تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
تور مجازی, جهانگردی

تور مجازی هونولولو، هاوایی بصورت ۳۶۰ درجه 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

اوآهو جزیره ای پرجمعیت در مجمع الجزایر هاوایی است که جزء سومین جزایر بزرگ هاوایی محسوب می‌شود. به همین دلیل پایتخت ایالت هاوایی، شهر هونولولو قرار دارد. کلمه هونولولو برگرفته از زبان هاویی بوده که به معنای بندر پناهگاه یا بندر آرام ترجمه می‌شود. شهر هونولولو از آب و هوایی گرمسیری و مطلوب، طبیعت غنی، سواحل و امواج مختلفی تشکیل شده که به همین دلیل به یک مکان محبوب برای گردشگران سراسر جهان شده است. در این مقاله از مجله تاپ تراول تصمیم گرفتیم تا تور مجازی هونولولو، هاوایی بصورت 360 درجه برای شما علاقمندان به سفر قرار دهیم با ما در ادامه همراه باشید.

سواحل هاوایی

معروف‌ترین ساحل هوایی مربوط به ساحل Waikiki می‌شود. در دهه 1800 خانواده سلطنتی هاوایی ترجیح می‌دادند برای استراحت و موج سواری به این منطقه سفر کنند. اولین هتل‌های مرتفع و مجهز در Waikiki در سال 1955 ساخته شدند که با مناظره سبزه تپه‌ای، این ساحل ترکیب زیبا و رویایی را به وجود آورد. به طورکلی در شهر هونولولو حدود 130 ساحل وجود دارد که همه‌ی آنها به دلیل داشتن آب فیروزه‌ای رنگ و شفاف و همچنین شن‌های طلایی تمیز، بسیار معروف هستند؛ به همین دلیل افراد زیادی این منطقه را برای تفریحات خود انتخاب می‌کنند. در این شهر شما می‌توانید از بناهای تاریخی با معماری منحصربه‌فرد و مکان‌های طبیعی بسیار جالب مانند سر الماس، بازدید کنید. سر الماس یک مخروطی آتشفشانی 500 هزار ساله است که از فوران آتشفشان کولانو تشکیل شده است.

تور مجازی هونولولو، هاوایی بصورت 360 درجه

هونولولو، سر الماس

کوه آتشفشان سر الماس توسط ملوانانی که در قرن نوزدهم بلورهای کلیست را در دامنه‌های آن کشف کردند و آنها را با الماس اشتباه گرفتند، نام گذاری شد. مردم بومی این محله کوه آتشفشان را را لیاحی یا تون معرفی می‌کنند؛ زیرا شکل این کوه شبیه به یک منحنی باله پشتی است.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

تور مجازی هونولولو، هاوایی بصورت 360 درجه


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *