تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
ویزا

از کجا ویزای شنگن بدون ریجکتی بگیریم؟ 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

سفر به دور اروپا همیشه برای ایرانیان و گردشگران جهان جذاب است. اما مسافرانی که از کشور ایران برای سفر به کشورهای اروپایی اقدام می کنند. نیازمند دریافت ویزای شنگن هستند. فرقی نمی کند که این ویزا از کدام کشور حوزه ی شنگن انجام شود. همین که ویزا شوید به راحتی می توانید به کشورهای اروپایی مانند فرانسه، ایتالیا، هلند، اسپانیا و… سفر کنید. . اما اخذ ویزای فرانسه یا ویزای اروپا به آسانی انجام نمی شود. بلکه نیازمند تخصص ویژه در این زمینه است. بنابراین ممکن است این سوال برای شما به وجود بیاید که آیا من هم می توانم ویزای اروپا بگیرم؟ آیا ویزا اولی ها هم شانس ویزا شدن دارند؟ من به دنبال تراول هیستوری هستم آیا به راحتی ویزا می شوم؟ پاسخ آن مثبت است. چون مجموعه ای برای انجام این امورات به صورت تخصصی وجود داشته که در ادامه آن را به شما معرفی می کنیم.

ویزای شنگن بدون ریجکتی

منظور از ویزای فرانسه بدون ریسک ریجکتی چیست؟

بسیاری از گردشگران به دنبال سفر به دور اروپا هستند. ویزای فرانسه یکی از ویزاهایی است که اکثر مسافران به دنبال آن هستند. البته کشورهای دیگری مانند اسپانیا و ایتالیا خواهان زیادی دارد. اما آژانس نارین سفر یکی از آژانس های معتبر در زمینه گردشگری، توریستی و… تخصصش در اخذ ویزای اروپا و حوزه ی شنگن است. سابقه ی طولانی پرسنل این مجموعه باعث شده بهترین روش برای اخذ ویزای اروپا را به شما پیشنهاد دهند.

این آژانس برای این خدمات صحبت از بدون ریسک ریجکتی می کند. آیا چنین ادعایی واقعی است؟ در پاسخ باید بگوییم که بله. ما می توانیم عنوان تضمینی را بر روی این ویزا بگذاریم. اگر بخواهیم صادقانه با شما صحبت کنیم. ویزاهای کسانی که به این آژانس رجوع کردند با موفقیت اخذ شده است. بررسی سایت این آژانس به همراه پیج آن ها گواه همه چیز است. چرا که تمام مراحل قبل از ورود به سفارت با بازرسی کامل مدارک و شرایط انجام می شود.

بازرسی تمام مدارک قبل از ورود به سفارت

قبل تبلیغ پر زرق و برق تور پاریس و ویزای آن باید واقع گرایانه عمل کرد. یعنی این آژانس در صورت شانس پایین برای اخذ ویزا بدون دریافت هزینه ای با بررسی و بازرسی اولیه این موضوع را با شما در میان خواهد گذاشت. بنابراین اولین مرحله اخذ استعلام از پاسپورت و مدارک شما است. اگر شرایط لازم را نداشته باشید این آژانس از همان ابتدا شرایط عدم ویزا را به شما اعلام می کند. بنابراین از همان ابتدا ریسک ریجکتی پایین می آید. در این صورت اگر قادر به استاندارد سازی مدارک و شرایط خود باشید نارین سفر برای شما اقدام خواهد کرد. مشاوران حرفه ای که در کوتاه ترین زمان به تمام سوالات شما پاسخ خواهند داد و تمام این مراحل قبل از تنظیم قرارداد و ورود به سفارت است.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

  بدین صورت شما می توانید بدون نگرانی از بابت ریجکتی مراحل اخذ ویزا را انجام دهید. در واقع شما قبل از ورود به سفارت بازرسی کامل شده و مدارک شما به کمک مشاوره رایگان آژانس مذکور کامل خواهد شد.

خدمات اخذ ویزا به صورت کاملا VIP

تمامی خدمات این آژانس اعم از اخذ ویزا، تورهای خارجی و داخلی و… به صورت VIP انجام می شود. در تعطیلات نوروزی و یا پیک تعطیلات، تورهای نوروزی اروپا یا آسیایی با قیمت مناسب و خدمات ویژه انجام می شود. اولین خدمات VIP این آژانس ورود به سفارت فرانسه در کوتاه ترین زمان ممکن است. در حال حاضر این آژانس انتهای هر هفته ورود به سفارت امکان پذیر است. البته به شرطی اینکه شما در لیست اولیه ی آن هفته قرار بگیرید.

ویزای شنگن بدون ریجکتیهرچند اگر مدارک مربوطه در زمان درست به دست ما نرسد ورود شما به هفته ی بعد تر موکول خواهد شد. به طور کلی این آژانس اسم شما را زمانی در لیست ورود قرار می دهد که قرارداد تنظیم کرده و پیش پرداخت انجام داده باشید. در نظر داشته باشید که در خواست ها برای این ویزا زیاد است. بنابراین ممکن است وقت های VIP به زودی پر شوند. اما هیچ جای نگرانی وجود ندارد چرا که اگر مدارک شما کامل باشد این آژانس می تواند نام شما برای ورود به سفارت را در لیست انتظار قرار دهد.

اخذ ویزا بدون نگرانی

ویزای اروپا شما را در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت کنید. اگر از این آژانس اقدام کنید. هیچ جای نگرانی وجود ندارد. به شرطی که مدارک شما کامل باشد. البته در نظر داشته باشید که بازرسی و فیلترهای مربوطه سبب می شود که مدارک شما کامل شده و بی نقص وارد سفارت شود. بنابراین استعلام وضعیت و همراهی شما به صورت قدم به قدم باعث کامل شدن مدارک شما می شود. قاعدتا با این توصیفات و موارد ذکر شده ویزای اروپا خواهید گرفت.

ویزای شنگن بدون ریجکتی

عودت کامل وجه در صورت یک هزارم درصد ریجکتی

یکی از مزیت هایی که این آژانس دارد این است که در صورت عدم ویزا که بعید به نظر می رسد. وجه شما را به طور کامل عود خواهد داد. البته این شامل هزینه ی ورود به سفارت نمی شود. اما تمام هزینه های پرداختی به اضافه ی پیش پرداخت به شما عودت داده می شود که در قرارداد تنظیم شده این بند یعنی عودت کامل وجه منعقد شده است. بنابراین همه چیز شفاف و روشن است و حسن انجام کار تا به اینجای کار مشخص شده است. شما می توانید با توجه به شواهد و مدارک متوجه شوید که هدف اصلی این آژانس ارائه ی خدمات درست و دریافت وجه به ازای ارائه ی آن خدمات می باشد.

 تبعات ریجکت شدن در شنگن

بدترین خبر برای مسافران اروپا این است که ریجکت شوند. بنابراین قبل از هر چیز آژانس مورد نظر خود را با دقت انتخاب کنید. چون اگر ویزا نشوید تا 2 سال از ورد به حوزه ی شنگن محروم خواهید بود. این می تواند خبر بدی برای کسانی باشند که برای ورود به اروپا حسابی ویژه باز کردند. بنابراین کمیت را فدای کیفیت نکنید. هر چند با بررسی های به عمل آمده قیمت های ارائه شده ی نارین سفر مقرون به صرفه است. به گفته ی مدیریت این آژانس هدف اصلی آن ها جلب رضایت مسافران بوده که در وهله ی اول بعد از دریافت ویزا خود آن ها هستند که خشنود می شوند. بنابراین این تبعات ریجکتی را مدنظر قرار دهید و به هر قیمتی به دنبال اخذ این ویزا نباشید. در ضمن این آژانس برای کسانی که به تازگی ریجکت شده اند قادر به ارائه ی خدمات نیست. چرا که باید حتما 2 سال از ریجکتی آن ها گذشته باشد.

هزینه اخذ ویزا و تور چگونه محاسبه می شود؟

مطمئنا قیمت های ارائه شده یکی از مهم ترین موارد در جذاب مسافر است. یکی از دلایلی که اکثر مسافران این آژانس را انتخاب می کنند قیمت منصفانه با خدمات مناسب است. برای اینکه از پکیج تورهای اروپایی و سایر تورهای آسیایی با خبر شوید بهتر است نام این آژانس را در گوگل سرچ کنید. بدین صورت تمام خدمات آن را می توانید در وب سایت این آژانس مشاهده کنید.

 رزرو بلیت به همراه مشاوره رایگان

یکی از کشورهایی که اکثر مسافران به آن می اندیشند و جز برنامه سفر آن ها محسوب می شود فرانسه است. بنابراین ویزای شنگن درخواست کنندگان زیادی دارد. به همین منظور اگر برای دریافت این ویزا نیازمند مشاوره رایگان بودید. با جستجوی نام این سایت در گوگل می توانید خدمات ارائه شده به وسیله ی این آژانس را مشاهده کنید. آنگاه با کلیک بر روی تماس با ما با کانترهای فروش در ارتباط باشید. وقت مشاوره رایگان رزرو کنید و حتی برای کانادا هم اقدام کنید. در نظر داشته باشید که در صورت نیاز می توانید پیج نارین تراول (@narintravel) را در اینستاگرام جستجو کنید. چرا که غیر از اخذ ویزا خدمات رزرو بلیت تورهای خارجی و داخلی را انجام خواهید داد.

فرانسه یکی از مسیرهایی است که اکثر مسافران و عاشقان سفر به آن علاقه دارند. اگر نیاز به مشاوره رایگان داشته باشید باشید. به راحتی می توانید وارد سایت آژانس شوید. با مشاوران آن مجموعه ارتباط بگیرید. یا به صورت حضوری در محل به پاسخ تمام سوالات خود دست پیدا کنید. توجه داشته باشید که این آژانس تنها به ازای ارائه ی خدمات از شما هزینه دریافت می کنید. نارین تراول را در اینستاگرام خود بررسی کنید. یا از لینک های مذکور وارد سایت شوید.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *