تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
ترکیه

معرفی بهترین دیسکو های استانبول 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

بهترین دیسکو های استانبول

در این مقاله از وب سایت گردشگری تاپ تراول شما را با بهترین دیسکو های استانبول آشنا خواهیم کرد. در ادامه با ما همراه باشید.

استانبول شهری است با جاذبه‌ های تاریخی و تفریحی فراوان که سالانه پذیرای گردشگران بسیار از سراسر دنیا به خصوص ایران می‌باشد. در تابستان‌ها انگار در شهری چند ملیتی قرار گرفته‌ای و گردشگران بسیاری را از کشورهای بسیاری در آنجا خواهی دید.

تفریحات شبانه استانبول نیز از جمله به یادماندنی‌ترین تفریحات این شهر است که در این مقاله آن‌ها را بررسی خواهیم کرد. شب‌های استانبول خاموشی ندارد، کلاب‌ها، رستوران‌ها، جاذبه‌های دیدنی در کل تفریحات شبانه استانبول تلاش می‌کند تا این شهر را تا صبح زنده نگه دارد و کاملا هم موفق بوده است.

این شهر در شب‌های تابستان میزبان خیل عظیم کنسرت‌ها و فستیوال‌هایی از سراسر دنیاست، به طوریکه در گوشه‌ای از شهر موسیقی تمام نشده، جایی دیگر صدای آن برمی‌خیزد.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

کلاب رینا

از معروف ترین کلاب‌های ترکیه می باشد که اکثر افراد خاص بازیگران، خواننده ها، ورزشکارن در آن رفت و آمد می کنند و افراد عادی در آن کمتر هستند چرا که این کلاب محلی برای دورهمی‌های میلیونر های ترکیه می باشد بنابراین برای تور استانبول رفتن به این کلاب برای افراد عادی چندان ساده نمیباشد.

این کلاب بسیار زیبا و خاص ، پایان هر فصل بازسازی می شود و رنگ و بویی تازه به خود می گیرد . افراد با لباس عادی همانند تی شرت و شلوارجین اجزه ورود به این مکان را ندارند و حتما باید با لباس رسمی به این مجموعه بروند .

بهترین دیسکو های استانبول
بهترین دیسکو های استانبول

کلاب بابل استانبول

کلاب بابل در فاصله سال 2001 الی 2007 میلادی ، جوایز متفاوتی از جمله جایزه صد کلاب برتر جاز جهانی را کسب کرده است . این کلاب همچنین جایزه محبوب ترین و بهترین محل برگزاری کنسرت را نیز کسب کرده است . طراحی چند منظوره کلاب بابل ، باعث شده تا این محیط بسیار جذاب به نظر برسد .

بعضی از به نام ترین و محبوب ترین گروه های موسیقی داخلی ترکی و نیز بین المللی در این سالن اجرای زنده موسیقی دارند و می توان به پرداخت هزینه ای به نسبت مناسب از اجرای آنان نهایت لذت را برد . در آخر هفته ها نیز بهترین آثار بین المللی از موسیقی جاز و لاتین نیز در این محل اجرا می شوند .

دراین کلاب بسیار معروف استانبول ، یکبار در ماه برنامه ویژه با DJ برگزار می شود . ظرفیت نشسته کلاب بابل 300 نفر و ایستاده 450 نفر می باشد . به تازگی نیز یک لانژ د راین محل راه اندازی شده است که در آن موسیقی زنده اجرا می شود . لانژ محل بسیار زیبا و مناسبی برای صرف نهار و شام می باشد که می توانید در کنار اجرای موسیقی زنده شبی رویایی برای خود رقم بزنید . این لانژ با انواع متنوعی از غذاها ، نوشیدنی ها و میان وعده ها و اسنک ها ، پذیرای مهمانان خود می باشد .

بهترین دیسکو های استانبول
بهترین دیسکو های استانبول

آنجلیکا استانبول ( Club Anjelique Istanbul ) 

کلاب بعدی که در لیست پرطرفدارترین ها قرار گرفته شده است ” کلاب آنجلیکا “ نام دارد و اینکه این مجموعه کلابی است که طرفداران اصلی آن مردم محلی استانبول هستند ، موضوع بعدی که باعث محبوبیت آن شده چشم انداز با شکوهی از بسفر است که می توان از این محل به تماشای منظره زیبای آن نشست و به جرات می توان گفت که همیشه جزو انتخاب های اول عموم مردم استانبول برای تفریح و گذراندن لحظاتی خوش در فصل تابستان همین کلاب آنجلیکا است.

در ضمن منوی این کلاب تنوع بسیار زیادی دارد و جالب است بدانید طراحی و بازسازی این مجموعه توسط ” محمود آنلر ” انجام شده و زیبایی منحصر به فرد زوایای خاص آینه های بکار رفته در این جا ، چشم انداز جذابی از بسفر را به شما هدیه می دهد که از آن می توانید نهایت لذت را ببرید .بهترین دیسکو های استانبول

الکساندرا استانبول ( Alexandra Cocktail Bar )

کلاب الکساندرا در محله آبشار عظیم قرار گرفته شده است که طراحی آن یادآور عصر عثمانی است و این کلاب پرطرفدار جزو یکی از محبوب ترین مکان ها برای تفریحات شبانه در استانبول به حساب می آید و شما علاقه مندان جدا از تفریح و خوش گذرانی می توانید یک وعده غذایی لذیذ و خوشمزه را در یکی از رستوران های آن که در رستوران های آبشار بسفر واقع شده اند ، را تجربه نمایید.

جالب است بدانید که چشم انداز آن رو به منظره شگفت انگیز بسفر است و اینکه یکی از مکان های برتر در ” منطقه تاریخی Arnavutkoy ” می باشد و به جرات می توان گفت که یکی از بهترین کوکتل های زندگیتان همراه با اجرای بی نظیر DJ ها در تعطیلات آخر هفته را تجربه می کنید .

بهترین دیسکو های استانبول
بهترین دیسکو های استانبول


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *