدست آورید و راه‌های کم کردن هزینه را با بررسی بیشتر بدست آورید. شهرهای ثروتمند و لوکس دنیا به شرح زیر هستند:

لوکس ترین شهرهای جهان

شهر دبی؛ کشور امارات

دبی اولین شهر لوکس خاورمیانه است که طی 50 سال اخیر تغییرات زیادی را متحمل شده است تا به این رده از پیشرفت برسد. بیشترین درآمد این شهر از جذب توریست و فروش نفت است. 70 درصد جمعیت این شهر را مهاجران تشکیل می‌دهدند و تفریحات و امکاناتی که در این شهر وجود دارد در هیچ‌جای خاورمیانه قابل مشاهده نیست به همین دلیل این شهر بسیار مورد استقبال اعراب قرار گرفته است.

از مهمترین ویژگی‌های منحصر به فرد دبی می‌توان به ساخت مجمع الجزایر پالم به دست انسان، برج خلیفه بلندترین برج در دنیا، بزرگترین مرکز خرید دنیا و بزرگترین فروشگاه زنجیره‌ای جهان اشاره کرد. از بهترین تفریحات دبی نیز می‌توان به اجاره خودرو و سرو غذا در ارتفاع را نام برد. (با کاربردهای اجاره خودرو آشنا شوید)

لوکس ترین شهرهای جهانشهر نیویورک؛ آمریکا

در شهر نیویورک آمریکا شما شاهد انواع ملیت و اقشار خواهید بود و معروف به محل اقامت ثروتمندترین افراد جهان است. از طریق توسعه املاک و مستغلات، ایجاد کسب و کارهای نوین مردم این شهر ثروتمند شده‌اند. به طوری که از هر 21 نفر از مردم شهر نیویورک یک نفر میلیاردر است. از مهمترین ویژگی‌ منحصر به فرد این شهر دارا بودن 25 درصد از شمش طلای جهان در مخازن وال استریت است.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

کیش، ایران 

جزیره‌ی کیش مروارید خلیج فارس است حالا چرا به کیش مروارید خلیج فارس میگویند؟ تاریخچه‌ی کیش نشان می‌دهد که بیشترین مروارید ایران از این جزیره صید می‌شده است. این جزیره از جزایر آزاد ایران به حساب می‌آید و تمامی تفریحاتی که در آن وجود دارد در هیچ جای کشور عزیزمان نخواهید دید. این تفریحات شامل تفریحات دریایی، غیر دریایی و تاریخی می‌شوند.

بهترین تفریحات نیز تفریحات آبی و اجاره ماشین است؛ اگر قصد سفر به این جزیره‌ی زیبا را دارید پیشنهاد می‌کنیم از خدمات اجاره خودرو لوکس ترین شهرهای جهان استفاده کنید و سفری هیجان انگیز را برای خود بسازید. برای رفتن به این جزیره بهترین زمان در فصل پاییز و زمستان است زیرا این جزیره دارای آب و هوای گرم و خشک است. جزیره‌ی کیش اروپایی‌ترین بخش ایران و عاری از هر گونه آلودگی صوتی است.

لوکس ترین شهرهای جهانموناکو، فرانسه

موناکو، شهری در فرانسه است که  پادشاه‌های زیادی بر آن حکومت کردند. جمعیت این شهر 38 هزار نفر است که تنها 9 هزار خانواده، از بومیان این شهر هستند. سبک مردم موناکو بر پایه‌ی ولخرجی و زندگی لوکس است. در این شهر نیاز به پرداخت مالیات نیست به همین دلیل تعداد زیادی از ثروتمندان جهان در آنجا سکونت دارند. از زیبایی موناکو می‌توان به وجود دریای زیبا، معماری فوق‌ العاده‌ ی ساختمان‌ها و آب و هوای دلنشین گرمسیری اشاره کرد.

مزایای اجاره خودرو در لوکس ترین شهرهای جهان 

از مزیت‌های  اجاره خودرو در لوکس ترین شهرهای جهان  می‌توان به مواردی که در ادامه نام می‌بریم، اشاره کرد.

1 – بدون خرید ماشین تجربه‌ی رانندگی با خودرو لوکس را خواهید داشت.

2- تجربه‌ی رانندگی در خیابان‌های شهرهای لوکس را خواهید داشت.

3- با ماشین لوکس می‌توانید سفر کنید.

4- نیاز به پرداخت هزینه‌ای بابت استهلاک ماشین ندارید.

6- نیاز به پرداخت هزینه‌ای بابت بیمه‌ی خودرو ندارید.

جمع بندی 

در اینجا سعی کردیم لوکس ترین شهرهای جهان را با دلیل معرفی کنیم. با وجود هزینه‌های بالایی که با حضور در این شهرها خواهید داشت پیشنهاد می‌کنیم ماشینی را کرایه کنید و از رانندگی در خیابان‌های آنجا لذت ببرید. یکی از راه‌های کم کردن هزینه‌ی سفر اجاره خودرو است که بهتر است از شرکت‌های معتبر و سرشناس این خدمات را دریافت کنید.

سعادت رنت شرکتی بین المللی است که در ایران، امارات و ترکیه دفتر نمایندگی دارد. برای حضور در این کشورها می‌توانید از طریق وب‌سایت این شرکت اقدام به رزرو نمایید. اجاره خودرو به دو صورت به مشتریان ارائه می‌شود: اجاره خودرو با راننده و اجاره خودرو بدون راننده. خودروهای این مجموعه از لوکس‌ترین و لاکچری‌ترین‌های برند‌های دنیا است که با کمترین سود به شما کرایه داده می‌شود، به همین دلیل بیشترین رضایتمندی مشتری را دارد.

برای اجاره خودرو باید ابتدا مشخص کنید که خودرو را با راننده یا بدون راننده می‌خواهید. پس از مشخص شدن آن وقت، زمان رزرو آنلاین خودرو برای زمان و روز مد نظرتان است. با وجود تحریم‌هایی که در ایران وجود دارد این سرویس بهترین و جذاب‌ترین تفریح برای شما خواهد بود.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *