تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
ویزا

با این چند نکته بی نظیر، ویزای شینگنت رو در کوتاه ترین زمان دریافت کن! 

اجاره ماشین در دبی
تور تابستان 1403 تور لحظه آخری

برای سفر به کشورهای اروپایی عضو منطقه شنگن، نیاز به ویزای این منطقه دارید؛ اما آنچه باید بدانید این است که به‌سادگی نمی‌توانید این مجوز را به دست آورید و باید مسیر پیچیده‌ای را طی کنید تا بتوانید به‌این‌ترتیب موفق به دریافت ویزای شینگن در کوتاه ترین زمان شوید. ما در این مقاله برای شما به‌اختصار توضیح داده‌ایم که کدام شیوه‌ها می‌تواند برای شما مفید باشد. پس با ما تا انتهای این مقاله همراه شوید.

چند نکته برای دریافت ویزای شنگن   
چند نکته برای دریافت ویزا

چند نکته برای دریافت ویزای شنگن   

براثر تغییراتی که برای دریافت ویزا به وجود آمده است اکنون می‌توانید حتی تا ۶ ماه قبل از سفر برنامه‌ریزی کنید و برای درخواست ویزا اقدام کنید. بااین‌حال بهترین گزینه این است که بین ۳ تا ۴ ماه قبل از سفر خود اقدام کنید. در نتیجه زمان کافی برای پردازش یا تکمیل مدارک خواهید داشت. البته توجه کنید که این زمان در تعطیلات و تابستان‌ها یعنی بین ژوئیه تا آگوست بیشتر به طول خواهد انجامید و برای دریافت ویزای شینگن سریع مناسب نیست.

برای دریافت ویزای شینگن در زمان کم به‌صورت عادی باید حدود ۱۵ روز منتظر بمانید تا ویزای شما آماده شود. بااین‌حال در برخی شرایط ممکن است این زمان تا ۳۰ روز تمدید شود و بیشتر نیاز به بررسی داشته باشد تا تمدید شود. حتی گاه در شرایط فوق‌العاده ۶۰ روز این زمان بیشتر طول خواهد کشید.

نکته دیگری که باید برای دریافت سریع ویزای شینگن در نظر بگیرید این است که در برخی موارد ممکن است ویزای شما نیاز به مدارک تکمیلی داشته باشد. در نتیجه باید اسناد خواسته شده را تهیه کنید که این ممکن است پروسه شما را بسیار طولانی‌تر کند. از طرف دیگر دقت کنید که درخواست چندگانه یا از چند طریق متفاوت در دریافت ویزا می‌تواند به این معنی باشد که مدارک بیشتر و بررسی طولانی‌تری انجام شود. پس بهترین کار این است که تنها از یک طریق اقدام کنید.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

ویزای خود را در کوتاه‌ترین زمان دریافت کنید

البته باید صادقانه بگوییم که هیچ روشی وجود ندارد تا زیر ۱۵ روز ویزا به دست شما برسد. بااین‌حال برای دریافت ویزای شینگن در کوتاه‌ترین زمان لازم است تا برخی اقدامات را انجام دهید. به‌این‌ترتیب و با چند نکته کوچک می‌توانید از تأخیر جلوگیری کرده و در کمترین زمان برای سفر به منطقه شنگن آماده شوید. این راه‌ها را با هم بررسی می‌کنیم:

از قبل همه مدارک را تکمیل کنید
از قبل همه مدارک را تکمیل کنید

اسناد خود را پیشاپیش تکمیل کنید

بهترین کار برای دریافت ویزاهایی مانند ویزای فرانسه این است که قبل از هر اقدامی بدانید چه مدارکی لازم است تا دراسرع‌وقت و حتی قبل از درخواست آن را تکمیل و ارسال کنید. به‌این‌ترتیب دیگر نیازی نیست تا زمان زیادی را منتظر بمانید. برای این کار باید یک فرم درخواست که تکمیل و امضا شده را همراه با دو قطعه عکسی که اخیراً گرفته‌اید ارسال کنید.

پاسپورتی که در کنار این مدارک قرار می‌دهید نباید کمتر از سه ماه به تاریخ انقضای آن مانده باشد و در ضمن اگر قبلاً نیز ویزای شنگن داشته‌اید آن را ضمیمه کنید. برنامه سفر شامل شماره‌پرواز، رزرو هتل و مدارک اقامت را نیز تکمیل کرده و همراه با مدارک بفرستید. بیمه مسافرتی و ۸۰ یورو هزینه بپردازید تا اسناد شما تکمیل شود.

برخی کشورهای منطقه شنگن راحت‌تر پذیرش را انجام می‌دهند
برخی کشورهای منطقه شنگن راحت‌تر پذیرش را انجام می‌دهند

کشورهایی که آسان‌تر هستند کدام‌اند؟

برخی از کشورهایی که عضو منطقه شنگن هستند نسبت به سایر کشورها با سهولت بیشتری به شما ویزا می‌دهند. می‌توانید امیدوار باشید که سریع‌تر و ساده‌تر ویزا دریافت کنید. تنها دقت کنید برای دریافت ویزاهایی مانند ویزای ایتالیا یا باید بیشتر وقت خود را در یکی از این کشورها بگذرانید، یا اولین مقصدتان این کشور باشد یا آخرین منطقه‌ای باشد که در طول سفر از آن بازدید می‌کنید. این کشورها عبارت‌اند از:

  • فرانسه یا آلمان: البته برای اقدام از طریق این کشورها باید اسناد پیچیده‌ای حاضر کنید؛ اما جالب این جا است که اخذ ویزای فرانسه یا آلمان می‌تواند گاهی تا کمتر از 72 ساعت زمان نیاز داشته باشد.
  • ایتالیا، هلند یا سوئیس:  کنسولگری این کشورها زمان پردازش سفرهای ماه‌عسل را زیر ۷ روز انجام می‌دهند. به همین دلیل به آن‌ها سفارت ماه‌عسل هم گفته می‌شود. دقت کنید اسناد شما برای اخذ ویزای ایتالیا همان اسناد و مدارک همیشگی خواهد بود؛ ولی پردازش کوتاه‌تر است.
  • یونان یا اتریش: ویزای یونان یا اتریش این کشورها اغلب مطابق با تاریخ خروج شما از کشور مبدأ است و باید بدانید که در مصاحبه شخصی کمی سخت‌گیر هستند، ولی پردازش بسیار سریع‌تری دارند.
برخی کشورها کمتر درخواست ویزا را رد می‌کنند
برخی کشورها کمتر درخواست ویزا را رد می‌کنند

از کشورهای کوچک ویزا بگیرید

برخی کشورهای حوزه شنگن چون کوچک هستند اغلب مسافران کمتری دارند و در نتیجه هم سرعت پردازش آن‌ها بسیار سریع‌تر است و هم اغلب هیچ‌گونه رد ویزا ندارند. این کشورها نهایتاً در طی دو هفته به شما ویزا می‌دهند و برای افرادی مناسب است که زمان زیادی تا پرواز ندارند. لوکزامبورگ، لیتوانی و اسلوونی می‌تواند به شما ویزایی سریع و حتمی بدهد. همچنین می­توانید جهت اخذ ویزای دبی و اطلاع از قیمت تفریحات در دبی با همکاران ما تماس بگیرید.

آخرین کاری که باید انجام دهید چیست؟

اگر اطلاعاتتان در این زمینه تکمیل شد، تنها یک کار باقی‌مانده است که باید انجام دهید. می‌توانید از متخصصان ویزا هوم بخواهید تا شما را در دریافت ویزای شینگن در کوتاه ترین زمان کمک و راهنمایی کنند. به‌این‌ترتیب کافی است فقط منتظر زمان مصاحبه بمانید و برای سفر هیجان‌انگیز آماده شوید.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *