تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
ایران, بلیط هواپیما, رپورتاژ آگهی, مشهد, معرفی تور

ارزان ترین قیمت تور مشهد از تهران با قطار چقدر است؟ 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

سفر به مشهد در تمام طول سال از تقاضای بسیار زیادی برخوردار می باشد و به همین دلیل انواع تورهای مسافرتی زمینی با اتوبوس و قطار و هوایی برای آن ارائه میشود. با توجه به امنیت بسیار زیاد سفرهای ریلی، تورهایی که با قطار ارائه میشوند طرفداران بیشتری داشته و تنوع در آنها نیز بسیار زیاد می باشد. رسپینا؛ مجری مستقیم تور مشهد با قطار در ادامه به بررسی چند مورد از ارزان ترن تورهای مشهد از تهران با قطار خواهد پرداخت.

تور مشهد از تهران با قطار غزال

برای تجربه سفر ارزان به مشهد قطارهای متعددی وجود دارند که هر یک دارای ویژگی های متفاوتی بوده و از نظر قیمت نیز با هم کاملا متفاوت هستند. به عنوان یکی از بهترین گزینه ها برای خرید تور مشهد از تهران انتخاب قطار غزال می باشد. این قطار کوپه ای و 4 تخته بوده و متعلق به بن ریل می باشد و به دلیل برخوردار از امکانات بسیار عالی دارای درجه 4 ستاره است. از جمله امکانات ارائه شده در این قطار می توان به بسته های پذیرایی و آب معدنی رایگان، سیستم صوتی و تصویری در کوپه ها، هدفون، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی اشاره نمود.

ارزان ترین قیمت تور مشهد از تهران با قطار چقدر است؟

تور مشهد با قطار پردیس

دلایل زیادی برای انتخاب تور با قطار نسبت به تورهایی که با بلیط هواپیما سیستمی ارائه میشوند وجود دارد که از مهم ترین آنها می توان به قیمت ارزان آنها اشاره نمود. با توجه به تنوع بسیار زیادی که در تورهای مشهد با قطار وجود دارد، می توان با کمی مقایسه گزینه های ارزان تر را که از کیفیت خوبی نیز برخوردار می باشند را انتخاب نمایید. به عنوان مثال، تورهایی که با قطار پردیس ارائه میشوند، شرایطی را فراهم می کنند تا با قطار اتوبوسی با سرعت بسیار بالا مسیر طولانی تهران تا مشهد را طی کنید. با انتخاب و خرید تور مشهد با قطار پردیس از امکاناتی مانند یک وعده غذای رایگان با توجه به ساعت حرکت قطار، پذیرایی با میان وعده، سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم سرمایشی و گرمایشی، توزیع هدفون، سیستم صوتی و تصویری و بطری آب معدنی رایگان برای هر مسافر بهره مند شوید.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

تور مشهد با قطار سروش

از دیگر گزینه های بسیار عالی و ارزان قیمت برای تور مشهد با قطار می توان به قطار سروش اشاره نمود. این قطار کوپه ای و 4 تخته بوده و متعلق به شرکت بن ریل می باشد. امکانات این قطار شباهت زیادی با قطارهای غزال داشته و در مسیرهای دیگری مانند قم به مشهد نیز تردد دارند. از جنله امکانات قطار سروش می توان به گزینه های زیر اشاره نمود:

* ارائه ی تنقلات و چای

* بطری رایگان آب در کوپه برای هر مسافر

* توزیع روزنامه و نشریات در تمایل مسافر

* سیستم صوتی و تصویری

* اینترنت بی سیم

* سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی

* یخچال، ماکروفر و آب سرد کن در سالن

* توزیع هدفون در صورت درخواست مسافر

* ارائه ی ویلچر برای مسافران با مشکلات جسمی و سالمندان

تور ارزان مشهد با قطار رجا

قطارهای موجود در ناوگان ریلی کشورمان در حالت کلی به رجا، فدک و سفیر می باشند که هر یک دارای زیرمجموعه های متعددی هستند. متنوع ترین قطارها در مسیرهای داخلی متعلق به رجا می باشد و مجموعه ای از قطارهای 5 ستاره تا قطارهای ارزان قیمت 6 تخته را در بر گرفته است. برای تجربه سفر با خرید تور ارزان مشهد از تهران رجا می توان گزینه های متعددی را انتخاب نمود از قبیل سیمرغ، سبز، قطارهای اتوبوسی صبا، قطار 6 تخته پارسی، قطار 4 ستاره و 4 تخته امید و قطار 4 ستاره سپهر!

ارزان ترین قیمت تور مشهد از تهران با قطار چقدر است؟

خرید تور ارزان مشهد از تهران با قطار

برای خرید تورهای ارزان قیمت مشهد از تهران با قطار با در نظر گرفتن چند نکته مهم حتی می توان قطارهای لوکس را انتخاب کرد. برای دست یافتن به این هدف کافیست موارد زیر را رعایت کنید:

  • به زمان خرید تور مشهد دقت کنید: قیمت بلیط های قطار در بازه های زمانی مختلف با تغییر زیادی مواجه میشوند، به طوریکه در برخی از ماه و روزها می توان بلیط قطارهای 5 ستاره را نصف قیمت خریداری نمود. به عنوان مثال، پاییز و زمستان اگر با مناسبتهای مذهبی و تعطیلات رسمی چند روزه مقارن نباشند، یکی از بهترین انتخاب ها برای خرید تور مشهد با قطار 5 ستاره ارزان قیمت خواهد بود.
  • نوع هتلی که با تور ارائه میشود را به درستی انتخاب کنید: تنوع در هتل های مشهد بسیار زیاد است و به همین دلیل می توان با کمی مقایسه نرخ هتل ها با هم در نهایت تورهای ارزان قیمتی را خریداری نمود. به عنوان مثال میتوان تور مشهد با قطار را با هتل هایی انتخاب کنید که از حرم فاصله زیادی دارند. علاوه براین، برخی از امکانات ارائه شده در هتل ها که باعث گران تر شدن قیمت آنها شده است ممکن است برای شما ضروری نباشد. به همین دلیل می توان هتل با امکانات کمتر را انتخاب نمایید تا هزینه های سفر تا حد زیادی کاهش پیدا کند.
  • مدت زمان سفر را با دقت انتخاب کنید: با توجه به وسعت شهر مشهد و پراکندگی جاذبه های دیدنی آن تورهای 3 روز و 4 شب گزینه های بسیار مناسبی می باشند. لذا می توان با کاهش تعداد روزهای سفر در نهایت شرایط را برای خرید تورهای ارزان قیمت فراهم نمود.

رزرو تور مشهد رسپینا

با توجه به تنوع بسیار بالا در قطار و پروازهای مسیرهای منتهی به مشهد و همچنین هتل های موجود در این شهر، رسپینا امکان رزرو آنلاین تور را فراهم نموده است تا مسافران بتوانند خود تعیین کننده شرایط تور باشند. به عبارت دیگر، با این امکان مسافر می تواند نوع قطار یا پرواز و همچنین هتل و مدت زمان سفر را متناسب با شرایط و بودجه خود تعیین نموده و در تور را خریداری کنید. این سامانه همچنین امکان خرید بلیط هواپیما و قطار داخلی و خارجی، بلیط اتوبوس و رزرو هتل و تور داخلی و خارجی و بیمه مسافرتی را به صورت کاملا آنلاین با امکان پشتیبانی 24 ساعته فراهم نموده است.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

2 دیدگاه

  1. سمیرا

    قطار غزال خیلی خوبه و ارزونم هست و امکاناتشم در سطح خوبیه. اگه قصد دارین سفرتون خیلی ارزون باشه، قطار اتوبوسی پردیس هم خوبه اما با بچه کوچیک اذیت میشین

  2. amiri rad

    من دو سال قبل تور مشهد با قطار زندگی خریدم، عاااالی بودااا اما خب گرونه. قطار غزال هم خوبه و قیمتش هم ارزون و مناسب تره

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *