تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
رپورتاژ آگهی

اقامت کانادا بدون مدرک زبان ، مهاجرت آسان به کانادا 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

اقامت کانادا بدون مدرک زبان

کشور کانادا به دلیل جذب بیشتر مهاجر در سال های اخیر نسبت به سایر کشورها یکی از بهترین گزینه های مهاجرت بوده است. کانادا کشوری است که شما می توانید هم رشد حرفه ای و هم تعادل کار و زندگی را در آن داشته باشید و خدمات درمانی و آموزشی با کیفیت را برای همه در خانواده خود تضمین کنید. اخذ مدرک زبان مخصوصا آیلتس همواره یکی از موانع جدی مهاجرت محسوب می شود، افراد مخصوصاً کسانی که مشغول به کار هستند، عمدتاً فرصت مناسبی جهت آموزش و گرفتن مدرک زبان مثل آیلتس و غیره را ندارند.

اقامت کانادا بدون مدرک زبان

متقاضیان مهاجرت و اقامت کانادا بدون نیاز به مدرک آیلتس می بایست به این نکته توجه نمایند که هدف از طراحی و تنظیم شرایط برنامه های مهاجرتی کانادا ، رشد و توسعه اقتصادی ، فرهنگی ، اجتماعی و تامین نیازهای جامعه کانادا می باشد و پذیرش مهاجر به این منظور انجام می گردد . و با توجه به این مطلب ، فاکتور دانش زبان جهت برقراری ارتباط و ایفای نقش مثبت در جهت اهداف این برنامه ها ، یکی از ارکان پایه در شرایط برنامه های مهاجرتی کانادا محسوب می گردد . اگر چه راه هایی برای نوعی مهاجرت آسان و بدون مدرک زبان به کانادا وجود دارد ولی در نهایت مهاجران می بایست جهت زندگی و اخذ اقامت اقدام به یادگیری زبان نمایند . اما به صورت قانونی می توان گفت دو روش برای مهاجرت به کانادا بدون مدرک زبان وجود دارد : تحصیل و سرمایه گذاری

اقامت کانادا بدون مدرک زبان


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

تحصیل در کانادا بدون نیاز مدرک زبان

درخواست ویزای تحصیلی کانادا بدون مدرک آیلتس پس از اخذ پذیرش مشروط از کالج و یا دانشگاه های کانادا صورت می گیرد . دانشجویان متقاضی مهاجرت تحصیلی بدون مدرک زبان در کانادا پس از ورود به دانشگاه در دوره های زبان پیشنهادی توسط دانشگاه و یا کالج مربوطه شرکت می نمایند. این دانشجویان پس از اینکه این دوره را با موفقیت به پایان برسانند می توانند در دوره رشته تخصصی که پذیرش گرفته اند شرکت نمایند. پذیرش کالج و دانشگاه های کانادا بدون مدرک زبان و بصورت کاندیشنال در برخی از رشته ها میسر می باشد .

سرمایه گذاری در کانادا

اقدام جهت برخی از برنامه های سرمایه گذاری در کانادا نیاز به مدرک زبان ندارند و یا مدرک زبان با نمره ای پایین نیاز دارند ولی داشتن دارایی های و سرمایه اولیه، مانعی دیگر بر سر راه متقاضیان محسوب می گردد . در صورتی که دارایی و سرمایه لازم برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری دارید شرایط برنامه سرمایه گذاری کانادا را بررسی نمایید. همچنین برنامه هایی همچون خود اشتغالی نیز نیاز به دانش زبان بالانی نداشته و افراد واجد شرایط این برنامه اقامتی نیز می توانند از این طریق اقدام نمایند .

بهترین روش مهاجرتی برای شما چیست؟

موسسه مهاجرتی یوکن با بهره مندی از مشاورین مجرب در زمینه مهاجرت کانادا به صورت تخصصی می تواند راه رسیدن شما به این کشور را سهولت بخشد. موسسه مهاجرتی یوکن ثبت شده در کانادا ، تحت نظارت وکیل رسمی مهاجرت کانادا آمادگی برنامه ریزی، ارائه راه حل در خصوص ایجاد شرایط برنامه های اقامتی کانادا ، ارائه خدمات اخذ پذیرش تحصیل ، ویزای تحصیلی کانادا ، ویزای توریستی و مهاجرتی کانادا می باشد. از آنجایی که مهاجرت فرایند پیچیده ای داشته و قوانین مهاجرتی روز به روزتغییر می نماید این مجموعه همواره تلاش می نماید با توجه به شرایط متقاضیان  مناسب ترین راه را برای آنها انتخاب و آنها را با تمامی جوانب و آثار آن آشنا سازد تا بر این اساس بهترین تصمیم را اتخاذ نمایند. برای مشاوره و اطلاعات بیشتر به آدرس ucanemigrate.com  مراجعه نمایید.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *