تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
کیش

پلاژ بانوان کیش کجاست ؟ { اطلاعات مورد نیاز + ساعت کاری } 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

کیش جزیره‌ای در جنوب ایران، همواره میزبان گردشگران زیادی است. در این جزیره برای افراد با سنین مختلف امکانات بسیاری در نظر گرفته شده‌اند؛ یکی از این امکانات پلاژ بانوان نام دارد. پلاژ بانوان کیش یکی از بهترین و جالب‌ترین مکان‌های تفریحی و گردشگری در جزیره کیش بوده که تنها مخصوص و مناسب بانوان است. بانوان می‌توانند در این پلاژ از تمامی امکانات تفریحی ساحلی استفاده نمایند. در این پلاژ اقداماتی در جهت حفظ حریم خصوصی بانوان انجام گرفت. بنابراین بانوان قادر خواهند بود که به‌صورت آزادانه و با لباس‌ هایی که علاقه دارند در این پلاژ رفت‌ و آمد کرده و از تفریحات موجود در آن نهایت لذت را ببرند.

پلاژ بانوان کیشمعرفی

یکی از زیباترین و جالب‌ترین جاذبه‌های تفریحی که در جزیره کیش به چشم می‌خورد، پلاژ بانوان کیش نام دارد و همان‌طور که از نام این جاذبه تفریحی و طبیعی برمی‌آید، تنها مخصوص بانوان است. در واقع این پلاژ با این هدف ساخته شده که بانوان بتوانند در فضایی آرام و بدون دردسر از ساحل و خدمات و تفریحات اطراف آن استفاده نمایند.

پلاژ بانوان کیش در شمال شرقی جزیره بنا گردیده و مساحت آن حدودا به ۲۰ هزار مترمربع می‌رسد. درون این جاذبه دیدنی امکانات و تفریحات بسیار خارق‌العاده، جذاب و مثال‌زدنی وجود دارند؛ بنابراین پیشنهاد می‌شود که اگر علاقه‌مند هستید تا در فضایی با آرامش و بدون استفاده از لباس‌های روزمره در سواحل عمومی تنی به آب زده و قدم بزنید، در سفر خود به کیش رفتن به این پلاژ را از دست ندهید.

شاید با شنیدن نام این پلاژ و ویژگی‌های آن سوالات و ابهاماتی در خصوص رعایت شدن حریم شخصی بانوان برای شما به وجود آیند؛ اما جای هیچ نگرانی‌ نبوده؛ چراکه طراحی این مجموعه از نظر معماری و چیدمان بسیار عالی‌ است و سازه‌های فلزی به نحوی مطمئن برای ساخت سایبان‌ها چیده شده‌اند. در نتیجه حریم خصوصی بانوانی که بدون حجاب از این پلاژ زیبا استفاده می‌کنند، به‌طور کامل حفظ خواهد شد. در واقع پلاژ بانوان این امکان را برای بانوانی که در کیش زندگی می‌کنند یا مسافران فراهم می‌سازد تا بتوانند آزادانه و با خیال راحت در محوطه پلاژ رفت‌وآمد کرده، از تفریحات آن بهره‌مند شده و به شنا در دریا بپردازند.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

بخش های مختلف

پلاژ بانوان کیش بسته به نیاز بانوانی که قصد دارند از خدمات و تفریحات ساحل استفاده کنند، دارای امکانات و بخش‌های مختلفی است. از جمله این بخش‌ها می‌توان به زمین بدمینتون، زمین والیبال ساحلی، بوفه خرید خوراکی، دو رستوران، سالن آرایش، سالن ماساژ و اسپا، سالن نقش حنا، فروشگاه خرید لوازم شنا و حمام آفتاب و حوضچه آب گرم اشاره کرد. بنابراین در صورتی که در سفر خود به جزیره کیش به این پلاژ سری بزنید قادر خواهید بود از هر کدام از بخش‌های این پلاژ که به آن‌ها علاقه‌مند هستید، استفاده کرده و نهایت لذت را ببرید.

پلاژ بانوان کیش

امکانات و تفریحات

شاید در ابتدا تصور کنید که امکانات پلاژ بانوان کیش تنها به شنا کردن داخل آب و دراز کشیدن در کنار دریا و لذت بردن از محیط خلاصه می‌شوند؛ اما جالب است بدانید که به‌طور کلی هدف از ساخت و ایجاد پلاژ بانوان کیش این بوده که بانوان بتوانند به‌صورت آزادانه از تفریحات متنوعی که در سواحل مختلف وجود دارند، بهره ببرند. به‌طور کلی تفریحاتی که در پلاژ بانوان کیش وجود دارند بسیار بیشتر از حد تصور افراد هستند و شما می‌توانید در سفر خود به این جزیره به این پلاژ مراجعه کرده و از تفریحات آن نهایت لذت را ببرید.

حمام آفتاب

برای مثال یکی از بهترین امکاناتی که در پلاژ بانوان کیش به چشم می‌خورد، تخت‌های زیادی هستند که در طول ساحل به منظور گرفتن حمام آفتاب تعبیه شده‌اند. بنابراین شما می‌توانید روی این تخت‌ها دراز بکشید و آفتاب بگیرید. البته اگر از آفتاب گرفتن لذت نمی‌برید، می‌توانید از سایه‌بان‌هایی که در این پلاژ قرار داده شده‌اند، استفاده کرده و در خنکی سایه‌‌بان‌ها از مشاهده منظره دریا سر ذوق بیایید.

زمین بازی برای کودکان

خوشبختانه در پلاژ بانوان کیش برای مادرانی که همراه با کودک خردسال خود به این پلاژ آمده‌اند، امکاناتی نیز فراهم شده است. از جمله این امکانات می‌توان به زمین و وسایل بازی که در محوطه امن تعبیه شده‌اند، اشاره کرد. بنابراین کودکان می‌توانند در این زمین بازی با استفاده از وسایل خود را سرگرم کنند تا مادران در نهایت آرامش از تفریحات پلاژ نهایت لذت را ببرند.

غواصی کردن

اگر شما از دسته افرادی هستید که علاقه بسیار زیادی به غواصی در دریا دارید، بهتر است بدانید که امکان غواصی در دریای پلاژ بانوان نیز وجود دارد. همچنین شما می‌توانید در این پلاژ تحت نظر غریق نجات‌های حرفه‌ای با خیال آسوده و به‌طور امن به شنا کردن در دریا بپردازید‌. به علاوه در پلاژ بانوان کیش تیوب‌ها و تخته‌های موج سواری وجود دارند که شما می‌توانید در کنار سایر وسایل تفریحی، آن‌ها را نیز اجاره کرده و روزی پرهیجان را برای خود به ارمغان بیاورید.

امکان دوش گرفتن

احتمالا پس از شنا کردن در آب شور دریا، نیاز فوری به حمام کردن خواهید داشت. لازم است بدانید یکی دیگر از امکانات‌های موجود رفاهی در پلاژ بانوان کیش دوش‌های صحرایی یا اتاقک‌های دوش‌هایی هستند که شما می‌توانید از آن‌ها برای شست‌وشوی بدن خود با آب شیرین استفاده کنید. همچنین این حمام‌ها مجهز به سشوار بوده و می‌توانید پس از حمام موهای خود را خشک کنید.

باشگاه بدنسازی

همان‌طور که پیش از این نیز ذکر کردیم در پلاژ بانوان کیش زمین‌های والیبال ساحلی و بدمینتون وجود دارند که افراد علاقه‌مند می‌توانند ساعاتی را به بازی در این زمین‌ها بپردازند. پس از بازی کردن در این زمین‌ها می‌توانید برای آرام‌سازی عضلات خود از خدمات اسپا و ماساژ پلاژ بانوان کیش نهایت لذت را ببرید. به علاوه یکی دیگر از امکانات منحصربه‌فرد و ویژه‌ای که در پلاژ بانوان کیش در نظر گرفته شده، باشگاه بدنسازی است که در صورت علاقه‌مندی به ورزش، می‌توانید از این باشگاه استفاده کنید.

قوانین و مقررات

از آنجایی که این پلاژ از محیطی اختصاصی و با حفظ حریم خصوصی برای بانوان برخوردار است، قوانین و مقرراتی در خصوص استفاده از موبایل در این پلاژ وجود دارند. بدین صورت که استفاده از موبایل در این پلاژ به‌طور کلی ممنوع بوده بنابراین در هنگام ورود به این پلاژ لازم است گوشی یا دوربین خود را به بخش امانات تحویل دهید. سخت‌گیری برای دریافت موبایل بانوان بسیار زیاد است، بنابراین حتما موبایلی را به همراه خود داشته باشید تا کمد اختصاصی به شما تحویل داده شود. نکته دیگر در خصوص ممنوعیت ورود طلا و جواهرات به پلاژ بانوان کیش است؛ زیرا در صورتی که این وسایل گم شوند پلاژ هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال آن‌ها نخواهد داشت. همچنین ورود پسر بچه‌های بالاتر از سه سال به پلاژ بانوان کیش به‌طور کلی ممنوع است.

بهترین فصل

اگر قصد دارید به جزیره کیش سفر کنید و از امکانات و تفریحات پلاژ بانوان کیش بهره ببرید، مناسب‌ترین زمان برای انجام این کار، فصل بهار خواهد بود. زیرا در این فصل آب‌وهوای این جزیره بسیار خوب و مطلوب است. سفر در فصل بهار به جزیره کیش مزایای بسیار زیادی نیز به همراه دارد. به‌طور معمول در این فصل جشنواره‌های مختلف و برنامه‌های شاد و سرگرم‌کننده‌ای در این جزیره برگزار می‌شوند و همچنین نسبت به سایر فصل‌ها بسیار شلوغ‌تر و پر رفت‌وآمدتر خواهد بود.

وسایل مورد نیاز برای آفتاب گرفتن

همان‌طور که می‌دانید آفتاب گرفتن در سواحل دارای اصول خاصی بوده و لازم است علاوه‌بر به همراه داشتن وسایل مورد نیاز، جهت جلوگیری از هرگونه آسیب به بدن خود پس از آفتاب گرفتن، اصول خاصی را رعایت نمایید. از جمله لوازم مهم مورد نیاز در هنگام آفتاب گرفتن می‌توان به وسایل شخصی همچون حوله، لباس شنا، دمپایی، مواد شوینده و تمیزکننده و… اشاره کرد.

پیشنهاد می‌شود که جهت جلوگیری از تاثیرات سوء اشعه‌های آفتاب بر پوست خود و همچنین عدم گرمازدگی، از کرم‌های ضدآفتاب، محصولات مراقبت از پوست و کلاه آفتاب‌گیر استفاده کنید. شما قادر خواهید بود که وسایل مورد نیاز برای آفتاب گرفتن را از فروشگاه موجود در پلاژ بانوان کیش تهیه نمایید؛ اما هزینه اقلام در این فروشگاه کمی گران‌تر از سایر مکان‌ها بوده و همچنین در روزهای شلوغ لازم است ایستادن در صف‌های طولانی برای خرید وسایل مورد نیاز خود را تحمل نمایید. بنابراین بهتر است که لوازم مورد نیاز خود را به همراه داشته باشید.

پلاژ بانوان کیش

هزینه ورودی و ساعات ورود

ساعت کار پلاژ بانوان کیش از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ عصر بوده و هر فرد می‌بایست برای ورود به این پلاژ هزینه‌ای را بپردازد. البته لازم است بدانید که هزینه امکانات موجود در این پلاژ به‌طور جداگانه دریافت خواهند شد.

سخن پایانی

یکی از بهترین و جالب‌ ترین مکان‌ هایی که در جزیره کیش برای بانوان در نظر گرفته شده، پلاژ بانوان کیش نام دارد که دارای امکانات رفاهی و تفریحی ساحلی بسیار زیادی برای بانوان است. در این پلاژ امکاناتی همچون زمین‌ والیبال ساحلی، زمین بدمینتون، سالن ماساژ و اسپا، سالن بدنسازی و… برای بانوان تعبیه شده‌اند. نکته جالب توجه در خصوص این پلاژ این است که حریم خصوصی بانوان در پلاژ بانوان کیش به‌طور کامل رعایت شده و افراد می‌توانند با اطمینان خاطر از تفریحات این پلاژ لذت ببرند. همچنین به همراه داشتن موبایل ممنوع بوده و بهتر است که جواهرات خود را در کمدی که در اختیار شما قرار می‌گیرد، بگذارید؛ زیرا پلاژ در قبال گم شدن آن‌ها هیچ‌گونه مسئولیتی نخواهد داشت.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *