تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
افریقا, مراکش

بهترین حمام های آبگرم در مراکش | Morocco 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

بهترین حمام های مراکش

در این مقاله از مجله گردشگری تاپ تراول شما را با بهترین حمام های مراکش ، آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

مَراکِش یا مغرب (به آمازیغی: Murakuc ، موراکوش ، به عربی : المغرب)، کشوری است در شمال غربی آفریقا. مراکش ساحلی طولانی با اقیانوس اطلس دارد که از شمال به جبل‌الطارق و دریای مدیترانه می‌رسد.نام مراکش از نام پایتخت کهن یعنی شهر مراکش برگرفته شده‌ است، که واژه‌ای بربر به معنای «سرزمین خدا» است . نام Morocco در انگلیسی هم تغییر یافته واژه مراکش است.

تجربه ای بی نظیر در یک روز بارانی و یا قبل از آفتاب گرفتن زیر خورشید، تجربه حمام چیزی بیش از صرفا بازدید از یک حمام عمومی و یا سالنی لاکچری است و به گزینه ای بستگی دارد که شما انتخاب کرده اید. با توجه به افزایش گردشگری مراکش، آبگرم های متوسط و لوکس برای تامین این بازار در حال رشد آماده شده اند، در حالی که حمام های محلی برای گردشگران که مایل به گذران لحظاتی واقعی هستند، محبوب می باشد. در اینجا ما برخی از بهترین حمام ها در مراکش را به شما معرفی می کنیم.

Les Bains de Marrakech

Les Bains de Marrakech واقع در منطقه Kasbah در شهر مراکش، گزینه ای ایده آل برای زوج ها است ، با حمام مشترک و اتاق ماساژ . این فضا دارای چندین اتاق درمانی و فضاهای حمام است که به این معنی است که می تواند تعداد زیادی بازدید کننده را در هر روز پذیرا باشد. استخر مرکزی مجموعه و محل استراحت در حیاط، بسیار ایده آل برای آرامش و ریلکسیشن هستند، قبل از رفتن به شلوغی شهر. برای رفتن به این حمام بهتر است از قبل رزرو کنید زیرا به سرعت پر می شود.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی
اطلاعات بیشتر :

دوشنبه تا یکشنبه

9:00 am 7:00 – pm

بهترین حمام ها در مراکش
بهترین حمام ها در مراکش

Heritage Spa

لذت فوق العاده را پیدا کنید، در منطقه Bab Doukkala در شهر مراکش، Heritage Spa به اندازه کافی کوچک است که احساس راحتی کنید، اما به اندازه کافی نیز بزرگ است که بتواند انواع درمان ها و خدمات خود را برای مهمانان ارائه دهد. این آبگرم علاوه بر حمام خدمات درمان چهره نیز ارائه می دهد. حتما یک ماساژ بعد از حمام با استفاده از روغن آرگان برای آبرسانی پوست خود پس از یک پاکسازی شدید رزرو کنید.

اطلاعات بیشتر :

دوشنبه تا یکشنبه

10:00 am 8:00 – pm

72 Arset Aouzal Road, Medina Marrakech, Morocco

بهترین حمام ها در مراکش
بهترین حمام ها در مراکش

La Mamounia

احتمالا یکی از بهترین آبگرم ها در مراکش، خدمات La Mamounia شادابی و لذت خالص است! حتما ماساژ را برای تکمیل این تجربه عالی اضافه کنید. در بخشی، مهمانان به استخر لذت بخش، برای آرامش قبل و بعد از خدمات درمانی دسترسی دارند. می توانید خدمات درمانی و آبگرم را با یک ناهار در رستوران فرانسوی یا ایتالیایی، دسترسی به استخر در فضای باز و امکانات ورزشی، ترکیب کنید.

اطلاعات بیشتر :

دوشنبه تا یکشنبه

12:00 am

Avenue Bab Jdid, Marrakech, Morocco

بهترین حمام ها در مراکش
بهترین حمام ها در مراکش

Royal Mansour

Royal Mansour شاید یکی از زیباترین اسپاها در مراکش، با یک آتریوم کلاسیک پیچیده توری مانند از آهن که در آن به مهمانان قبل از شروع خدمات خوشامد می گویند، آبگرم در سلطان منصور واقعا مناسب است. با سه تیم درمانی حمام، که از یک تا دو ساعت طول می کشد، مهمانان می توانند مطمئن باشند که فقط از محصولات برتر استفاده می شود. در واقع، محصولات شامل برندهای marocMaroc، Sisley و دکتر Hauschka، است. آبگرم های خصوصی نیز برای مهمانانی که میخواهند فضایی خصوصی و مجزا داشته باشند، در دسترس است.

اطلاعات بیشتر :

دوشنبه تا یکشنبه

9:00 am 9:00 – pm

Marrakesh, Medina Marrakesh, 40000, Morocco

بهترین حمام ها در مراکش
بهترین حمام ها در مراکش

   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *